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Description de eWorkOrders CMMS

Le logiciel GMAO de gestion de biens avec SIG intégré d'eWorkOrders est un outil complet de gestion de la maintenance et de reporting permettant de gérer des biens et des ordres de travail. Grâce à son interface facile à utiliser, cette solution GMAO aide les gestionnaires à rassembler, stocker, partager, gérer, analyser et fournir efficacement des données et des images à la demande pour rationaliser leur flux de travail. Aucun logiciel à installer ni aucun matériel à acheter ; il est accessible à tout moment et de n'importe où. Les mises à niveau et le support technique sont inclus. Soyez opérationnel en une journée.

Qui utilise eWorkOrders CMMS ?

L'éditeur offre ses services à presque tous les secteurs d'activité. Toute personne ayant besoin de gérer des ordres de travail, la maintenance préventive/planifiée, des ressources, le temps de travail du personnel, le suivi des matériaux, etc.

eWorkOrders CMMS Logiciel - 1
eWorkOrders CMMS Logiciel - 2
eWorkOrders CMMS Logiciel - 3
eWorkOrders CMMS Logiciel - 4
eWorkOrders CMMS Logiciel - 5

eWorkOrders CMMS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

eWorkOrders CMMS

eWorkOrders CMMS

4,9 (96)
35,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
118
2
4,9 (96)
4,9 (96)
5,0 (96)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
90
106
4,2 (294)
4,2 (294)
4,4 (294)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à eWorkOrders CMMS

eMaint CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Suivi des ressources
Prism
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de biens
Gestion de la maintenance
Gestion des ordres de travail
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
IBM Maximo Application Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la maintenance
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Maintenance Connection
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Asset Essentials
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Suivi des ressources
Field Squared
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Officetrax Facilities
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la maintenance
Planification des installations
Suivi des ressources

Avis sur eWorkOrders CMMS

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
92%
4
8%
Benjamin
Benjamin
Director of Facilities and Maintenance (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Machines, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Rhinestahl Facility Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Extremely happy

Avantages :

The system is straightforward to use. Customer Service is top-notch and is always willing to go the extra mile to ensure we are helped, and the issue was resolved quickly and easily.

Inconvénients :

I have found that there are parts of the system that I struggle to navigate but when I reach out to customer support they are quick and easy to work with to help me along.

Réponse de l'équipe de Information Professionals

il y a 2 ans

Hi Benjamin, thank you for taking the time to leave a review about your experience with eWorkOrders. We are happy to hear you have had such great success with our CMMS offer and our customer support teams. Our technical team is always available to assist our customers, along with our customer videos, and help screens. Our goal is to always provide our customers with the highest quality CMMS and the best customer service.

Ben
Ben
Director of Facilities (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Eworks CMMS

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Support has been great. They are responsive and attentive.

Avantages :

The ease of creating work orders is very simple and easy for the novice user.

Inconvénients :

The extreme ability to customize can be overwhelming initially. If I had a ask it would be for more video training tools for tasks or setups that are not used daily.

Rob
Administrator (É.-U.)
Services et installations de loisirs, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Meets our expectations

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : From day one, we are able to confidently rely on this product and support staff.

Avantages :

Accessible customer support. Customer service provides relevant and useful knowledge.

Inconvénients :

None. There isn't one occasion that we were let down.

Tom
Facilities Operations Supervisor
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

A Top Flight Product That Fits Any Budget

4,0 il y a 15 ans

Commentaires : I conducted extensive research of web-based Computerized Maintenance Management Systems (CMMS) looking for the best product available for an entity with a limited maintenance budget. eWorkOrders won hands down! The support staff is one of the best I ever encountered! An example is when I have asked for additional reports to be designed for my use, they first researched their extensive report library and sent me an existing report or modified an existing report to fit my needs. They did this without a charge, when they could easily have just created a new report and sent me an invoice for payment. You will have to spend many thousands of dollars to get a product with more bells and whistles than eWorkOrders. I highly recommend this product and the people behind it!

Avantages :

eWorkOrders is easy to use. The advantage of the product being web-based, over a stand-alone product installed on the users server or desktop computer, cannot be overstated. The ability to receive instant feedback from customers when a work order is closed out has allowed me to quantify and measure the new emphasis we have placed on an increase in quality customer service. I have many lessees in city-owned buildings that never before had access to the city Intranet based work request system and were forced to place a work request through e-mail, the telephone or a verbal request to a passing maintenance worker. With eWorkOrders, all my customers now can enter work requests that I am able to respond to immediately, receive feedback, measure and develop reports from a single database.

Inconvénients :

As with any system, eWorkOrders works best with internal admin support. However, we have been able to utilize it well with intensive training of the maintenence staff; with all entries being made by the maintenance workers themselves.

Susan
Supervisor III (É.-U.)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

E work Orders for School Cafeteria Maintenace and Asset Tracking

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : I've been using the system since I took over the kitchen equipment for all our cafeterias, since 2008. When both of our equipment technicians retired in 2021 I had to learn to navigate the system (checking work orders, assigning work orders, closing out work orders, etc.) and I called E Work Order helpline a lot for guidance.

Avantages :

This is very easy for our employees to use and it is easy for us to keep track of their work orders and who is servicing the equipment. We don't use this to its full capacity, such as keeping track of payroll hours or overtime. It is only me and 2 other technicians, but it is easy to keep track of what is going on at the 69 sites that we oversee and the multiple types of equipment at the kitchen sites. Anytime I have a problem with anything, mostly reports, the customer service is great. Very friendly, very patient with my limited knowledge of computer programs and very helpful in showing me a better way to accomplish what I am looking for.

Inconvénients :

Except in the beginning, when I was trying to do things without really knowing what I was doing, I haven't had any problems.