Description de Paylocity

Utilisez Web Time 24h/24, 7j/7 depuis n'importe quel navigateur web ou appareil mobile. Lorsque ce logiciel est utilisé avec Web Pay, solution HCM et de gestion de paie, vous pouvez réduire vos tâches administratives et conserver des données précises sur la gestion du temps de chaque employé, en un– seul endroit centralisé. De plus, les nouvelles recrues sont automatiquement ajoutées au système, ce qui simplifie davantage vos processus.

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Paylocity

4,3 (702)
Paylocity
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
100
5
4,1 (702)
4,2 (702)
4,0 (702)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
108
47
4,1 (469)
4,1 (469)
3,9 (469)
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Alternatives à Paylocity

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Avis sur Paylocity

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
33%
3
10%
2
2%
1
2%
roger
roger
Consultant
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

The all in one of payroll and HR

4,0 il y a 4 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Sarah
Sarah
Speech Language Pathologist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Slow but thorough

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Personablity and productivity were high on their good side and the overall flow and application of the app or desktop site were both high positives, and even though you had to wait 48 hours usually for a response, when you needed help you at least know they're reliable and responsible...even if they're not hasty.

Avantages :

This company had excellent rollout of the product into the work environment with the most amazing customer support I've ever received. Training and utilization were easy to understand and execute, with very little hiccups at all. Their app is colorful and keeps you very updated on your progress and profile management issues!

Inconvénients :

There wasn't an easy way to find answers to questions "fast", you would always get a personable and functional response to your questions from a real human who knew your name, but sometimes an immediate assist is more important than an overly communicative/thorough one.

Julia
Project Manager (É.-U.)
Services aux consommateurs, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

All in One HR Software

5,0 il y a 2 mois

Avantages :

Paylocity makes it easy for us to manage everything from onboarding, timekeeping, PTO, and payroll. We had two separate systems for timecards and payroll and no system for onboarding before and Paylocity has helped us go almost completely paperless. Timekeeping is easy and the mobile app is excellent for the employees.

Inconvénients :

Since the product is modular (pick and choose which modules you would like), some processes require a little hopping between applications but everything works very well together.

Utilisateur vérifié
Human Resources Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées :

Don't believe the sales person lies - Terrible Customer Service - LACKING FEATURES & AUTOMATION

1,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : THE WORST service & features. Spend more & save more in the long run, I promise

Avantages :

Onboarding is nice to have, I really like this module, just wish there was more we could do with it. We are still limited and having to use outside software to do things we thought we could do with this system.

Inconvénients :

The service is terrible, from the sales process, through implementation to several months in . Lack of Features, lacking BASIC features. & there is no hope on the rise. We have had to run so much outside of this system.

Weston
VP (É.-U.)
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great system that's flexible and I can pay for what I need

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

I love the interface and intuitive location of tabs. Finding what I need is easy and the search gets me answers to most questions without having to call tech support

Inconvénients :

I don't like that my account manager keeps changing, I understand turn over is high currently but it's much better to not have to "fill in" each person I call on whatever issue we were working on. There is currently a gap between what we can do remotely on the mobile app and what we can do in the browser based system. I need more functionality on the mobile devices.

Kerri
Senior Human Resources Manager (É.-U.)
Biens de consommation, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy Payroll for Smaller Business

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Overall, our experience has been positive. In the 18 months that I have been at this company, however, we have had 4 different sales people assigned to us. Each time there is a change, they reach out to try to upsell us additional products that we do not need. I have had the same conversations several times, as the notes do not seem to transfer from one account rep to the next. Our team has also received several solicitations from Paylocity, as our legal name (which is on our account) is not the same as our dba.

Avantages :

Paylocity is a user-friendly system. The Employee Self-Service interface is easy for the employees to use. It is easy to add new employees and process the payroll. The system also directly interfaces with our benefits provider, so our new hire and open enrollment processes are seamlessly integrated with little to no adjustments on my part. The system is a la carte, so you don't need to implement products that you don't need.

Inconvénients :

The issue resolution process could be better. We are assigned a dedicated Service team member (and appropriate backup), so all requests go through them. In some cases, Service can handle the request quickly, but some take significant time and escalation. They also act as a go-between for the Tax team, so something as simple as updating an Unemployment Tax Rate can often be delayed.