Description de Remote Support

Bomgar est la solution de gestion des accès sécurisés la plus utilisée pour renforcer les entreprises. Les solutions d'assistance à distance, de gestion des accès privilégiés et de gestion des identités de Bomgar aident les professionnels de l'assistance et de la sécurité à améliorer la productivité et la sécurité en permettant des connexions sécurisées et contrôlées vers n'importe quel système ou appareil, partout dans le monde. Bomgar est utilisé par plus de 10 000 organisations dans 80 pays pour fournir des services d'assistance de qualité supérieure et réduire les menaces pesant sur les données et les systèmes importants. Bomgar est privé.

Qui utilise Remote Support ?

Organisations d'assistance et de sécurité.

Vidéo de Remote Support
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Remote Support

4,6 (1 873)
Remote Support
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
37
14
4,5 (1 873)
4,4 (1 873)
4,5 (1 873)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
4,58 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
9
4,8 (403)
4,9 (403)
4,8 (403)
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Alternatives à Remote Support

Sponsors
Splashtop Business Access est une solution de bureau à distance pour les professionnels et les petites équipes. Gérer de manière centralisée les accès à distance des utilisateurs. En savoir plus sur Splashtop Business Access
Assistance à distance pour les ordinateurs de vos clients vous permettant de leur fournir un accès à distance. Gérez vos ordinateurs depuis pratiquement n'importe quel appareil. En savoir plus sur Splashtop Remote Support
Wrike est un logiciel de gestion de projets pour entreprise incluant des modèles, une gestion du temps, des diagrammes de Gantt, des tableaux Kanban, un reporting, etc. En savoir plus sur Wrike
Mikogo est une solution de partage d'écran gratuite avec VoIP intégrée pour les réunions en ligne, les présentations web, les conférences web et les démonstrations de vente.
ConnectWise Control offre la possibilité de visualiser et de contrôler des appareils depuis n'importe quel endroit disposant d'une connexion internet.
Desktop solution that helps businesses access and control remote PCs, share screens, chat, transfer files and more.
Se connecte à n'importe quel PC ou serveur dans le monde entier en quelques secondes. Contrôle à distance d'un PC partenaire comme si vous étiez assis devant.
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Un outil de contrôle et d'administration informatique à distance facile à utiliser pour Windows, Mac et Linux.
Chrome Remote Desktop is a remote access solution that enables users to securely connect to any remote device.
Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
Remote access solution that enables professionals to access and control one or more remote computers.
Centralisez toutes vos connexions à distance, mots de passe et identifiants sur une seule plateforme avec laquelle les gens aiment travailler.
Le logiciel de gestion des biens immobiliers le plus personnalisable du marché.
Rassemblez les membres de votre équipe à l'aide d'un outil de discussion de groupe, qui permet le partage de fichiers, des réunions en ligne et des appels.
Outil de partage d'écran d'une simplicité enfantine pour les réunions impromptues. Réunissez tous les intéressés sur la même page quand ils ne se trouvent pas dans la même pièce.

Avis sur Remote Support

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
26%
3
6%
2
1%
1
0%
Ivan
Ivan
Technical Services (Argentine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Support software done right

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Avantages :

It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Inconvénients :

It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

Pushkar
Desktop Support Engineer (Inde)
Services et technologies de l'information, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best Remote tool easy to Access no extra permissions required

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Overall experience is good but need to upgrade file sharing feature this is very bed

Avantages :

Real time sharing is very good some of remote tool is very painful they will ask lots of Permission to access client r user machine & working with all domain & non-domain & mac machine also this is the best featur

Inconvénients :

After sharing the file through this then main screen is stuck remote is working very slowly this is very bed

Diana
Coaching Program Manager (Philippines)
Services financiers, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Bomgar review

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Avantages :

It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Inconvénients :

Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

Temitope
Temitope
System Administrator (Nigeria)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Easy to use remote support solution

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : The product helped us during the Covid pandemic when all users were working from home, it has been a lifesaver for us. I recommend this product to any organization looking for a perfect remote support tool.
It has helped increase our business process and compliance level. We have also been able to meet up with the agreed internal SLA.

Avantages :

Its ability to do admin tasks on the end user's system without giving the user an admin password. Screen sharing does not require any software installation. It has different ways to access a user system, you can simply send the user a link or inform the user to find you on the public URL. The solution is very easy to set up compared to some other products. Third-party integration with solutions like SysAid was also seamless. With little or no training, the solution is good to go for anyone.

Inconvénients :

For me, the solution is perfect, except for the UI interface which needs to be improved to make it look more fanciful.

Sakshi
Infrastructure Engineer (Inde)
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tool for remote desktop connection

4,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Being a infrastructure engineer I am using remote support tool to provide support and help to developers and internal members of organisation.several times we need to support remote employees/developers hence remote support always act as a connecting bridge between me and developers. Also beyond trust remote support allows me to deploy new version or patches on servers without manually login on server which I like the most.Excellent tool for IT engineers, it's easy to use and work with this tool.

Avantages :

The best thing is remote support allows users to connect to client's system using link or session key, so it's easy to connect on another's system.My Fav feature of beyond trust remote support is it allows users to share the screen as well screen recording is also easy. The interface is user friendly and establishing a connection with client's system is possible even when internet speed is slow. I would say just give a trial to beyond trust remote support.

Inconvénients :

I would say there is no dislike for beyond trust remote support.it is fullfilling all my needs without any issue.