AestheticsPro

par AestheticsPro Online

Qui utilise AestheticsPro ?

Le logiciel AestheticsPro Online est adapté aux : centres de cure, cabinets de médecine esthétique, centres d'épilation laser, diététiciens, centres de bien-être et centres de détatouage.

Description de AestheticsPro

AestheticsPro est un des logiciels pour centres de soins esthétiques les plus complets du marché. Le logiciel est conforme à la norme HIPAA pour le cloud et inclut des créations de fiches électroniques, un point de vente intégré, des outils de marketing ciblé et de reporting axé sur les résultats. AestheticsPro fournit les outils dont vous avez besoin pour gérer votre centre de cure.

Sa mission est de fournir un logiciel de pointe tout-en-un pour le secteur des soins esthétiques.

Informations sur AestheticsPro

AestheticsPro Online

http://www.myaestheticspro.com

Fondé en 2002

AestheticsPro Logiciel - 1
AestheticsPro Logiciel - 2
AestheticsPro Logiciel - 3
AestheticsPro Logiciel - 4
AestheticsPro Logiciel - 5
Vidéo de AestheticsPro
Play
AestheticsPro Logiciel - 1 - thumbnail
AestheticsPro Logiciel - 2 - thumbnail
AestheticsPro Logiciel - 3 - thumbnail
AestheticsPro Logiciel - 4 - thumbnail
AestheticsPro Logiciel - 5 - thumbnail

Comparez AestheticsPro à des logiciels similaires

À partir de

109,99 $US/mois
25,00 $US/mois
59,00 $US/mois
20,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de AestheticsPro

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Vidéos

AestheticsPro - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Compression de données
  • Comptabilité
  • Conforme HIPAA
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des images
  • Gestion des modèles
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stocks
  • Graphiques
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mappage de données
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Outils de diagnostic
  • Portail client
  • Portail des médecins traitants
  • Portail des patients
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de HL7
  • Prise en charge de l'imagerie non DICOM
  • Rappels
  • Rapports d'historique
  • Rapports de synthèse
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports planifiés et automatisés
  • Reconnaissance vocale
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données
  • Vue de comparaison
  • Workflow configurable

Logiciels PACS (Picture Archiving and Communication System) : afficher la liste complète

  • API
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Base de données de clients
  • Carte de fidélité
  • Catalogue de produits
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion de la vente au détail
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des prix
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des taxes de vente
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mises à jour en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Reconnaissance de code-barres
  • Réapprovisionnement
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des retours
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • e-mail marketing
  • Écran tactile

Logiciels de caisse pour magasins : afficher la liste complète

  • API
  • Aide au codage
  • Aide à la décision
  • Certifié ONC-ATCB
  • Clôture de réclamations
  • Conforme HIPAA
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Facturation médicale
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des modèles
  • Gestion des recettes
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stocks
  • Graphiques
  • Interopérabilité clinique
  • Messagerie instantanée
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des rendez-vous
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Prescription électronique
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports d'historique
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Reconnaissance de l'écriture manuscrite
  • Reconnaissance vocale
  • Saisie de commande
  • Stockage de documents
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des références
  • Tableau de bord d'activités
  • Utilisation significative certifiée
  • Vérification de l'admissibilité à l'assurance

Logiciels de dossier patient informatisé : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Conforme HIPAA
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des employés
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des médecins
  • Gestion des non-présentations
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Graphiques
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Messagerie SMS
  • Messagerie instantanée
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des gardes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rendez-vous récurrents
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Synchronisation du calendrier
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels de planification pour cabinets médicaux : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Carte de fidélité
  • Conforme HIPAA
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Forfaits de soins
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Gestion du marketing par SMS
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Messagerie SMS
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Photos avant/après
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • e-mail marketing

Logiciels pour centres de cure : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion du marketing par SMS
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Paie et commissions
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des événements
  • Planification du personnel
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Pour salons de beauté et les spas
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • e-mail marketing

Logiciels pour spas : afficher la liste complète

AestheticsPro - Alternatives

Plus d'alternatives à AestheticsPro

Avis sur AestheticsPro

Lire tous les avis

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,1
Service client 4,5
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4,2

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Lynnea V.
Owner
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/08/2018

"Launching and Running a Medical Aesthetics Practice with Aesthetics Pro"

Commentaires: I am extremely pleased with this remarkably comprehensive software - since it helps manage the medical, financial and marketing aspects of the practice. I purchased this software before launching a startup, and Aesthetics Pro has facilitated smooth operation in almost all facets of the practice. The EMR forms and templates have easily edited text and graphics. The side-by-side photo gallery, which can marked, is also simple to use; the staff spends comparatively little time creating comprehensive medical records. Clients can access discharge instructions from the client portal, or we can email them easily if left behind. We will take advantage of online booking and in-application messaging as we grow. But what really separates Aesthetics Pro from other EHRs is the seamless integration of marketing efforts and lead tracking. The increased efficiency (reduced staff time on redundant data entry) using a program that merges marketing software with EHR software. The lead list database in Aesthetics Pro has been crucial to our growth and success – converting a lead to client takes one click. Besides being able to send email blasts within the EMR, we can monitor the effectiveness of of all of our marketing campaigns – from print to digital to meet-and-greets. We’re also now able to track our referring clients, so we know those who like recommending us to others. Aesthetics Pro’s inventory tracking is also invaluable. Highest praise for this well-crafted, robust software.

Avantages: Tracks, manages and markets to new leads- including email blasts & touchpoints
Excellent EMR
Inventory tracking
Tracks efficacy of our marketing efforts to determine ROI
Metric reports are simple to generate
Tracks patient referrals and marketing effort effectiveness via rewards tracking
Dashboard tracks patient balances and services remaining in packages easily
Easy to create pop up notes for informal communication re: patient
Option to fully integrate the website and the practice management software
Frequently adds new features to augment quality of patient care and marketing
Scheduling by staff member, room and device helps avoid scheduling errors

Inconvénients: The patient's allergies list/profile does not appear in the patient's dashboard, and does not pop up in any way while writing the patients' medical notes. Same for emergency medical contact. The training information comes only video format, so its difficult to look up the answer to specific 'how to' questions after the videos have been viewed. Fortunately, the support staff is extremely prompt responding to both basic and complex queries via an in-application communication system - so these questions are quickly answered. The way the consent and discharge forms are currently structured, we can alter existing forms, but cannot create or add new ones.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AestheticsPro Online le 28/08/2018

Thank you Dr. Villanova!! This is great info!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/08/2018
Meredith H.
owner, NP
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/05/2020

"Tech support knowledge"

Avantages: All needed features for managing inventory, medical records, marketing, scheduling and running reports are in one place. I LOVE the new e-record creator.

Inconvénients: No available text marketing that aligns with email marketing; non-editable text reminder; patient portal is not user friendly. Please add a text (checkbox) box signature option (in lieu of the signature pad) for the e-record creator feature. Also, for the e-record creator, please add the option of importing images for treatment records so that we can create non-static forms for injectables etc. Additionally, I think that an app for our handheld devices would be an excellent feature, that I really miss having with my old Vagaro software.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AestheticsPro Online le 15/05/2020

Thank you Meredith! We will be have image support for the E-Record Creator very soon!

All the best,
-AestheticsPro Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/05/2020
Gary R.
COSMETIC PLASTIC SURGEON
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2021

"COMMENTS"

Commentaires: OVERALL IS GOOD !!
CUSTOMER SERVICE TEAM IS GOOD
MAKE IT EASIER TO CONTACT TEAM ON A CALL RATHER THAN GOING THROUGH THE SPANISH INQUISITION
GIVE US A NUMCER WHICH WOULD AUTOMATICALLY POPULATE OUR INFORMATION
PLEASE MAKE IT POSSIBLE TO PRINT OUT A MONTH OF APPOINTMENTS ON ONE SHEET RATHER THAN A WEEK ONLY

Avantages: THE MOST IMPORTANT FEATURE IS CUSTOMER SUPPORT SERVICE - AND THAT IS [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] -SHE IS FANTASTIC AND HELPS US MOVE SMOOTHLY WITH THE SOFTWARE- SHEI S A COMPLIMENT TO YOUR SOFTWARE AND YOUR ORGANIZATION!!!!!

Inconvénients: YES INTEGRATION WAS MORE DIFFICULT THAN EXPECTED-THERE ARE MANY LITTLE THINGS THAT CAN BE IMPROVED TO MAKE IT EASIER IN EVERY DAY LIVING-WE HAVE SENT SEVERAL SUGGESTIONS BUT HAVE NOT SEEN ANY YET - YOU HAVE MADE A NEW HOME PAGE WHICH WAS ALRIGHT BUT NEGLECTED OTHER THINGS THAT THE PEOPLE AT THE SUPPORT NUMBER SAY ARE COMING.
-IT WOUOLD BE NICE TO BE ABLE TO SEE AND SEARCH MORE THAT A HUNDRED NAMES -YOU CAN ON SCROLL DOWN MORE THAN A HUNDRED
-SMALL THINGS LIKE WHEN YOU ARE ENTERING A DATE HAVE IT CLICK OVER TO THE NEXT FIELD AUTOMATICALLY-
-MAKE IT EASIER TO ENTER PHOTOS FROM CAMERA OR PHONE
-I CAN GET A LIST IF YOU PREFER-THIS IS MEANT IN A HELPFUL WAY AND NOT JUST COMPLAINING
-THER ARE THINGS THAT COULD BER ADDED THAT WOULD MAKE IT EVEN MORE DESIRABLE TO THE MEDICAL FIELD-WHICH IS A HUGE MARKET AND EXPENSIVE-THIS WOULD BE ESPECICLLY (ADD SPELL CHECKER TO THE PROGRAM) USEFUL TO THE PRIVATE PRACTITIONER

Réponse de l'éditeur

envoyé par AestheticsPro Online le 14/04/2021

Gary we really appreciate the thorough and thoughtful feedback, we will definitely be sharing with our team! As you know we are here to assist you in any arena you need, and you know where to find us.

Have a wonderful day,
-AestheticsPro Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/04/2021
Miranda P.
FOUNDER & CEO
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2019

"Wish we could have made it work"

Commentaires: We tried to work with the support team to gather data, screen shots, videos of errors and be available around the clock to help them trouble-shoot in the hopes of finding solutions so we didn't have to start all over with a new EMR but they unsolicited offered to let us out of our contract without penalty instead so I assume they didn't foresee a solution in the future. We also confirmed with other practices that they have had similar issues but maybe not as often simply due to the fact that no one was spending hours a day going back through charting to confirm accuracy of inventory/records/etc. But if noted without searching for problems then most likely there were more undetected.

Avantages: Simplicity of use; customer service promptness in replies; and Cost.

Inconvénients: It is full of glitches that are not related to user error. We spent multiple hours a day trying to problem solve within the software. Turns out they have several display errors and other issues that are not designed practically. For instance, it was tripling our inventory simply based on the fact that we had 3 staff members included in the appointment so it could be on their calendars but it was tripling the services also; which doesn't make sense because there will always be more than one staff for surgeries/procedures/etc that need to have on their calendar but should not add additional services and products for patient with each staff member included on appt. And the actual services entered were verified to be entered correctly, one time. Also, the records were not saving all the data and diagrams, even though we were in fact saving and using recommended browser. Records were half empty when we went back in to view later for a refresher and it was multiple charts and we videoed our staff charting and saving and getting confirmation of saved and then going back in and it was partially gone. This was just a couple of the many issues we faced.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AestheticsPro Online le 24/07/2019

Miranda, we appreciate the thorough review. However, as discussed in previous correspondence many of the issues being experienced are indeed end-user or set up related errors that could easily be rectified. This was noted as multiple attempts to recreate issues with our support team were unsuccessful and apparent glitches were only presenting when our team was not on share screen with your staff. With that said, a display issue was uncovered that ended up being directly related to system users erroneously voiding invoices multiple times.

We do offer multiple training sessions to ensure your staff is up-to-speed with the functionality of the software and that set up was done properly; but these offers have been declined. Ultimately, this is why we optioned to waive cancellation fees - in order to ensure you felt comfortable with the choice you had to make. The success of your business matters to us! Even if that involves separation of service.

Have a great day,
-AesheticsPro Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/07/2019
Leslile P.
Manager
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/04/2021

"Elite Body and Med Spa"

Commentaires: Its a one stop system, covers everything which I like. Good reports, excellent product and service build out, inventory management, etc

Avantages: Once the back end is set up its' great. Package pricing is easy, reports are excellent and run accurately if your back room system is built correctly.

Inconvénients: I would have preferred to have an assigned team person from aesthetics pro to work with me over 3 weeks which is about what it takes to really establish all of the front and back office systems.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AestheticsPro Online le 10/05/2021

Thank you Leslie!

-AestheticsPro Team

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/04/2021