Retail Management Solutions

Retail Management Solutions

par Big Sky Technologies

Qui utilise Retail Management Solutions ?

Big Sky's customers are typically challenged with managing a portfolio of locations. From retail to restaurants, healthcare to self storage, our flexible tools work across a wide range of industries.

Description de Retail Management Solutions

Communication and Resolution Management for Retailers and Restaurants.

Managing multiple retail sites requires coordinated planning, communication and execution to ensure the effective implementation of corporate operational strategies.

Big Sky Technologies provides an advanced communication and resolution management system for capturing, tracking, managing, and solving issues that affect multi site retail operations.

Informations sur Retail Management Solutions

Big Sky Technologies

http://www.bigskytech.com

Fondé en 1991

Prix de Retail Management Solutions

Retail Management Solutions n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Retail Management Solutions est disponible à partir de 1 000,00 $US/mois.

36701

À partir de

1 000,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Retail Management Solutions - Fonctionnalités

Biens commerciaux
Gestion de l'espace
Gestion des fournisseurs
Gestion des immobilisations
Gestion des incidents
Gestion des inspections
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Gestion des visiteurs
Gestion des équipements
Maintenance préventive
Planification des installations
Planification des salles
Pour écoles
Propriétés résidentielles

Avis sur Retail Management Solutions

Afficher 4 avis sur 4

Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,8/5
Rapport qualité-prix
5/5
Jordan C.
Facilities Manager
Vente au détail, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 09/05/2018

"Great Product"

Avantages: Big Sky is highly configurable and it is easy to add custom features. We were able to replicate a store facilities quality scorecard, eliminating the need for bulky hard copies.

Inconvénients: This platform is being phased out in favor of another platform. The replacement platform is also very powerful, though somewhat less configurable.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 09/05/2018
Jordan C.
Facilities Manager
Vente au détail
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/09/2016

"Great System!"

Avantages: Big Sky is a highly customizable, user-friendly system.

Inconvénients: Their office is in Southern CA, but I'm in NYC. Would be great to have them closer!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/09/2016
Joel W.
Office manager
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 24/04/2018

"Pretty user friendly on the tech side"

Avantages: We use this system only as our customer requires us to bill them through it, so we only use it a couple of times a month. That being said, I have been impressed with the ease of use. It only takes a few minutes for me to upload an invoice and submit it. We can easily view the status of our work orders as well.

Inconvénients: The only complaint I can think of is that we do not always get a notifications that we have a new work order.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 24/04/2018
Angela W.
Operations Mangager
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/06/2018

"We only use this for one client, but it is simple to use"

Avantages: One of our clients requires us to use this for billing them and updating them on job statuses. It has a lot of features that seems like it would make it easy to access information. As a user It is easy to create invoices and upload documents.

Inconvénients: I wish there were a search function to find all related work orders and invoices without having to go to each section and look manually.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/06/2018