FacilityONE

FacilityONE

par FacilityONE Technologies

Qui utilise FacilityONE ?

FacilityONE est utilisé par de nombreux professionnels dans une multitude de secteurs d'activité. L'éditeur intervient principalement dans les secteurs des soins de santé/résidences pour personnes âgées, biens immobiliers commerciaux, garages de stationnement et organisations religieuses.

Description de FacilityONE

Ce système d'exploitation de plans de travail interactifs comprend une fonctionnalité de GMAO. Inclut la mise en œuvre complète clé en main et la formation en direct. Ce logiciel est intuitif et extrêmement facile à utiliser. Les plans de travail interactifs de l'éditeur, en interface avec son système de gestion des ordres de travail et sa plateforme visuelle d'analytique de données, contiennent toutes les données relatives à vos actifs et regroupent les plans d'étage et les systèmes critiques. Diagnostiquez rapidement les problèmes et réduisez le délai de réponse aux situations d'urgence tout en optimisant l'efficacité des opérations de votre établissement.

Informations sur FacilityONE

FacilityONE Technologies

http://www.facilityone.com

Fondé en 1999

Prix de FacilityONE

FacilityONE n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

FacilityONE - Fonctionnalités

Logiciels de GMAO
Accès mobile
Facturation
Gestion des clés et des serrures
Gestion des stocks
Gestion des techniciens
Gestion des étalonnages
Maintenance préventive
Suivi de l'historique des services
Accès mobile
Facturation
Gestion des clés et des serrures
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Gestion des techniciens
Gestion des étalonnages
Maintenance prédictive
Maintenance préventive
Planification
Suivi de l'historique des services
Suivi des ressources
Biens commerciaux
Gestion de l'espace
Gestion des fournisseurs
Gestion des immobilisations
Gestion des incidents
Gestion des inspections
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Gestion des visiteurs
Gestion des équipements
Maintenance préventive
Planification des installations
Planification des salles
Pour écoles
Propriétés résidentielles
Base de données de clients
Création de bons de travail
Devis
Gestion des contrats
Gestion des expéditions
Gestion des stocks
Gestion des tâches
Maintenance préventive
Planification
Rendez-vous récurrents
Routage
Accès mobile
Biens commerciaux
Facturation
Gestion des inspections
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Gestion des techniciens
Maintenance prédictive
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
Propriétés résidentielles
Rapports et analyses
Suivi de l'historique des services
Suivi des ressources
Accès mobile
Achats
Gestion des fournisseurs
Gestion des inspections
Gestion des ordres de travail
Liste de tâches (to-do list)
Maintenance conditionnelle
Maintenance prédictive
Planification de la maintenance
Rappels

Avis sur FacilityONE

Afficher 5 avis sur 26

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Bryan B.
Building Supervisor
Restaurants
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/04/2018

"A great way to help us keep track of problem areas and keeping outstanding work orders organized."

Avantages: Daily front end ease of use and functionality. Employees not in my department find it easy to use as well and have not been resistant to using. PM scheduler is a great tool that keeps PM's from getting missed.

Inconvénients: There is a learning curve on the back end setting up PM's and some other tasks but once you have it down it's not that bad.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/04/2018
Heather G.
Facility Project Coordinator
Banque, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/12/2018

"Intuitive Interface and Awesome Customer Service!"

Commentaires: Our favorite part of the FacilityONE program is being able to see so much information on the go. We can be anywhere with a mobile device and have the ability to look up plans, or find a finish spec or talk through a work order with a team member. With this tool we are just so much more efficient and our jobs are that much easier to execute, it makes us one very happy team! We also can't say enough good things about the FacilityONE team. They are always extremely responsive to our questions, technical needs and provide their support in an incredibly gracious manner. Working with our FacilityONE account management team has felt like working with longtime friends or good family. They are kind, attentive and thoughtful outside of our direct needs with the program, you can expect a greeting card on Thanksgiving, Christmas, etc.!

Avantages: Our team loves that we can see the location of any work order or asset directly on the plan. This visual goes such a long way in our ability to assess an issue or topic quickly and get to work. We don't have to go through the painstaking process of walking a coworker through the process of exactly where in the building we are referencing, it is right there in a drawing that we can all see. This saves so much time!

Inconvénients: Our only wish would be to have the capability to upload and manage the CAD background files on our own instead of having the (awesome) FacilityOne team do it every time we tweak a drawing. It would just add that much more flexibility to the program that is already so amazingly flexible!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/12/2018
Tracy H.
Director of Facilities
Hôpitaux et soins de santé, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/11/2018

"Legacy or Unity?"

Commentaires: Customer service has always been exceptional. Almost every request I've ever had has been handled in the same day.

Avantages: Once I learned how to function in Legacy, it's been hard to re-learn the updated version of Unity. Yes, there have been learning opportunities but there is such a significant change in format, I've not spent the time re-learning what feels like an altogether different system.

Inconvénients: Editing PM work orders has been a challenge. Eliminating duplicates and changing the standard assigned employee should be easier, I would think.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/11/2018
Matt B.
Facilities Supervisor
Hôpitaux et soins de santé, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/12/2018

"Facility One "

Commentaires: Facility One is a great database for our maintenance program.

Avantages: This is a very good system to use for maintenance tracking and employee hour tracking. Easy to create new PM's for equipment and track old information as well. Best system we have used.

Inconvénients: Not able to make name or task changes to existing PM's. If we have a more than one piece of equipment on the PM we cannot make a change to one of them without effecting the others. Also we don't like that the system logs you out after a certain amount of time. I have had log me out after on being in the program for 15 minutes.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/12/2018
Jana G.
Director of Programs and Facilities
Gestion d'organisme à but non lucratif, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/06/2017

"Organized and simplified facility management in one place which greatly improves our efficiency."

Avantages: Two of our favorite features of the program are the SmartPrint interactive floor plans and the work order management system. Both are invaluable tools to our operations.
Facilty One provides great customer support including initial training and set-up, ongoing education and support, and customer care. Their product is robust and functional for day to day operations and I think you would be very pleased with their services.

Inconvénients: Updates are always being made for navigational improvements but can sometimes create user frustration.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/06/2017