Pour qui ?

Big Sky's customers are typically challenged with managing a portfolio of locations. From retail to restaurants, healthcare to self storage, our flexible tools work across a wide range of industries.

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 1 000,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Big Sky Technologies
  • http://www.bigskytech.com
  • Fondé en 1991

En savoir plus sur Retail Management Solutions

Communication and Resolution Management for Retailers and Restaurants.

Managing multiple retail sites requires coordinated planning, communication and execution to ensure the effective implementation of corporate operational strategies.

Big Sky Technologies provides an advanced communication and resolution management system for capturing, tracking, managing, and solving issues that affect multi site retail operations.

36701

Retail Management Solutions - Fonctionnalités

Information non fournie
  • Biens commerciaux
  • Gestion de l'espace
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des équipements
  • Maintenance préventive
  • Planification des installations
  • Planification des salles
  • Pour écoles
  • Propriétés résidentielles

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Retail Management Solutions

Great Product

Publié le 09/05/2018
Jordan C.
Facilities Manager
Vente au détail, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Big Sky is highly configurable and it is easy to add custom features. We were able to replicate a store facilities quality scorecard, eliminating the need for bulky hard copies.

Inconvénients: This platform is being phased out in favor of another platform. The replacement platform is also very powerful, though somewhat less configurable.

Great System!

Publié le 22/09/2016
Jordan C.
Facilities Manager
Vente au détail
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Big Sky is a highly customizable, user-friendly system.

Inconvénients: Their office is in Southern CA, but I'm in NYC. Would be great to have them closer!

We only use this for one client, but it is simple to use

Publié le 06/06/2018
Angela W.
Operations Mangager
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: One of our clients requires us to use this for billing them and updating them on job statuses. It has a lot of features that seems like it would make it easy to access information. As a user It is easy to create invoices and upload documents.

Inconvénients: I wish there were a search function to find all related work orders and invoices without having to go to each section and look manually.

Pretty user friendly on the tech side

Publié le 24/04/2018
Joel W.
Office manager
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: We use this system only as our customer requires us to bill them through it, so we only use it a couple of times a month. That being said, I have been impressed with the ease of use. It only takes a few minutes for me to upload an invoice and submit it. We can easily view the status of our work orders as well.

Inconvénients: The only complaint I can think of is that we do not always get a notifications that we have a new work order.

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