15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Attendance on Demand

Service de gestion du temps hébergé sur le web qui automatise la gestion complexe du personnel.

Qui utilise Attendance on Demand ?

Pour les entreprises ayant besoin d'un système entièrement automatisé qui suit le temps et la main-d'œuvre des employés.

Attendance on Demand Logiciel - 1
Attendance on Demand Logiciel - 2
Attendance on Demand Logiciel - 3
Attendance on Demand Logiciel - 4
Attendance on Demand Logiciel - 5

Attendance on Demand ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Attendance on Demand

Attendance on Demand

3,2 (10)
5,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
Intégrations introuvables
3,1 (10)
2,7 (10)
3,8 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,75 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
344
18
4,6 (256)
4,3 (256)
4,4 (256)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Attendance on Demand

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Conformité fiscale
Gestion de la paie
Clockify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Rapports et analyses
Suivi du temps en ligne
Jibble
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps
Suivi du temps en ligne
BigTime
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Facturation en ligne
Reporting et suivi de projet
WebHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Gestion des ressources humaines
Replicon
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Gestion des tâches
Suivi du temps en ligne
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
edays
Fonctionnalités les mieux notées
Demande de congés
Gestion des congés
Suivi des vacances/congés
Synerion
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne

Avis sur Attendance on Demand

Note moyenne

Note globale
3,2
Facilité d'utilisation
3,1
Service client
3,8
Fonctionnalités
2,8
Rapport qualité-prix
2,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
10%
4
40%
3
20%
2
20%
1
10%
Nicole
Nicole
Administrative Assist (É.-U.)
Eau/gaz/électricité, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Worked well for a large institution.

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

It was implemented within a large institution and separated into departments. User friendly with few hiccups.

Inconvénients :

When the software was down, it would take a while to get it back up and running again.

Cori
HR/Regional Recruiter (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Attendance On Demand Review

4,0 il y a 10 mois

Commentaires : Overall I feel like this program is user friendly and does a good job. I am happy with this program.

Avantages :

I believe the system as a whole is user friendly and semi easy to navigate.

Inconvénients :

I think the biggest struggle I have with this program is the reporting area. Sometimes I cannot pull reports that I need and that is a downfall. The customer service team is quick to try and accommodate or create the reports for you but the functionality is not exactly where it needs to be for the reporting side.

NATHAN
Staff Accountant (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Could be better

3,0 il y a 6 mois

Commentaires : Overall it does its job of tracking punches in and out. there is very little that can be done by the user as far as customization goes. Attendance tracking is very limited.

Avantages :

It is realativly easy to use once you know what you are doing.

Inconvénients :

The reporting features are very limited. There is very little training available. you have to contact attendance on demand to change any settings in the payrules.

Erin
HR & Benefits Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Time and Attendance Software solution

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

We use this as a stand alone time and attendance system for clocking in and out as well as PTO tracking. For our purposes it works well, we have an accrual based PTO system where employees earn each pay period. The customer service has always been very good, they are responsive whenever I have had an issue which isnt very often.

Inconvénients :

The only con I can say is we have to add an approving manager I have to add an employee type, then add a new user account, once a manager is no longer working I am not able to delete the employee type. This may just be how we are using this, but AOD has been more then helpful in deleting them on their end.

Heather
Benefits Team Leader (É.-U.)
Assurance, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

So-So

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : The program works well and is certainly robust enough to meet out needs. I just wish it was a little more user-friendly. All in all, I like it though.

Avantages :

The software gives a great snapshot of my team and their hours. It is quick to see the overall statistics. Once you learn it the system is fairly easy to navigate to make changes and updates such as correcting or adding a missed punch or crediting hours.

Inconvénients :

The software is not necessarily intuitive. While it is easy to add punches and credit hours once you figure it out there is no way you will figure it out on your own. Approving time cards is easy once you follow several click-throughs to get there. I wish there was less navigation to it.