AdvancedMD Billing Services

AdvancedMD Billing Services

Description de AdvancedMD Billing Services

AdvancedBilling : générer des revenus n'a jamais été aussi facile. Tous les outils dont vous avez besoin pour gérer vos processus de comptes clients et de gestion des réclamations à l'aide d'une seule base de données. Ce centre de gestion des réclamations fiable permet d'automatiser les processus manuels et d'améliorer votre workflow. ClaimsCenter fournit des listes de tâches générées automatiquement ainsi qu'un système de suivi des réclamations et de facturation centralisée. Identifiez facilement les problèmes liés aux réclamations grâce à ClaimInspector : une solution conçue pour analyser automatiquement les réclamations et identifier toute erreur potentielle. Les résultats sont étonnants : 100 % de réclamations acceptées dès le premier passage. Un cabinet plus sain = des patients plus sains.

Qui utilise AdvancedMD Billing Services ?

Médecins, médecins chefs de service, responsables cliniques, responsables de cabinet, responsables de bureau, administrateurs de bureaux, directeurs des soins, infirmières praticiennes, assistants médecins

AdvancedMD Billing Services Logiciel - 1
AdvancedMD Billing Services Logiciel - 2
AdvancedMD Billing Services Logiciel - 3
AdvancedMD Billing Services Logiciel - 4

AdvancedMD Billing Services ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

AdvancedMD Billing Services

AdvancedMD Billing Services

4,1 (83)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
Intégrations introuvables
4,1 (83)
3,9 (83)
4,1 (83)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
125,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
1
3,9 (378)
3,6 (378)
3,7 (378)

Alternatives à AdvancedMD Billing Services

Kareo Clinical
Fonctionnalités les mieux notées
Clôture de réclamations
Conforme HIPAA
Planification des rendez-vous
Kareo Billing
Fonctionnalités les mieux notées
Clôture de réclamations
Gestion des réclamations
Vérification de l'admissibilité à l'assurance
eClinicalWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des médecins
NueMD
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Planification des rendez-vous
Therabill
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Facturation
Planification des rendez-vous
PracticeSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Information aux patients
Messagerie
Plans de traitements à distance
PlanStreet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Reporting et suivi de projet
TherapyPMS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des calendriers
Rapports et analyses
InSync by Qualifacts
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques

Avis sur AdvancedMD Billing Services

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,1
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
42%
4
40%
3
10%
2
6%
1
2%
Yaima
CEO (É.-U.)
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

AdvancedMD EHR PM review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Excellent experience with Advanced MD. They take suggestions and ideas and implement some of them.

Avantages :

AdvancedMD is a system that you can trust to do your billing. We can bill, track claims, verify insurance coverage and post payments easily.

Inconvénients :

I feel that medications on the EHR side needs to improve and more billing reports.

Tiffanie Boeve
Medical Biller (É.-U.)
Cabinets médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Once your actually trained the product is great

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

It has a lot of really amazing features that really cut down on manual work.

Inconvénients :

Training. We hardly received any training and due to that have really struggled with using the software and wasted a lot of time. Once you know how to use it, it really is great but the training needs major improvement.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

NOT actually Mac compatible and they don't care that it's not even though advertised as such.

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : Terrible. Our trainer was great. Occasionally we will get a decent support person but overall this isn't really a very functional EHR and it does NOT work for Mac users no matter what their advertising says.

Avantages :

It's highly customizable which, if it worked well, would be amazing. The best part of this software for our practice is the ability (mostly) for patients to "self serve" when they need copies of their records. If it's all saved into a PDF properly and marked viewable and signed, then patients can print them from their portal page.

Inconvénients :

Despite their advertising it's not actually Mac compatible. Safari never worked for printing a variety of things including paper claims. They took 10 weeks to acknowledge this & they aren't fixing it. Now, as of June, Chrome for Mac users also won't print paper claims. Despite it being a VITAL part of running a practice for anyone submitting for auto or WC insurances, they don't seem to care. It's now been nearly 6 weeks since this was identified & they don't have any ETA for a fix & no indication they ever will. Not sure what we will have to do since this practice has a number of auto/WC patients where the electronic billing doesn't work well since they then deny having received the medical records needed to process claims. You cannot attach medical records to the electronic claims for AdvancedMD. They also don't have enough support. It's now common to wait over 30 minutes to connect with a support professional if you call in the afternoon. Given how many things are glitchy and either don't work or stop working, this becomes a common practice of contacting support. When they have updates, the information in the carrier files has been known to just drop off & it has to be re-entered into the master files in order to submit claims.

Alexandra
Billing Manager (É.-U.)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great!

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : I have had a great experience with AMD.

Avantages :

AMD is a top tier platform that has every feature needed to run a successful practice. It is very flexible which allows you to work across ever specialty in every type of setting.

Inconvénients :

The learning curve is tough. You need to work with people who know the software.

Rock
owner (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Medical Billing

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : So many bells and whistles it can be overwhelming. It is not user friendly for Billing Companies.

Avantages :

Not much but it does have a lots of bells and whistles

Inconvénients :

As a Medical Billing Company it's not very user friendly. Since our clients do not use the scheduler it makes it more labor intensive for data entry. Too many clicks of a mouse to get the information entered.