AVImark

par Covetrus Software Services

Qui utilise AVImark ?

Cabinets vétérinaires de toutes tailles.

Description de AVImark

Le logiciel de gestion de cabinet AVImark, de Covetrus, est abordable, rapide à installer, facile à utiliser et assez robuste pour soutenir votre entreprise. De plus, grâce aux capacités de recherche améliorées d'AVImarks, vous pouvez envoyer des campagnes marketing ciblées et personnalisées pour fidéliser vos clients, année après année.

Informations sur AVImark

Covetrus Software Services

https://softwareservices.covetrus.com/

Fondé en 1988

AVImark Logiciel - 1
AVImark Logiciel - 2
Vidéo de AVImark
AVImark Logiciel - 1 - aperçu
AVImark Logiciel - 2 - aperçu

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À partir de

N/A
95,00 $US/mois
150,00 $US/mois
99,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de AVImark

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Windows (ordinateur)
  • Windows (sur site)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

AVImark - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Comptabilité
  • Confirmation et rappels
  • Entrée et sortie
  • Estimation
  • Facturation
  • Gestion de la communication
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Graphiques
  • Imagerie et rayons X
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Messagerie SMS
  • Modèles personnalisables
  • Notes SOAP
  • Paiements électroniques
  • Planification automatisée
  • Planification de traitement
  • Planification des rendez-vous
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des statuts
  • Tableau blanc
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des ordonnances
  • Traitement des paiements
  • Télémédecine

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AVImark - Alternatives

Plus d'alternatives à AVImark

Avis sur AVImark

Lire les 566 avis

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,2
Fonctionnalités
4
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Tim O.
Tim O.
Owner
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/06/2021

"AVImark 10 year user"

Commentaires: VCPR

Avantages: The ease and multiple ways to do things.

Inconvénients: Paying for support and having to write some of the reports I need.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Covetrus Software Services le 23/08/2021

Thanks for being a great customer and for sharing your feedback with us.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/06/2021
Stacy L.
DVM
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/06/2021

"Avimark - love, but no hate"

Commentaires: Overall we are very happy with Avimark. tech support leaves something to be desired. We spend $100 to have tech support available & are often treated like we are bothering the technicians when we call - often have to call 4-5 times to get a proper answer.

Avantages: Easy to use - very intuitive. Windows based.

Inconvénients: Some very obvious defects: When you change a date in 1 patient's file, every other code for the rest of the day goes under that previous date - should default to current date when you switch to another patient's file.
When one doctor is working on a patient & we go to another terminal, we have to select the doctor again - should default to the doctor who had already entered items that day .

Réponse de l'éditeur

envoyé par Covetrus Software Services le 23/08/2021

Thanks for being a great customer and for sharing your feedback with us.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/06/2021
Stacie H.
Manager of Data Programs
Vétérinaire, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/10/2021

"Legacy product that continues to deliver"

Commentaires: Easy to use, performs well and anytime I've had the need to contact Customer Support they have been helpful and resolved any issues or questions. Very friendly staff.

Avantages: AVIMARK software is one of the 'old school' software packages and handles every step of the workflow from the time the client and pet enters the hospital until they leave; good record keeping features, and ability to plug in to other software service add-ons. Also, AVIMARK includes a general ledger interface that allows your daily revenue to transfer automatically into your accounting software, saving time and ensuring accuracy. Internal Wellness Plans are a big help.

Inconvénients: The screens are looking a little outdated now and they are very 'busy' with lots on information; could probably be reorganized to have a more up to date look and feel.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Covetrus Software Services le 22/10/2021

So happy you're having a great experience with AVImark. Thanks for leaving a review!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/10/2021
Sarah C.
vet
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/10/2020

"Would not purchase, do not recommend"

Avantages: I do not like this software. Its dated and slow and doesn't perform as well as other veterinary software products. I have used cornerstone and clientrax and both are significantly better. I would not have selected AVIMARK except that NVA made us take this software. The only real pro I can give is that it can handle the basics. We are not paperless, and I cannot imagine going paperless with this software as we have had repeated issues and we are not even using the medical record function.

Inconvénients: Its terribly outdated. It looks like it rolled out in the 1980s. Its not user friendly. You cannot easily move appointments. Dragging and dropping is limited. You cannot copy and paste appointments. The screens open partially minimized so it takes an additional step just to go full screen. Its slow. I cannot view my labwork by clicking on the requisition even though I can see the first few lines, it will then disappear, requiring yet an additional series of steps to view it. I can go on, its a daily frustration using this software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/10/2020
Brenda L.
Secretary/Treasurer
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/06/2021

"Avimark revies"

Avantages: We chose the software because it is so user friendly. We had a few demo cds and set the instructions aside. This is the only product we could figure out how to enter a client, animal, make an appt, etc. without any instructions

Inconvénients: I mentioned these things on the previous page (regarding inventory and phone numbers). The phone number thing is really silly because it only looks up the client by the main number or work number but not cell numbers. It is silly because why would the work number be a main number and people use their cell numbers. I know there are a few more things but I can't think of them.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Covetrus Software Services le 23/08/2021

Thanks for being a great customer and for sharing your feedback with us.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/06/2021