CSS LivePOS

CSS LivePOS

par CSS LivePOS

Qui utilise CSS LivePOS ?

Commerce de détail, chaînes de magasins à plusieurs sites/boutiques et franchises.

Description de CSS LivePOS

LivePOS est entièrement conçu pour les commerces de détail comptant plusieurs sites et plusieurs boutiques.

En tant que solution cloud, toutes les informations sur les magasins sont agrégées et affichées de manière simple et cohérente dans votre tableau de bord, ce qui permet de générer un aperçu en temps réel de votre entreprise.

Que vous gériez une boutique ou des centaines, exploitez le potentiel du cloud et rejoignez des milliers d'utilisateurs qui tirent parti d'un système à la fois puissant et simple à utiliser.

Informations sur CSS LivePOS

CSS LivePOS

http://www.livepos.com

Fondé en 2003

Prix de CSS LivePOS

CSS LivePOS est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de CSS LivePOS ci-dessous.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

En ligne

CSS LivePOS - Fonctionnalités

Logiciels de caisse
Caisse pour détaillant
Caisse pour restaurants
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des remises
Gestion des retours
Intégration e-commerce
Lecture de codes-barres
Profils de compte client
Signature électronique
CRM
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion des bons de commande
Gestion des commandes
Gestion des commissions
Gestion des employés
Gestion des marchandises
Gestion des retours
Rapports et analyses
Vente par correspondance
e-commerce
e-mail marketing

Avis sur CSS LivePOS

Afficher 5 avis sur 22

Note globale
4.3/5
Facilité d'utilisation
4.4/5
Service client
4.5/5
Fonctionnalités
4.6/5
Rapport qualité-prix
4.3/5
Rupert T.
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 29/05/2018

"Reliable"

Avantages: This is a great pos solution for my store. It helps in organizing every item and gives an accurate inventory report. I also like their customer support, they are very friendly and reliable.

Inconvénients: In a couple of years using this software, there's really nothing that makes us uncomfortable using it.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 29/05/2018
Rosaria T.
owner
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 07/01/2019

"Okay, but expect lots of glitches"

Commentaires: Okay, but we switched away as it became too hard to use, too time consuming to fix errors, and could never figure out how to do purchase orders even with support helping us. There is no export button for your inventory, so they keep it captive if you choose to go somewhere else.

Avantages: Has a lot of functions but if you don't know how to use them then you are wasting time. It really does a lot, more than we could have possibly learned. So if you love computers this is the pos for you. It hardly went down, but it did probably once a quarter while they were fixing a bug. We used the external credit card processor, so there were some errors at times.

Inconvénients: You have to install the register part on your computer that remains at the store. The bad part is if the computer goes down, you need to have another computer with this installed on it. The admin part is accessible through the cloud and is great. Support will try to help you, but it's hit or miss. They have different levels of support so if you are not having an issue for awhile they will not let you speak to a higher level tech until you get so mad and request a supervisor.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 07/01/2019
Brittney C.
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 30/01/2017

"Simplicity"

Commentaires: A great way of saving money is to find the best solution for your business. I found mine in LivePOS. I love how the system works hand in hand with the admin dashboard and helps me manage each location anywhere in the world using (just) my mobile phone

Avantages: Customer assistance is excellent
Real-time inventory management (Live inventory)
User friendly

Inconvénients: IOS apps/installation compatibility

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 30/01/2017
Daria K.
Owner
Art/artisanat, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/02/2019

"Meh"

Commentaires: My experience with LivePOS is frustrating, it always fails with unknown error and always get stuck. The design of the program is childish. But it kind of works and that’s what I have to use when I work, but I prefer NOVA.

Avantages: For basic every day sales it’s ok, nothing fancy.

Inconvénients: It doesn’t have competition between employees or locations, you can’t check what the average price of the product type that you sell, you can’t open your own report from another day and can’t see all the products you sold in a nice organized way - you can only see a long list which is annoying.
Also why can’t I edit the note from past sales - this is the worst.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/02/2019
Lauren jane M.
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 10/04/2018

"Amazing software"

Avantages: This software features are the best help we have in my multi-stores to make our everyday operations go smoothly. We have been using it for a couple of years now.

Inconvénients: A little tough when it comes to handling things, but overall it's great. Very compatible in my multiple stores.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 10/04/2018