eTrainCenter

par Creative Logic Solutions

5 / 5 6 avis
eTrainCenter

Pour qui ?

Leur public cible se compose principalement d'entreprises qui souhaitent mettre en ligne des formations ou des évaluations à l'usage de leurs clients internes ou externes.

Notes moyennes

6 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $150/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Creative Logic Solutions
  • http://www.etraincenter.com/
  • Fondé en 2000

En savoir plus sur eTrainCenter

Le système de gestion de l'apprentissage (LMS) et le système de gestion du contenu d'apprentissage (LCMS) d'eTrainCenter permettent de gérer, d'organiser et de diffuser du contenu en ligne. eTrainCenter aide les établissements d'enseignement ou les entreprises à créer leurs cours en ligne à l'aide des outils SiteBuilder.
Fonctionnalités :
- Cours en ligne
- SCORM 1.2
- Salles de classe virtuelles
- Accréditation
- Évaluations
- Quiz
- Sondages
- Apprentissage en classe
- Gestion de la sécurité
- Plusieurs langues
- API
- e-commerce

eTrainCenter - Fonctionnalités

  • Apprentissage asynchrone
  • Apprentissage mixte
  • Apprentissage mobile
  • Apprentissage synchrone
  • Conformité SCORM
  • Conférences vidéo
  • Création de cours intégrée
  • Entreprises
  • Entreprises de formation en ligne
  • Gamification
  • Portail des apprenants
  • Université/Écoles
  • e-commerce

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur eTrainCenter

Quality Product, Quality Service

Traduire avec Google Translate Publié le 04/11/2016
Richard Goddard
Vice President for Technology
Mercer University
E-learning, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The eTrainCenter system offers our faculty a versatile platform that is more user-friendly than others we have used". eTrainCenter beats the rest of the market, hands down. It is so user friendly, intuitive and constantly evolving to meet market developments and customer requirements. It is rare to find a system that is so user-centric that anyone can use it with confidence. eTrainCenter customer service is second to none - fast, efficient, friendly and effective, should it ever be needed, which is rare. No question or problem is too trivial. eTrainCenter support staff reflect the system itself - customer centric - so responses are easy to understand, very directed and provide clear resolution paths. eTrainCenter provides an outstanding product, backed up with outstanding service. Awesome.

Avantages: Easy to use Admin Support Reports & User Friendly. Uploading new users is easy and can be automated. Great API that saves us a lot of time.

Inconvénients: Custom reports would be nice but you do give us ODBC database access which helps.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Creative Logic Solutions le 04/11/2016

Really appreciate the great review. Thanks

Excellent LMS and Exceptional Support

Traduire avec Google Translate Publié le 03/10/2018
Ingrid Bradford
Sr. Instructional Designer/LMS Administrator
HDI, a division of UBM
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We use eTrainCenter to host and deliver our custom build eLearning courses. We also use eTrainCenter for certification testing. We have a very large, international customer base and the tools works great, allowing us to provide limited access and administrations rights to those who may need them.

Avantages: It is easy to use and meets all of our business needs, as well as provides some additional nice features. The response from the support team is exceptional! While we don't have many issues or need much support, when we do, we receive immediate attention.

Inconvénients: It would be beneficial to have updated description and documentation on using all the features of the LMS. We often have to train or maintain our own documentation in order to train our employees on getting up to speed on the tool.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Creative Logic Solutions le 11/10/2018

Hello Ingrid. We really appreciate your positive review. HDI has been a customer of ours since 2004 and we look forward to a long partnership. We will certainly work on our documentation:)
Thanks

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