Pour qui ?

Cloud-based health care solution that helps nursing facilities and health centers manage patient care, record patient data, billing & more.

Notes moyennes

10 avis
  • Note globale 3 / 5
  • Facilité d'utilisation 2.5 / 5
  • Service client 2.5 / 5
  • Fonctionnalités 3 / 5
  • Rapport qualité-prix 2.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Netsmart
  • http://www.healthmedx.com
  • Fondé en 1968

En savoir plus sur Netsmart Vision

The Netsmart Vision solution helps you efficiently manage clinical and business workflows by providing an integrated clinical and financial EHR and CRM across the entire LTPAC care continuum. Our physician solutions help drive physician engagement, while the SaaS based architecture supports interoperability with hospitals, physicians and payers helping to address readmission management and care coordination challenges across the care continuum.

Netsmart Vision - Fonctionnalités

  • Accueil des patients
  • Base de données sur les médicaments
  • Facturation
  • Graphiques
  • Planification
  • Rapports sur le temps et les tâches
  • Signature électronique
  • Suivi des employés
  • Accueil des patients
  • Dossier médical informatisé et partagé
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des évaluations
  • Gestion du deuil
  • Planification
  • Planification des soins
  • Portail des médecins
  • Suivi des médicaments
  • Facturation
  • Gestion des admissions
  • Gestion des incidents
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des repas et de la nutrition
  • Gestion du marketing et des leads
  • Gestion du personnel
  • Planification des soins
  • Planification des événements et des activités
  • Suivi des médicaments
  • Accueil des patients
  • Facturation
  • Gestion des incidents
  • Gestion des repas et de la nutrition
  • Gestion des références
  • Graphiques
  • Planification
  • Signature électronique
  • Suivi des médicaments
  • Contrôle MDS
  • Dossier médical informatisé
  • Dossiers patients
  • Fonctions pour aides à domicile
  • Fonctions pour maisons de repos
  • Gestion des réclamations
  • Planification du personnel
  • Soins cliniques
  • Soins gériatriques

Avis les plus utiles sur Netsmart Vision

Have used HMX/Vision/My Unity since 2010 - business and census side

Publié le 16/10/2018
Terese L.
Asst. Dir Patient Financial Services
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
2/5
Note globale
1 / 5
Facilité d'utilisation
1 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
2 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: If it were up to me or to the majority of users - both clinical and finance departments this software would be gone. We dropped the use of the Resident Trust option and purchased separate software. Also dropped the use of the Rehab option and purchased separate software.

Avantages: It's simple to learn. I really don't have anything else good to say

Inconvénients: Terrible reporting functions. Very clunky to set-up. Very difficult to get any sort of custom reporting. Not intutitive. Screens waste a lot of space on nothing but the comment or text boxes are very small and can't be expanded. Forms building is very complicated.

Great at putting data in, horrible at getting data out

Publié le 27/09/2016
David K.
Former Assisted Living Administrator
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
2/5
Note globale
1 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
1 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The attraction to Vision is it's flexibility, but the forms building and customization is extremely challenging and clunky. Vision is cumbersome, it is difficult to use with Assisted Living even though it is advertised. It is expensive. The most frustrating part of Vision is that it was very hard to get meaningful data out of it. Easy to put data in hard to get flexible data out. I do not know what the ideal solution is, but I know it is not Vision

Avantages: It is flexable

Inconvénients: It is extremely challenging to get useful custom queries. For example getting a list of residents, room number and phone number was an issue. And that is just the beginning. Other concerns are cost of training, cost of implementation, quality of training.

Netsmart... easy to use and efficient

Publié le 20/09/2018
Derek E.
Front End Web Designer / Developer
Hôpitaux et soins de santé, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, Netsmart works great as an EMR system for our company. It allows easy readable access to all of our patients. It guarantees that our patients important information is all in one spot and easily readable.

Avantages: The software is easy to use and can be changed to support the different braches/teams I work for.

Inconvénients: It requires a lot of updates that can interrupt the work flow.

Post Acute Care Vision EHR

Publié le 22/11/2017
Robin V.
Vice President of Care Services
Immobilier commercial, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Vision has workflows that assist us in being more efficient and making sure nothing gets missed. The home screen is set up to help us get to where we need to be quickly, with less clicks. With multiple locations and care settings, having just one electronic record, under one organization structure has been a huge help. Our residents and clients flow seamlessly across our different care settings without redundant data entry or documentation.

Inconvénients: If not trained properly, Vision can seem cumbersome and difficult. But in reality it is very user friendly.

Ease of use

Publié le 16/10/2017
Ariane M.
Project Manager
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I like the product. As the project manager who leads the implementation of this software. I will highly recommend this software.

Avantages: The modules are like actual charts. Easy to use. Colors on dashboard. Med pass is awesome and there's a lot that you can do that will benefit you. You can use it anywhere. Thin client and it is fuming fast.

Inconvénients: Medication not give because resident is out of the facility. You have to enter the reason on each medication not given due to OOP. It would be great if you can enter once and will attach to all medications with the same reasons.

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