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à choisir le meilleur logiciel

Description de DaySmart Pet

123Pet Groom est un logiciel convivial et facile à prendre en main, idéal pour les salons de toilettage ou activités de toilettage mobile de toutes envergures. Gagnez du temps avec des fonctions de gestion des rendez-vous en ligne, des notifications de texte automatisées, le suivi des vaccinations, des pages de profil pour animaux de compagnie avec des notes et photos de toilettage. Faites passer votre entreprise au niveau supérieur grâce à des fonctions de marketing automation, un système de réservation en ligne et un programme de fidélité. Bénéficiez également de l'intégration gratuite de données provenant d'autres programmes.

Qui utilise DaySmart Pet ?

123Pet est idéal pour les salons de toilettage, les toiletteurs mobiles et les centres de dressage qui ont besoin de prendre des rendez-vous, de suivre les données des clients et de leurs animaux de compagnie et d'utiliser des campagnes par e-mail pour gérer et développer leur activité.

DaySmart Pet Logiciel - 1
DaySmart Pet Logiciel - 2
DaySmart Pet Logiciel - 3
DaySmart Pet Logiciel - 4
DaySmart Pet Logiciel - 5

DaySmart Pet ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

DaySmart Pet

DaySmart Pet

4,2 (173)
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
71
6
4,2 (173)
4,1 (173)
4,3 (173)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
2
4,2 (670)
4,5 (670)
4,7 (670)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à DaySmart Pet

PetExec
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Othership
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Réservation de bureau
Réservation en ligne
Insightly
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Programmation des tâches
MoeGo
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous
Groomsoft
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des calendriers
Planification des rendez-vous
Kennel Connection
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Ginger
Fonctionnalités les mieux notées
Correcteur grammatical
Vérification de la ponctuation
Vérification orthographique
GoCanvas
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Création et conception de formulaires
Gestion des documents
Square Payments
Fonctionnalités les mieux notées
Sécurité des données
Traitement des cartes de crédit et de débit
Traitement des paiements

Avis sur DaySmart Pet

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
23%
3
9%
2
3%
1
7%
Ray
Ray
Partner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great but not exceptional

5,0 l’année dernière

Commentaires : I have used a smart since 2013. Overall, I would give them an A minus. Customer service is phenomenal but sometimes you have to get to higher levels to get certain issues resolved. It should not be that way. Wait times are extremely long to speak to someone but that has improved lately.

Avantages :

I love the reminder features that can automatically go out. Some of the reporting is also very helpful. I love being able to integrate my credit card system into the POS.

Inconvénients :

I hate the fact that they are no longer going to add or modify features to the non-cloud base version.

Glo
General Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

We love DaySmart

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : We have had a great experience with Daysmart overall--it greatly improved booking efficiency in our salon and helped us eliminate double bookings and decrease the amount of missed appointments we were experiencing.

Avantages :

We love how easy it is to use and find information on all of our clients!

Inconvénients :

We would love a feature that would tell us our next available 1 hr apt, 2 hr, apt, and weekend appointment. It would make running our business even easier! We would also love a better wait list design--we often have a large waitlist and the set up of the current wait list function does not work for our set up.

John
Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Bad to worse

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : I picked this software because everyone said it was easy to use. I needed something easy for my coworkers and boss. We went from hand written everything to a computer. I was supposed to be the one to get everyone on board. Unfortunately this software has caused numerous problems. On average we 5-6 random appointments show up that 123 pets sent reminders for but we have to appointment on record. It’s glitchy and messy. There is no rhyme or reason to any of this. It’s also extremely expensive! Although they are willing to reduce some of the rate once in a while because by their own admission, the software is bad. Or “untested”. It feels like they started from scratch and they’re selling a beta version of incomplete software as if it’s ready to go. Seriously DO NOT buy this software! Biggest regret!

Avantages :

Anytime I call in to customer service the techs tell me they know the software is bad. It makes me kind of laugh.

Inconvénients :

Company will send out random updates that crash the system. Zero timelines given out to clients for fixing the problems. Ease of access of client information on calendars and dashboards is redundant and lacking. (Why not show a phone number with the client name? Also why swap around the pets name with the clients first name. Software cannot consolidate multiple pets with different groomers. People are double charged if not done one at a time. Software creates duplicate time slots for employees which crash the system and make random appointments disappear from the calendar. Adding availability to the schedule is nonsensical. Booking availability for an employee M-F in one step is impossible. This issue makes it easy for the overlapping of availability frequent and causes appointments to also disappear. The system cannot consolidate duplicate accounts. You have to go though and “archive” the client and pet. Archived Clients May still be scheduled, which is a nightmare. Daycare and boarding doesn’t work and hasn’t worked for over a month. They say they’re working on it. -again zero timeframes Customer support can’t really do anything to help out. They just apologize and say that the software is bad. Nearly every single time I’ve called it’s been this way. The software doesn’t recognize a first name or last name. But it recognized (Last name, First name). Now without a comma the name won’t pull up.

Shawnee
Groomer (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Use it everyday!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I like DaySmart and really love that I have it on my phone and can check throughout the day! I have used other softwares but for a larger company this is great product!

Avantages :

It’s easy to navigate and makes life so much easier with the reminders for clients! It’s pretty user friendly in that you can figure it out on your own. There are many different ways to schedule or maintain your day.

Inconvénients :

It is a little hard to teach new people how to use because it has so many different ways to achieve what your trying to do.

Lena
Owner (É.-U.)
Vétérinaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

DaySmart Pet Software is Essential for Pet Grooming Salons

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We used to use other software to schedule our appointments in our grooming salon, but found that there was a lot that we couldn’t do. Then we found DaySmart Pet and decided to try it. The software is perfect, it has everything we need. It integrates easily into our website, allows customers to book online on their own, sends appointments to us in a nice easy to see schedule, and sends reminders and pickup texts automatically. We are able to keep track of the pets easily and add or see any notes that may be relevant to the pet. I feel this has made us much more efficient! I would highly recommend to any salon.

Avantages :

I like how easy it is to schedule appointments and communicate with our customers. I also like how much information I am able to collect about each client to see anytime needed.

Inconvénients :

I would like to see more customization offered, such as the ability to personalize texts sent to customers.