Galaxy Ticketing & Guest Experience Solution

Galaxy Ticketing & Guest Experience Solution

Description de Galaxy Ticketing & Guest Experience Solution

Depuis plus de trente-trois ans, le logiciel phare Galaxy Ticketing & Guest Experience de Gateway est une des solutions leaders pour les zoos, aquariums, parcs d'attractions, musées, parcs aquatiques et autres attractions culturelles qui ont besoin des outils nécessaires pour gérer toutes les facettes de leurs opérations, y compris la billetterie, le contrôle des admissions, la gestion des ressources, les ventes de groupe, la vente de billets en ligne, la vente au détail, la restauration, la gestion des adhésions/badges/donateurs, ainsi que le reporting et le CRM (Customer Relationship Management).

Qui utilise Galaxy Ticketing & Guest Experience Solution ?

Zoos, aquariums, parcs d'attractions, musées, parcs aquatiques et autres attractions culturelles.

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Galaxy Ticketing & Guest Experience Solution

3,8 (11)
Galaxy Ticketing & Guest Experience Solution
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
70
Intégrations introuvables
3,7 (11)
3,2 (11)
3,8 (11)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
186
17
4,6 (134)
4,7 (134)
4,8 (134)
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Alternatives à Galaxy Ticketing & Guest Experience Solution

Sponsors
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Aloha EPOS est un système de gestion de restaurant fiable et facile à utiliser, idéal pour les bars, les hôtels et les groupes de restaurants.
Cloud-based event ticketing solution that helps firms with selling tickets to customers, integrating CRM and customer engagement.
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Raklet est un logiciel d'adhésion tout-en-un qui vous permet d'interagir avec votre communauté de manière significative et numérique.
ROLLER est une suite logicielle tout-en-un de pointe pour les sites de loisirs, de divertissement et touristiques.
Un des principaux logiciels de gestion événementielle au monde : centres de divertissement en famille, simulateurs de golf, salles d'évasion, parcs aquatiques et de trampolines.
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Une plateforme de billetterie complète sur le cloud pour la prévente en ligne, le marketing, les réseaux sociaux, les ventes le jour de l'événement et la gestion des admissions.
The leader in ticketing commerce for large event businesses to create the best purchase experiences for fans through cutting-edge tech.
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Avis sur Galaxy Ticketing & Guest Experience Solution

Note moyenne

Note globale
3,8
Facilité d'utilisation
3,7
Service client
3,8
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
3,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
36%
4
27%
3
27%
1
9%
Tammy
Tammy
Project Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cosmétiques, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A must for admissions-based business

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

I loved its ability to create barcodes, to track and produce reports from. It was a large software that had a lot of capability, many of which I didn’t even scratch the surface of.

Inconvénients :

I disliked how many options and little buttons there were to get to one place. It’s like twenty different routes to get to one destination. As a user, I also felt like the software as a whole looked a little outdated.

Grant
Sr. Architect Sales and Ticketing Systems (É.-U.)
Divertissement, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Gateway Ticketing, A Partner in our Operation

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We have found Gateway to be more of a partner in our operations than a passive vendor. We have a strong relationship with every level of the company. I could not be more pleased with the service and the products they provide. Galaxy has been a powerful tool to not only manage our sales, but enhance our guests experiences at our facilities.

Avantages :

Gateway Ticketing System's Galaxy offers us a single sales platform to service all our individual business needs. It provides a powerful ticketing system, with a traditional POS system that continues to evolve to meet our ever changing environment. The ability to run one platform, not only allows efficient system management, but also provides system experience for our guests and team members.

Inconvénients :

There is a bit of a learning curve when it comes to managing the system. However Gateway has always provided us with outstanding support and documentation.

Dannielle
Database Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Not ideal for nonprofit institutions in need of ticketing software

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

Some nice features, but if looking for a system for a nonprofit - museum, zoo, etc - a more holistic view of constituents can be managed in a newer software, like Blackbaud's Altru.

Inconvénients :

It's solely a ticketing system, which may be sufficient for some clients, but I've found software like Altru, which handles fundraising, etc., is much preferred for nonprofit organizations to get a 360 degree view of constituents.

Réponse de l'équipe de Gateway Ticketing Systems

il y a 2 ans

Thanks for leaving us a review. We took this and similar feedback we were hearing and worked over the last several years to make our CRM functionality much more robust. With Galaxy and our CRM+ product, you will get a full 360 degree view of your customer and you're able to use that data to personalize every guest experience. We also offer industry leading integrations with software like Altru if you'd prefer to stick with your current solution but want the best-in-class ticketing and reporting functionality available in Galaxy.

Alicia
Alicia
Membership Database Coordinator (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Galaxy presents some interesting challenges but also provides customer service to troubleshoot.

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

The POS is easy to use. Reservations are a bit more challenging but with minimal training there is a high degree of user friendliness.

Inconvénients :

If you are using multiple platforms and need to rely on integration you will likely experience some challenges.

Utilisateur vérifié
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Review #1 Galaxy

4,0 l’année dernière

Commentaires : Did take long to become comfortable

Avantages :

Ease of navigation, customer support, familiar brand

Inconvénients :

Overall not much different than previous software