Description de athenaOne

athenaOne aide les médecins à prodiguer des soins de haute qualité en organisant leur emploi du temps de soins pour une productivité clinique optimisée ; le logiciel se charge des services administratifs et de qualité pour le médecin afin d'assurer un paiement intégral, tout en faisant suivre toutes les ordonnances des médecins pour traiter l'ensemble du processus, des résultats et des soins de suivi. Les médecins profitent ainsi d'un accès intégré et constant aux bonnes pratiques du plus grand réseau clinique des États-Unis, aux directives du secteur et aux règles de qualité les plus à jour et rigoureuses.

Qui utilise athenaOne ?

Médecins, médecins-chefs de service, responsables cliniques, responsables de cabinet, administrateurs de bureau, directeurs des soins, médecins en chef, administrateurs d'hôpital, infirmiers praticiens, assistants-médecins

athenaOne Logiciel - 1
athenaOne Logiciel - 2
athenaOne Logiciel - 3
athenaOne Logiciel - 4
athenaOne Logiciel - 5

athenaOne ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

athenaOne

athenaOne

3,7 (762)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
58
Intégrations introuvables
3,7 (762)
3,5 (762)
3,6 (762)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
23
Intégrations introuvables
3,8 (212)
3,9 (212)
3,9 (212)

Alternatives à athenaOne

Prime Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Graphiques
Portail des patients
Practice Fusion
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Prescription électronique
Cerner Specialty Practice Management
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
CPSI EHR
Fonctionnalités les mieux notées
Graphiques
Interopérabilité clinique
Utilisation significative certifiée
Intergy
Fonctionnalités les mieux notées
Clôture de réclamations
Planification des patients
Saisie de codes et de frais
Office Practicum
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Prescription électronique
EHRZip
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Epic
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dépenses
Gestion des fournisseurs
Traitement des factures
Genesis Chiropractic Software
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité pour le secteur médical
Gestion des dossiers patients
Notes SOAP

Avis sur athenaOne

Note moyenne

Note globale
3,7
Facilité d'utilisation
3,7
Service client
3,6
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
3,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
34%
4
31%
3
15%
2
7%
1
12%
Amy
President
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

We love all things Athena EMR!

4,0 il y a 9 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Jarred
Jarred
LPN II (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very easy to pick up and get going.

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

The user interface is very friendly and everything is set up to guide you through easily while entering patient information.

Inconvénients :

Sometimes the add on software like the label printer and document printer would stop working, but that is rare.

Colleen
COO (É.-U.)
Cabinets médicaux, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Athena review

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : For the most part excellent. Upgrades and updates seem to have slowed down and I think Athena has leaned more on the Market Place Vendors and less on enhancing included offers. I have made suggestions over the years and have given up as I do not feel the suggestions postings are something that Athena has been able to keep up with.

Avantages :

Claims scrubbing software. Our claims go out clean and are paid quickly. Support with MIPS. Reporting capability. Athena Text messaging. Versatility, software runs on any device. Athena text messaging. Monthly account manager calls and metrics. Partnership. Ease of creating order sets and working in clinicals. Market place partnerships are great and enhance the software and functions. Not afraid to be disruptive and things up looking for best and innovative practices.

Inconvénients :

Collector and Communicator insurance card copy do not communicate. Hoping one day soon you will be able to interface with EPIC. The reporting is so good that sometimes I need more support to ensure I am selecting the correct criteria.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

AthenaOne - not living up to its namesake

3,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : I have used AthenaOne for one of my specialty doctors, after having used a number of other patient portals from different providers, and I would say this one is the worst - it's not terrible, but there's a lot better options available

Avantages :

It's nice to be able to communicate with my doctor through messaging as opposed to messages back and forth with their support staff.

Inconvénients :

It honestly just has I would say an "ugly" look and feel to it - it's not easy to navigate and isn't that helpful when many of the features are turned off

Julie
Health Information System's Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Bells and whistles

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We are a Family Medicine Residency which makes managing the clinic more complex for us than most clinics because our providers are all part-time, there's Faculty over site of the Residents, and they are learning. We went live 2 1/2 years ago with 75 end-users and have been very successful with Athena. Implementation took about 2 1/2 months and was up to full schedules within 5 weeks of go-live. We've added on Dulcian CCM software which has helped us earn a lot of income doing CCM just documenting time we were missing in our old EHR. We've also implemented electronic check in which has helped get more historical information in our charts and more screeners completed on our patients. We realized a 1 FTE decrease in Medical Records and have realized savings in other areas.

Avantages :

There are lots of bells and whistles built into the software and they are moving towards releasing more and improving all the time. Free interfaces make life so much easier for us! Athena listens to users when developing the software, they are visionary with future software needs in order to meet MIPS requirements. Implementation was big but there were people helping us through each step. We have an amazing Account Manager and meet with him once a month to go over open issues and discuss financials. Athena is overall a very forward-thinking company. Athena Marketplace has lots of add-on features to help make your staff's lives easier. We've acclimated well.

Inconvénients :

The tickler system for follow up visits are subject to user errors and need constant review. However, honestly, most recall appointment tools usually do because patients just don't return on time or try to get as much time in between visits as possible. Task assignment over rides (TAO) take some getting used to and are hard to filter for some incoming document situations. I wish there were more filters on the TAOs. Our patients feel like we over-communicate with them so if you go with Athena, make sure you start asking the patients their communication preferences from the first new appointment they schedule with you. It's important to get phone calls unchecked if they do not want reminders in several ways for the same thing. Call campaigns to get patients back in for visits are embellished with their wording and can contradict what you said in your message. ie: You do not need an appointment to get your labs drawn. Then Athena adds You are due for an appointment in the email and you don't even know they are saying that to patients so something to watch. All software has things we wish were different.

Mindy
Business Office Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Athena EMR

4,0 l’année dernière

Commentaires : Overall, very good EMR. Great price. Poor support and improvements on hospital platform

Avantages :

Lots of billing intelligence and assistance.

Inconvénients :

They focus heavily on the ambulatory side, and not as much on the hospital side. Also- long wait times for customer support.