Salon / Spa Account Manager

Salon / Spa Account Manager

Description de Salon / Spa Account Manager

Les solutions logicielles de Milan sont conçues pour la croissance et le succès. Qu'il s'agisse de générer l'un des nombreux rapports pratiques et faciles à utiliser, de créer des e-mails promotionnels accrocheurs ou de collecter des points de fidélité, le logiciel Milano possède toutes les fonctionnalités dont un propriétaire de salon de beauté ou de spa a besoin pour connaître l'harmonie en affaires. Pour en savoir plus à propos de ces fonctionnalités innovantes, rendez-vous sur le site web.

Qui utilise Salon / Spa Account Manager ?

Milano cible le secteur de la beauté et du spa, en particulier les organisations qui cherchent à gérer les réservations.

Salon / Spa Account Manager ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Salon / Spa Account Manager

Salon / Spa Account Manager

3,9 (12)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
16
3
4,0 (12)
3,7 (12)
4,0 (12)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
87
1
4,9 (1 325)
4,9 (1 325)
4,9 (1 325)

Alternatives à Salon / Spa Account Manager

Fresha
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification en temps réel
Réservation en ligne
Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification des rendez-vous
Réservation en ligne
Booker
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Planification du personnel
Réservation en ligne
WellnessLiving
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des abonnements
Notifications en temps réel
Planification
Phorest
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Rosy
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Base de données de clients
Planification des rendez-vous
Insight
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Importation et exportation de données
Intégrations de tiers
Shortcuts
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)

Avis sur Salon / Spa Account Manager

Note moyenne

Note globale
3,9
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
33%
4
42%
3
17%
1
8%
Karley
Karley
Independent Business Owner (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

I've used Milano software in school and once you wrap your head around it, its' a great program!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : All the benefits you would anticipate from a CRM.

Avantages :

I like that it offers everything you need in a customer relations management program. The interface could be a little bit more user friendly or aesthetically pleasing but that's just my input.

Inconvénients :

Program lacks colour or anything that draws you in, it gets the job one but it's not the easiest or most well done layout for a program.

Chista
Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

We have been using this software for 12 years. It is very user friendly

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

Ease of use, it has capability for multiple locations (we have two locations and opening a third), great interface.

Inconvénients :

There are issues with Home Office. Series purchased at one location sometimes do not show up at second location. Gift certificates also do not always transfer from one location to another. Very frustrating when both locations are extremely busy and need things to flow seamlessly.

Omar
Omar
General Manager (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Milano was software my company ended up moving away from.

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Milano did the job, but it didn't do it in the best way the software could have, which caused extra work for my staff, and myself.

Avantages :

They had all the basic features needed in a booking and POS software like reports, client profiles, sales, and booking systems.

Inconvénients :

I had a litany of bad experiences with the software that caused me to eventually take my company somewhere else for business, such as: - Slow software performance - Slow response times regarding customer support - Promises of feature development and advancement that were never delivered - Exorbitant pricing for basic features like multi-locational support - Dated GUI that wasn't the most user-friendly - The software would constantly go down and stop working making payments with clients difficult as well as awkward situations when the salons were busy and clients were left standing around when they wanted to pay and leave

Kristen
Owner (Canada)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great program, has lots of reports available for individual staff and team reports

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

I like most that it is easy to schedule an appointment, add new guests and check out guests. It's easy to do your day end cash balance with this program

Inconvénients :

I like the least that it needs some upgrading with the text message confirmation and emarketing, it also freezes on occasion

Tamara
Stylist (Canada)
Cosmétiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Amazing

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Used this software for 13+ years, it has never let us down

Avantages :

This system has EVERYTHING you could need to run a salon, from clients info, reports, emails, customer service, bookings.

Inconvénients :

The only downfall to this system is that it isn't free