Description de InfoFlo

On ne devrait jamais avoir à payer plus d'une fois pour un même logiciel. InfoFlo comprend des mises à jour GRATUITES à vie sans aucuns frais mensuels pour seulement 99 dollars par utilisateur !

InfoFlo est un CRM facile à utiliser et idéal pour la gestion de la relation client, incluant la synchronisation Outlook la plus performante du marché ! Il s'agit d'une solution entièrement intégrée de gestion des contacts, relations, e-mails, calendriers, documents, ventes, tâches et VoIP. Il inclut Quick Books, Outlook et Google Sync.

Qui utilise InfoFlo ?

InfoFlo est adapté à tout type d'entreprises : ce système CRM peut être facilement personnalisé pour répondre aux besoins de n'importe quel secteur.

Où peut-on déployer InfoFlo ?

Cloud, SaaS, web, Windows (ordinateur), Windows (sur site), Linux (sur site), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • InfoFlo Solutions
  • Situé à Toronto, Canada
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, Chine, France et 7 autres

Langues

allemand, anglais, danois, espagnol, français et 5 autres

InfoFlo - Prix

À partir de :

Non fourni par l'éditeur
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

InfoFlo n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • InfoFlo Solutions
  • Situé à Toronto, Canada
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, Chine, France et 7 autres

Langues

allemand, anglais, danois, espagnol, français et 5 autres

InfoFlo en vidéos et en images

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Fonctionnalités - InfoFlo

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Archivage et rétention
  • Automate d'appel
  • Automatisation du marketing
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Connexion VoIP
  • Contacts partagés
  • Devis
  • Distribution automatique des appels
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Enregistrements
  • Extensions virtuelles
  • Facturation
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des clients
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion du territoire
  • Groupes d'appel
  • Identification de l'appelant
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Journalisation des appels
  • Liaisons SIP
  • Messagerie vocale
  • Notes de cas
  • Personnalisation de la voix
  • Planification des rendez-vous
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Profils des appelants
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Saisie téléphonique
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Suivi des appels
  • Suivi des conversions
  • Suivi des frais
  • Suivi des interactions
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi du temps
  • Synthèse vocale
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers
  • e-mail marketing

Alternatives à InfoFlo

Avec une plateforme CRM personnalisée et un service client hors pair, l'éditeur s'engage à ce que votre entreprise atteigne une croissance prévisible.
monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement. En savoir plus sur monday.com
Un gestionnaire de contacts CRM traditionnel sous PC avec des applications CRM mobiles correspondantes. Version d'essai gratuite de deux semaines. Tarif fixe.
Copper est un CRM facile à utiliser, conçu et recommandé par Google. Vous voulez être mieux organisé et plus productif ? Essayez dès maintenant.
Découvrez la plateforme CRM n° 1 au monde. Gérez chaque étape de vos relations clients entre les services.
Rassemblez les membres de votre équipe à l'aide d'un outil de discussion de groupe, qui permet le partage de fichiers, des réunions en ligne et des appels.
Logiciel de CRM avec cas d'assistance et gestion de projet
Solution haut de gamme conçue pour la collaboration efficace, la communication, les réseaux sociaux ainsi que la gestion des flux de travail et des connaissances. En savoir plus sur Bitrix24
CloudTalk est un système de téléphonie basé sur le cloud pour les équipes de support et de vente. Découvrez une gestion des appels simple et amusante. Obtenez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui. En savoir plus sur CloudTalk

Avis sur InfoFlo

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
30%
3
7%
1
2%
Jean-Michel
President (Japon)
Études de marché, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Le client, éventuellement.

3,0 l’année dernière

Commentaires : Compte tenu de la taille de mon entreprise, j'ai opté pour la licence simple. J'ai donc payé 99 dollars au départ. J'ai dû rapidement acheter plusieurs add-on (89 dollars chacun) pour accéder aux fonctionnalités permettant à ce CRM de remplir ses promesses. Avec 14 heures de décalage horaire (ils sont au Canada et moi au Japon) et une réactivité qui ne dépend que de leur bon vouloir, mon activité peut être durablement pénalisée lorsqu'un bug survient. Mon avis est qu'InfoFlo est à la fois un beau concept particulièrement adapté à la très petite entreprise, un produit insuffisamment abouti et un service dans lequel le client ne compte vraiment qu'en tant que payeur.

Avantages :

Prise en main, ergonomie intuitive, look

Inconvénients :

Nombreux bugs aléatoires et pénalisants.

Jeremy
Jeremy
Legal Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

InfoFlo offers a simple and straightforward approach to all the necessary basics of CRM!

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

While we are brand new to working with the software, I appreciate the fact that you can very easily tailor the experience to your own needs. Without a doubt, after many months of trialing a plethora of CRM software, I have found that InfoFlo is the best option for a permanent (non-subscription-based), relatively inexpensive non-cloud-based experience, that offers a simple and straightforward means to organize and track legal cases. Their sales and support staff go above and beyond to help you in the decision-making process, and offer a great trial experience so that you know exactly what you are getting into. They make suggestions for what add-ons will best suit your needs and demonstrate the many ways you can customize the software to fit your practice. I have to give a special shout-out to Shai for making this one of the most pleasant purchases ever--he goes out of the way to provide you with a personal and informed experience. The fact that you can start with the basics and add on more functionality as you grow is also a truly wonderful feature. Room for expansion and free updates makes this software that will grow with your firm. If you need a product that will help your team stay organized without breaking the bank, you owe it to yourself to try InfoFlo.

Inconvénients :

To some, the fact that InfoFlo is very simple and focused on basic tasks may be a turn-off. For our firm, however, this is precisely the reason we chose it. In the words of my supervisor, "we were only using 100 square feet of a 10,000 square foot mansion" with our previous CRM. It was costly and offered much more than we truly needed. InfoFlo offers just what we need for an affordable one-time fee.

Kristen
Vice President, Client Relations (É.-U.)
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Perfect for tracking communication with clients

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Infoflo solved our problem of being dragged down by an outdated CRM that wasn't really customized to our industry and products. We love the ease and functionality of the layout. Love that our phones are hosted through the same company and connected to Infoflo - we get the same great customer service if we need help with either. It has been a very successful transition to Infoflo and recommend for small and large businesses.

Avantages :

I love the ease of use and functionality of Infoflo. We needed a CRM that could track our communication with clients, including phones, emails, and appointments. Infoflo gives us that! Everyone in the office uses this daily, its has helped production and internal communication on all clients we serve.

Inconvénients :

That we didn't know about Infoflo sooner! We probably only used 10% of a complex CRM prior to Infoflo and it was never easy or intuitive to use. With Infoflo, its much easier to train new employees on the software, keep up with processes we have put in place within Infoflo, and incorporate customer service follow up into our daily schedules.

Alternatives envisagées : GoldMine Premium Edition et Salesforce Sales Cloud

Pourquoi choisir InfoFlo : ACT never seemed to be working - we have constant sync issues and the layout was not great - one of the best things that we love about Infoflo is the ease to customize fields - ACT was a pain to add or remove a field

Logiciel antérieur : GoldMine Premium Edition et Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à InfoFlo : The pricing per license and not the monthly fee. The layout and ease of customization. The attention to our needs in the decision process by the Infoflo team.

Lianne
Lianne
Business Partner (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

I like the fact that infoflo is a one time cost and that the data is saved on my computer

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : I think it will serve our needs well, but still learning and figuring things out.

Avantages :

I like most the platform design which seems a lot easier to navigate and retrive all the important information about a specific client, in a few easy flowing clicks. I like the fact that other modules could be added, as it allows much flexibility to tailor the CRM to your specific needs, at your own pace and with the ability to add users as your team grows. For example, as we are 2 users, and as we are getting familiar with the environment and how to use the software, we can explore other add-ons to see which ones are best suited for our purpose.

Inconvénients :

2 things I like least about this software: 1 - Figure it out for yourself, and 2 - poorly structured training, especially when paying steep price - with US exchange rate to boot: I will begin with #1 - You have to pretty much be able to figure things out for yourself: there is no user manual, after the initial installation, you are on your own and must figure things out. While you do have access to the online "Knowledge Base" (KB) there isn't one place/index where you could troubleshoot. During the first month of use, I ended up calling Carmel Vision for support and a technician was kind enough to assist me in resolving the issue at no additional cost. From the start, you are told that any time a technician has to connect remotely to your computer, you will be charged by the hour. I learned after the fact that you could also open a support ticket and wait for a technician to reply...but nobody explained how to use this type of support, so I learned not to expect a phone call but rather must keep checking the support ticket for an online response/link that suggests troubleshooting options. If that doesn't solve your issue, you keep using the support ticket. This could take a few hours to several days to resolve. 2 - as for the training Shai was helpful in demonstrating the software, however a structured training outline (similar to a lesson plan that outlines what you will learn, shows you step by step) especially to help train new users, or those who are not as tech savy.

Réponse de l'équipe de Carmel Vision

il y a 5 ans

Thank you for your review Lianne. Our company prides itself on offering the best support on the market. We offer two free methods of support even though our product is a one time cost for life with free upgrades! )- Online knowledge base and our online support ticketing portal. Our online ticketing support provides at the very minimum a same day response time and typically within hours. We also understand that sometimes customers require more in depth over the phone support which we also offer at a very reasonable hourly rate. We are working hard on updating our online tutorial videos to make them even more in depth as well as our knowledge base. Thanks for all the feedback.

Thom
Owner (É.-U.)
Immobilier, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Onboarding to InfoFlo

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : I've only been using it for very little time so I'm spending much time in the "Academy" . Learning the product is exciting knowing what I will be able to do.

Avantages :

The user interface is clear, segmented in to understandable sections for easy quick workflow. That is integrates with Outlook is a plus. I find InfoFlo 'feature rich' loaded with useful tools and obviously produced from people who know what a CRM requires.

Inconvénients :

Haven't found anything so far! I'll let you know if something crops up...

Alternatives envisagées : Pipedrive, DejaOffice PC CRM, monday.com et HubSpot CRM

Pourquoi choisir InfoFlo : Their product is clunky, unattractive, and the onboarding and support are terrible! Price is what attracted me to them, but "you get what you pay for." Also, I Tech that conducted my Onboarding, ([SENSITIVE CONTENT]), was outstanding! Clear, patient, knowledgeable, available, I could go on and on!I used to manage call centers for some of the world's biggest companies and so I know a great representative when I see one! I don't know what you're paying [SENSITIVE CONTENT], but it's NOT enough.

Logiciel antérieur : DejaOffice PC CRM

Pourquoi passer à InfoFlo : InfoFlo was a perfect fit for what I need! The others fell short in one or two categories.