Pour qui ?

La conception graphique, la publicité, les communications, le marketing, le multimédia, les relations publiques et les entreprises interactives choisissent tous FuncitonFox comme application de gestion de projet et de temps basée sur le web.

Notes moyennes

125 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.3 / 5
  • Service client 4.8 / 5
  • Fonctionnalités 4.1 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.3 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 5,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • FunctionFox
  • https://www.functionfox.com
  • Fondé en 2001

En savoir plus sur FunctionFox

Créée par une agence publicitaire pour les professionnels de la publicité, les graphistes, les entreprises de marketing et autres entreprises créatives, FunctionFox propose des outils de gestion du temps et de gestion de projet simples et performants. Dites adieu à la dérive des objectifs grâce à une gestion rapide et flexible du temps, des estimations de projets précises et des rapports détaillés tout en obtenant un aperçu de la charge de travail de votre équipe et des performances globales de votre entreprise. Lorsque le résultat net compte, vous n'avez pas de temps à perdre ! Essayez une démo gratuite dès aujourd'hui.

FunctionFox - Fonctionnalités

  • Chat et messagerie
  • Conférences vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fils de discussion
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des tâches
  • Notifications push
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Calendrier de marketing
  • Collaboration
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des clients
  • Gestion des tâches
  • Partage des fichiers
  • Suivi du temps
  • Diagrammes de Gantt
  • Gestion des idées
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion du budget
  • Modèles personnalisables
  • Méthodes Agile
  • Méthodes classiques
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban
  • Accès mobile
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Creation de sous-tâches
  • Gamification
  • Gestion des tâches récurrentes
  • Liste des tâches
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Tableau des tâches
  • Tableur
  • Base de données des employés
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Facturation
  • Gestion des feuilles de temps
  • Heures facturables et non facturables
  • Saisie automatique du temps
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi du temps hors ligne
  • Suivi du temps mobile
  • Taux de facturation multiples
  • Analyse prédictive
  • Budgétisation et prévision
  • Calendrier de marketing
  • Collaboration
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Gestion des dépenses
  • Organigramme de programmation
  • Outils de présentation
  • Planification des médias
  • Suivi des projets
  • Diagrammes de Gantt
  • Définition des priorités
  • Outils de collaboration
  • Suivi des statuts
  • Suivi des étapes
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban
  • Accès mobile
  • Carte perforée
  • Carte perforée en ligne
  • Gestion de la paie
  • Gestion des feuilles de temps
  • Messagerie
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance biométrique
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des postes de travail
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés
  • Facturation
  • Gestion des remboursements
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps par client
  • Suivi du temps par projet
  • Accès mobile
  • Automatisation des processus métiers
  • Configuration des workflows
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des tâches
  • Intégrations de tiers
  • Sans code
  • Suivi de la conformité
  • Tableau de bord personnalisable
  • Éditeur graphique de workflow
  • Collaboration
  • Gestion de projets
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Partage des fichiers
  • Suivi du temps

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur FunctionFox

FunctionFox for Architects

Publié le 30/08/2018
Brenda R.
Architect
Urbanisme et architecture, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: My billing is generally by the hour, and so the "timer" feature is extremely helpful when working on multiple projects in a day. I also like that I can set up email reminders if I forget to fill out my timesheet.

Avantages: I have a small but growing architecture practice. I tried several project management and timekeeping and accounting programs before finding FunctionFox. I have been using it for a little over a year now. It allows me to do everything in one place, from job estimating to invoicing. The most important feature I was looking for, and was having trouble finding elsewhere, was an "resource availability" function, that would keep me from scheduling myself or my employees for 180 hours/week. FunctionFox has definitely improved my organizing skills with its to do lists and progress reports. The customer service has been excellent, and the interface is easy to use and clearly organized. I recommend it for any firm, but especially small start ups.

Inconvénients: Still waiting for Gantt charts. Then I think it will be perfect. They are used extensively in construction scheduling, and I would like to have the same format when scheduling the design.

Professional Time Tracking in a Straight-Forward App

Publié le 25/04/2019
Carter F.
Marketing Manager
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: FunctionFox is a great tool for tracking time. It allows you to have several users tracking time under projects and tasks, so you can see how your team is using their time. From an agency standpoint, it allowed us to accurately account for our time with clients and realistically price our services. It had integration limitations and was not as flexible as we needed it to be, but for many, it is likely the right tool.

Avantages: FunctionFox allows you to set up different account and projects within those accounts to help separate your time into tasks and items of your own choosing. For a marketing agency, this type of tool is essential. Function Fox offers a pretty easy to use system with several features to help make your time tracking experience easier and more accurate.

Inconvénients: We ultimately moved away from FunctionFox because it was not able to integrate into our billing software. We also needed a tool that would be double as a task manager.

Subscribing to FunctionFox is one of the best business decisions I’ve made

Publié le 08/04/2016
Utilisateur vérifié
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: For several years, I have used FunctionFox every day, to record my time and manage my projects. I found setup really simple, and day-to-day use is a cinch – I record my time with FunctionFox’s timer, which makes it easy to switch between clients and projects. Generating reports takes seconds, and FunctionFox has let me cut admin time that I used to spend searching through old emails and scribbled notes to do my billing. With FunctionFox, once I’ve entered my time, I can use the information for loads of things: to create more accurate estimates for similar projects; to track my actual time against my estimates (very useful for keeping clients informed); to create and adjust invoices; and to show clients exactly what I’ve done for them.

Avantages: Since I started using FunctionFox, I’ve captured significantly more billable hours every month to. I find this program to be simple, flexible and really affordable. Also, customer service is completely free, with a service rep assigned specifically to me. That means I can always talk to someone who understands my business whenever I have a question, as often as I need, completely free. All in all, subscribing to FunctionFox is one of the best business decisions I’ve made.

Inconvénients: If you’re looking for a product with all possible bells and whistles, you may need to keep looking. You can export data from FunctionFox to other programs pretty easily, but accounting features aren’t built in.

Love the task assignment feature.

Publié le 23/11/2018
James D.
CEO
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We love the features of FunctionFox. The program has worked flawlessly since we got it, and on the rare occasion we got stuck on a feature, their staff was very knowledgeable and helpful.

Avantages: The best thing about this program is that you can assign tasks to individual employees. This allows for better tracking of project time, and the mobile app gives you the option to do that even if you aren’t in the office. The ability to create an unlimited number of clients and projects is an even greater bonus. The emailing of tasks also helps greatly with time management.

Inconvénients: As we only needed it for time tracking, we haven’t encountered any negative things to say about this project. There are more features that we just don’t need, so perhaps slim lining the program would be helpful to make it more sleek-looking.

A great Time & Expense tracking tool for small-ish agencies and freelancers

Publié le 04/10/2017
Heather S.
Creative Director
Design graphique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: more accurate billing

Avantages: I implemented this software when I owned my own agency of 1 full-time and 2 part-time staff. It helped tremendously to track the time spent on projects and more accurate billing. No more paper time sheets! I always had accurate data when a Client asked "how much time do we have into this". They have great customer service and is fairly reasonable in price even for smaller shops. Reporting is robust. Pretty user-friendly.

Inconvénients: It's missing the Project Management piece. At least in tracking To Do's like Basecamp does. I wish I could have 1 software that does both of these things.

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