Netsmart Vision

Netsmart Vision

par Netsmart

Qui utilise Netsmart Vision ?

Cloud-based health care solution that helps nursing facilities and health centers manage patient care, record patient data, billing & more.

Description de Netsmart Vision

The Netsmart Vision solution helps you efficiently manage clinical and business workflows by providing an integrated clinical and financial EHR and CRM across the entire LTPAC care continuum. Our physician solutions help drive physician engagement, while the SaaS based architecture supports interoperability with hospitals, physicians and payers helping to address readmission management and care coordination challenges across the care continuum.

Informations sur Netsmart Vision

Netsmart

http://www.healthmedx.com

Fondé en 1968

Prix de Netsmart Vision

Netsmart Vision n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Netsmart Vision ci-dessous.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Netsmart Vision - Fonctionnalités

Logiciels d'aide médicale à domicile
Accueil des patients
Base de données sur les médicaments
Facturation
Graphiques
Planification
Rapports sur le temps et les tâches
Signature électronique
Suivi des employés
Accueil des patients
Dossier médical informatisé et partagé
Gestion des bénévoles
Gestion des réclamations
Gestion des évaluations
Gestion du deuil
Planification
Planification des soins
Portail des médecins
Suivi des médicaments
Facturation
Gestion des admissions
Gestion des incidents
Gestion des ordres de travail
Gestion des repas et de la nutrition
Gestion du marketing et des leads
Gestion du personnel
Planification des soins
Planification des événements et des activités
Suivi des médicaments
Accueil des patients
Facturation
Gestion des incidents
Gestion des repas et de la nutrition
Gestion des références
Graphiques
Planification
Signature électronique
Suivi des médicaments
Contrôle MDS
Dossier médical informatisé
Dossiers patients
Fonctions pour aides à domicile
Fonctions pour maisons de repos
Gestion des réclamations
Planification du personnel
Soins cliniques
Soins gériatriques

Avis sur Netsmart Vision

Afficher 5 avis sur 10

Note globale
2.8/5
Facilité d'utilisation
2.6/5
Service client
2.3/5
Fonctionnalités
2.8/5
Rapport qualité-prix
2.3/5

Ease of use

Publié le 16/10/2017
Ariane M.
Project Manager
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I like the product. As the project manager who leads the implementation of this software. I will highly recommend this software.

Avantages: The modules are like actual charts. Easy to use. Colors on dashboard. Med pass is awesome and there's a lot that you can do that will benefit you. You can use it anywhere. Thin client and it is fuming fast.

Inconvénients: Medication not give because resident is out of the facility. You have to enter the reason on each medication not given due to OOP. It would be great if you can enter once and will attach to all medications with the same reasons.

Netsmart... easy to use and efficient

Publié le 20/09/2018
Derek E.
Front End Web Designer / Developer
Hôpitaux et soins de santé, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, Netsmart works great as an EMR system for our company. It allows easy readable access to all of our patients. It guarantees that our patients important information is all in one spot and easily readable.

Avantages: The software is easy to use and can be changed to support the different braches/teams I work for.

Inconvénients: It requires a lot of updates that can interrupt the work flow.

Post Acute Care Vision EHR

Publié le 22/11/2017
Robin V.
Vice President of Care Services
Immobilier commercial, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Vision has workflows that assist us in being more efficient and making sure nothing gets missed. The home screen is set up to help us get to where we need to be quickly, with less clicks. With multiple locations and care settings, having just one electronic record, under one organization structure has been a huge help. Our residents and clients flow seamlessly across our different care settings without redundant data entry or documentation.

Inconvénients: If not trained properly, Vision can seem cumbersome and difficult. But in reality it is very user friendly.

Have used HMX/Vision/My Unity since 2010 - business and census side

Publié le 16/10/2018
Terese L.
Asst. Dir Patient Financial Services
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
2/5
Note globale
1/5
Facilité d'utilisation
1/5
Fonctionnalités
1/5
Support client
2/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: If it were up to me or to the majority of users - both clinical and finance departments this software would be gone. We dropped the use of the Resident Trust option and purchased separate software. Also dropped the use of the Rehab option and purchased separate software.

Avantages: It's simple to learn. I really don't have anything else good to say

Inconvénients: Terrible reporting functions. Very clunky to set-up. Very difficult to get any sort of custom reporting. Not intutitive. Screens waste a lot of space on nothing but the comment or text boxes are very small and can't be expanded. Forms building is very complicated.

Workflow Analysis at Skilled Nursing Facility and care transitions

Publié le 27/08/2015
Rodolfo A.
Chief Medical Officer
Immobilier commercial
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
4.5/5
Facilité d'utilisation
4.5/5
Fonctionnalités
4.5/5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: They are open towards interoperability which is a great step forward on getting LTPAC settings to help hospital stay compliant with Meaningful use. Health MedX is currently working with a local HIE in the State of Oklahoma to connect with the 7 largest health systems in the state.

Inconvénients: There are cheaper options out there, Like Point Click Care