TripMaster

TripMaster

par CTS Software

Qui utilise TripMaster ?

Les clients aux États-Unis et au Canada sont des fournisseurs de NEMT (transport médical non urgent), de transport adapté et de transport à la demande, publics et privés, de toutes tailles et peuvent aller d'un véhicule à plus de 200 véhicules.

Description de TripMaster

TripMaster de CTS Software vous apporte tous les outils nécessaires pour gérer vos opérations de transit. Cette suite complète de fonctions de planification, de facturation et de reporting, ainsi que de fonctionnalités avancées telles que la cartographie, la planification automatique, une interface de TDM (terminaux mobiles de données), les importations de courtiers et un portail de passagers en ligne, vous permettent de gagner du temps et de l'argent. Assorti d'un support technique inégalé, TripMaster vous montre ce qu'est vraiment l'efficacité. Bénéficiez d'une garantie de remboursement de 90 jours, le temps de vérifier si TripMaster convient à vos opérations de transit !

Informations sur TripMaster

CTS Software

http://www.tripmastersoftware.com

Fondé en 1982

Prix de TripMaster

TripMaster n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de TripMaster est disponible à partir de 100,00 $US/mois.

À partir de

100,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

TripMaster - Fonctionnalités

Logiciels pour le transport public
Carnets de route pour conducteurs
Facturation
Gestion des expéditions
Gestion des itinéraires fixes
Gestion des transports adaptés
Informations sur les conducteurs
Planification
Prise en charge de plusieurs itinéraires
Routage
Suivi du kilométrage
Base de données de clients
Expédition assistée par ordinateur
Expédition d'urgence
Facturation
Gestion des commandes
Gestion du carburant
Planification
Routage
Suivi des véhicules
Suivi du kilométrage

Avis sur TripMaster

Afficher 5 avis sur 93

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,7/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Monica W.
Executive Director
Transport routier/ferroviaire, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/05/2019

"Awesome Support, Assistance, and Software!!"

Commentaires: Trip Master allows us to function with our rural transportation agency, communicate with the "Big Dogs" and stay in the game!

Avantages: Love the support and assistance that you get when you need it. They know your needs and are great at assisting and teaching to better enhance your company.

Inconvénients: The thing with CTS Software is that if there is something you don't like, or a need not being met and if they can work it, change it or fix it.....consider it done!!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/05/2019
Larry S.
Manager
Administration publique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019

"A must for public transportation"

Commentaires: It reduced the amount of time it took me to complete reports. It is a very user friendly system, and tech support respond quickly. You can create custom reports for upper management with ease, and its very affordable compared to other software.

Avantages: The ability to track live data from the vehicles using the tablet based operating software. Office staff can send updates to vehicles by the click of a button. Producing management statistics and DOT required reports is simple, and information is accurate.

Inconvénients: Our agency likes everything. It has increased the amount of people we can schedule for transportation, and reduced stress for office staff completing complex data reports.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019
Jenny G.
Driver-Dispatcher-Scheduler
Relations gouvernementales, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/05/2018

"It took about 10 days to figure out the things that pertained to what I do for my job. "

Commentaires: It is easier to use than the previous one I was using for 5 years. Once you learn it, it gets easier.

Avantages: I like the different features that let me cancel multiple rides. I also like how I can hide things I don't need to see for the day, i.e. Admin Cancel, suspended, rider cancel, etc. I like that I can log on every day and not need special ID's or numbers like our old software did.

Inconvénients: Personally, I REALLY think that Quick Help manuals should be left and not just some link in an email to print up dozens of pages for said manuals. If companies are spending a LOT of money for this software, they need a little bang for their buck. Some features are not that easy to use, or if you mess up scheduling a trip, you can't go into the EDIT and delete it that way. you have to go into the day of trip, click all these buttons and THEN cancel it. When you've got a client on the phone, they and us do not have extra time to wait while we fumble around fixing or deleting things.

Réponse de l'éditeur

envoyé par CTS Software le 29/10/2018

Jenny,

I want to thank you for your feedback and please know that we value any input we can get from our customers. I am sorry to hear that the system took longer to learn than anticipated and we are actually in the process of revising many of the primary pages to make them easier to learn and use. We are also updating our manual and when it is complete I will be sure that a bound copy is mailed to your attention. I know our trainers reach out back in May to try and schedule some follow up training but if there is anything we can do to help you get more comfortable with TripMaster please don't hesitate to give us a call. Thanks.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/05/2018
Marie R.
Owner
Transport routier/ferroviaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/05/2019

"CTS is the best. "

Commentaires: It was easy to learn and use.

Avantages: The scheduling part. And how easy it is to learn and use.

Inconvénients: The breakdowns business can’t run without it.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/05/2019
Caryn M.
Transportation Manager
Eau/gaz/électricité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/05/2019

"Great software, easy to use"

Commentaires: So far so good. I haven't had any issues at all.

Avantages: Very easy to use, customer support staff always available

Inconvénients: A bit more difficult to enter subscription trips than previous software I've used

Réponse de l'éditeur

envoyé par CTS Software le 29/05/2019

We are excited to hear your evaluation of TripMaster is "easy to use". There has been a lot of love and care put in to the design and look to make it just that. Thank you Caryn.

We are very interested in discussing how we could improve the subscription trips entry for you.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/05/2019