Remote Support

Qui utilise Remote Support ?

Organisations d'assistance et de sécurité.

Description de Remote Support

Bomgar est la solution de gestion des accès sécurisés la plus utilisée pour renforcer les entreprises. Les solutions d'assistance à distance, de gestion des accès privilégiés et de gestion des identités de Bomgar aident les professionnels de l'assistance et de la sécurité à améliorer la productivité et la sécurité en permettant des connexions sécurisées et contrôlées vers n'importe quel système ou appareil, partout dans le monde. Bomgar est utilisé par plus de 10 000 organisations dans 80 pays pour fournir des services d'assistance de qualité supérieure et réduire les menaces pesant sur les données et les systèmes importants. Bomgar est privé.

Informations sur Remote Support

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Fondé en 1985

Prix de Remote Support

Remote Support n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

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Remote Support video
Play
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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Remote Support - Fonctionnalités

Logiciels de prise en main à distance
Chat en temps réel
Enquêtes et feedback
Enregistrement de session
Outils de diagnostic
Partage d'écran
Partage des fichiers
Transfert de session
Alertes et remontée des problèmes
Chat en temps réel
Communication multicanal
Gestion de la base de connaissances
Gestion des accords de service
Gestion des billets
Gestion des ressources informatiques
Intégration des e-mails
Monitoring réseau
Portail libre-service
Routage automatisé
Stockage de documents
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des interactions

Avis sur Remote Support

Afficher 5 avis sur 1 458

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,5/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,3/5
Ivan M.
Technical Services
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/01/2020

"Support software done right"

Commentaires: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Avantages: It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Inconvénients: It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/01/2020
Kendall P.
Senior IT Engineer
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019

"Remote Support with ease"

Commentaires: By having unrestricted remote access to all of the systems on our Network it has given us the ability greatly increase our productivity and almost eliminated travel to remove locations.

Avantages: The ability to allow any system user to give me remote access thru our remote support web site without the user having to have any client pre loaded.

Inconvénients: I don't have any cons with the software.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2019
Jaime S.
IT Business Analyst / SharePoint Administrator
Transport routier/ferroviaire, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/06/2020

"Great remote access support tool"

Commentaires: As an international company with ports in central and South America and the Caribbean basin , providing Technical Support or training is essential. This tool has allowed us to provide hey see what the user sees approach. When the user indicates that they are unable to perform a specific task or if they're having problems with their PC drivers , etc this application has allowed us to remote access the PC and see exactly what the user is experiencing . It's transparent . Some applications will change the background or graphics when logging on , but with my experience this application has not done that.

Avantages: This tool provides some of the best remote access troubleshooting abilities . The ease of use of this software is outstanding. Functionality and the ability to have users go to a web portal or provide them with a link to download a small package for remote access. I was not directly involved with installations and integrations of this product in our organization but have been told that it was quite simple.

Inconvénients: I can honestly say I've had no issues with the product . It's performed well . Loaded with features . Nothing that I can say that would be dis concerning

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/06/2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Services financiers, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/03/2020

"Bomgar review"

Commentaires: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Avantages: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Inconvénients: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/03/2020
Eric D.
Owner
Comptabilité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/05/2020

"REMOTE ACCESS"

Commentaires: Very efficient and dependable product. With 98 + up time.

Avantages: Bomgar allows you to access clients systems with ease and stability. The product comes in a number of setups and technical support is superb.

Inconvénients: The security certificate process when you have your own appliance can be dicey but it's still the best way to secure your customers have safe and secure remote access.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/05/2020