Remote Support

Qui utilise Remote Support ?

Organisations d'assistance et de sécurité.

Description de Remote Support

Bomgar est la solution de gestion des accès sécurisés la plus utilisée pour renforcer les entreprises. Les solutions d'assistance à distance, de gestion des accès privilégiés et de gestion des identités de Bomgar aident les professionnels de l'assistance et de la sécurité à améliorer la productivité et la sécurité en permettant des connexions sécurisées et contrôlées vers n'importe quel système ou appareil, partout dans le monde. Bomgar est utilisé par plus de 10 000 organisations dans 80 pays pour fournir des services d'assistance de qualité supérieure et réduire les menaces pesant sur les données et les systèmes importants. Bomgar est privé.

Informations sur Remote Support

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Fondé en 1985

Vidéo de Remote Support
Play
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Présentation des tarifs de Remote Support

Remote Support n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Remote Support deployment and support

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Remote Support - Fonctionnalités

  • Chat en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement de session
  • Outils de diagnostic
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Transfert de session

Logiciels de prise en main à distance : afficher la liste complète

  • Accès et contrôle à distance
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Chat en temps réel
  • Communication multicanal
  • Configuration des workflows
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des billets
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des ressources informatiques
  • Intégration des e-mails
  • Intégration des médias sociaux
  • Macros et réponses types
  • Monitoring réseau
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions

Logiciels helpdesk : afficher la liste complète

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Plus d'alternatives à Remote Support

Avis sur Remote Support

Read all reviews

Overall rating

4,6/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,5
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,3

Review software

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Jessica B.
Customer Service Representative
Services aux consommateurs, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/08/2020

"Amazing features"

Commentaires: I have got to say this is my favorite as far as remote support goes. It is super user friendly and easy to adapt to it. It has amazing features that allows a one stop shop which is amazing!

Avantages: Amazing features, two factor authentication, remote desk top support is great. Super easy to use and maintain

Inconvénients: There are to many products like this one and the price is a little higher then I'd like it to be but that would be my only issue.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/08/2020
Ivan M.
Technical Services
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/01/2020

"Support software done right"

Commentaires: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Avantages: It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Inconvénients: It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/01/2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Services financiers, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/03/2020

"Bomgar review"

Commentaires: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Avantages: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Inconvénients: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/03/2020
Dharmendra C.
system administrator
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/09/2020

"Good Tool for remote support"

Commentaires: overall nice and fast as i'm using high specs machine.

Avantages: one of the most trusted tool for enterprise, very nice interface easy to use and operate. you can use multiple session at the same time without any issue

Inconvénients: graphics requirement is more, should be light weight for low specs machine, doesn't work well if you have less than 4 GB of RAM

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/09/2020
Kendall P.
Senior IT Engineer
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/12/2019

"Remote Support with ease"

Commentaires: By having unrestricted remote access to all of the systems on our Network it has given us the ability greatly increase our productivity and almost eliminated travel to remove locations.

Avantages: The ability to allow any system user to give me remote access thru our remote support web site without the user having to have any client pre loaded.

Inconvénients: I don't have any cons with the software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/12/2019