Pour qui ?

Ameyo est idéal pour le secteur bancaire, financier, des assurances, BPO, de la vente en ligne, de l'éducation, des produits et services informatiques, des soins de santé, de l'immobilier, des médias et des maisons d'édition, des agences gouvernementales, des start-up et plus encore.

Notes moyennes

19 avis
  • Note globale 4 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 3.5 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 3.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Ameyo
  • http://www.ameyo.com
  • Fondé en 2003

En savoir plus sur Ameyo Omni

Ameyo est un logiciel de relation client omnicanal qui permet aux entreprises de proposer des expériences client cohérentes sur plusieurs canaux. L'offre d'Ameyo s'adresse également aux clients sur le cloud (privé, public et hybride). Ameyo est fier d'être mentionné dans le Magic Quadrant de Gartner pour la troisième année consécutive (2015-16-17). Ameyo est utilisé par plus de 1600 centres d'appels professionnels répartis sur plus de 60 pays dans le monde.

Ameyo Omni - Fonctionnalités

  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Réponse vocale interactive
  • Scripts d'appel

Avis les plus utiles sur Ameyo Omni

Easy to use and customize application with excellent support team

Publié le 16/03/2017
Ehab M.
Head of Electronic Banking
Banque, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The project was very smooth, all our requirements were developed,
We have asked extra requirements, which were delivered on time as required.
No system failure since installation date (year 2013).
Though there is local support, but any issue raised or new requested required, was deployed with no hustle.
The application, is highly recommended to be used

Avantages: Easy to use with the agents, and management team can easily monitor and reports KPIS on different levels

Inconvénients: Some of the support team, gives you the impression they are machines, but the management team are trying their level best to change and improve

The most cost effective contact center solution available in the market right now!

Publié le 12/09/2016
Jacob M.
CEo & Co-founder
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are using Ameyo from past 1 year and have been immensely impressed with their technology. Our multi-channel campaigns are running flawlessly using their Cloud technology. We have tried a lot of other call center software in the market but they all seem ancient in front of Ameyo. Would highly recommend this for your business.

Avantages: Loved it!
- Awesome inbound call routing
- One of the best dialers available in the market right now
- Easily Customizable
- Low cost as compared to competition

Inconvénients: None

you can work efficiently and more productive as well.

Publié le 13/07/2018
Utilisateur vérifié
freelance
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: increase of work productivity and less agent errors.

Avantages: Its very helpful especially for the agents not just for their inbound and outbound calls but as well as for the workforce or Technical team. And it is easily to receive incoming calls and together with it you can view the customer or callers profile that is given. It helps as well call center agents to easily track their time and modify their breaks and correct their tagging.

Inconvénients: Sometimes when you receive a call, the given profile of the customer doesn't appear on your screen and it tends to lag when there's a queuing of calls.

Need to improve Customer Support

Publié le 11/04/2017
Lam V.
Manager
Vente au détail, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Hi, Every single ticket that I raise to support team, most of the replies responded problem came from customer's side. We had to check alot with IT team, SIP supplier, internet supplier.... to prove that our systems were fine and wasted time. Moreover, support team should save all information that customer provide before, and stop asking info that customer already provided many times in other tickets.

Avantages: - Easy to use
- Efficient
- Stable

Inconvénients: - Support team

Ola and Ameyo

Publié le 31/03/2017
Sankar rao A.
Director - Products
Transport routier/ferroviaire, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Ameyo software is being used as a CTI for Ola customer and partner support. The software has met the expectation of Ola and we were able to extend it to meet Ola's unique requirements.

Avantages: The Ameyo software is flexible and it can be customized to suit any of Ola's need.

Inconvénients: I would have preferred it to be configurable, so that customization effort could be reduced.

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