Pour qui ?

Secteurs: finance, biotech, conseil commercial, éducation, santé, légal, tech, énergie, services publics, industrie, vente, pharma…

Notes moyennes

53 avis
  • Note globale 4.3/5
  • Facilité d'utilisation 4.1/5
  • Service client 4.3/5
  • Fonctionnalités 4.1/5
  • Rapport qualité-prix 4.2/5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Non
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Conga
  • https://conga.com/
  • Fondé en 2008

En savoir plus sur Conga Contracts

Conga Contracts offre un retour sur investissement (ROI) potentiel de 150 % à 200 % dès la première année de mise en œuvre. Il s’agit d’un moyen plus pratique de négocier des accords et de réduire les risques. Contrôlez la manière dont les contrats sont créés, partagés et stockés afin d’obtenir une meilleure visibilité. Réduisez les risques et renforcez la conformité en bénéficiant d’un cycle de création de contrats 83 % plus rapide.

Conga Contracts - Fonctionnalités

  • Contrats formalistes
  • Contrats gouvernementaux
  • Côté achat (fournisseurs)
  • Côté vente (clients)
  • Gestion de cycle de vie des contrats
  • Gestion de versions
  • Gestion des flux de travail
  • Modèles prédéfinis
  • Recherche en texte intégral
  • Signature électronique
  • Suivi de la conformité
  • Suivi de la progression

Avis les plus utiles sur Conga Contracts

Superior tool, compared to others I have used in the past.

Publié le 16/05/2018
Carlyle T.
Contracts Manager
Produits pharmaceutiques, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Automated process; everything in a single application (i.e. repository, eSignatures, internal reviews/approvals); reduction in contracting cycle time; great reporting tool.

Avantages: It automates a number of steps within the contract process, thus reducing the strain on resources to move a contract through a manual process. In addition, you can track Projects, budgets, and send out automated notifications, based on criteria determined by business needs.

Inconvénients: The only thing that is challenging is the need for a separate licenses for sending documents for electronic signatures ("eSignatures"). Conga does offer Conga Sign, however, it is an application built for another sales platform.

Game Changing Solution

Publié le 24/04/2019
Utilisateur vérifié
Contracts Administrator
Biotechnologie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I’ve been a Novtaus/Conga Administrator and developer for more than 4 years now, for multiple companies. Conga Contracts’ ease of implementation, ability to automate and track processes, and report to a granular scale has been life changing.

Avantages: Conga Contracts has been able to drastically increase the efficiency of Nimbus’ processes for requesting, approving, negotiating, executing, and storing and tracking agreements. What used to take 6-8 people about a week to execute a simple NDA now takes 1-3 people a day or two, sometimes less.

Inconvénients: Not really a con, but the system doesn’t automatically integrate with other systems or repositories, but Conga’s API and integration add-ons will easily solve that.

Awesome Automated Contract Management Tool

Publié le 24/04/2019
Utilisateur vérifié
Paralegal
Services et technologies de l'information, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
3/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It's been pretty good minus the pain points listed above. I greatly appreciate the time I get back by using automated templates, which allows me to spend my time on more complex agreements with specialized language.

Avantages: The ability to generate agreements based on customized templates using a generation wizard.

Inconvénients: The lack of support with implementation, the length of time to correct new errors caused by system updates, the amount of time required to customize templates and workflows.

Cumbersome to set up

Publié le 16/11/2017
Ashley S.
VP Sales & Marketing
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
2/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Once things are setup, it is very easy to use. Easy to turn on licenses for users. Documents look very consistent.

Inconvénients: The support and sales teams leave a lot to be desired! Very hard to get someone on the phone, if you need an additional license, it is like pulling teeth to get it activated!

CLM Power House

Publié le 23/04/2019
Sherrhonda R.
Managing Director, Legal Operations
Gestion d'organisme à but non lucratif, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: great, we love it!

Avantages: highly configurable
very robust
user friendly from the admin side
messaging integration and auto pulling into the system

Inconvénients: removal of features that are being used with the not ability retain
the design of the toolbar
response and time it takes for enhancement requests
Constant Account rep changes and limited communication

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