Description de Frontdesk Anywhere

Conçu et développé à San Francisco, Frontdesk Anywhere PMS est un logiciel web de gestion d'hôtels primé, dédié aux hôtels indépendants, aux groupes de gestion, aux villages de vacances et aux motels.
Ses fonctionnalités avancées incluent : gestion facile des réservations, reporting, réservations de groupe, moteur de réservation sans frais, gestion des recettes, intégration des cartes de crédit et intégration bidirectionnelle avec plus de 140 canaux de distribution et systèmes de réservation centralisés (GDS).
Voir les commentaires et commencer une version d'essai gratuite dès maintenant !

Qui utilise Frontdesk Anywhere ?

Hôtels indépendants, motels, villages de vacances et groupes de gestion.

Frontdesk Anywhere Logiciel - 1
Frontdesk Anywhere Logiciel - 2
Frontdesk Anywhere Logiciel - 3
Frontdesk Anywhere Logiciel - 4
Frontdesk Anywhere Logiciel - 5

Frontdesk Anywhere ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Frontdesk Anywhere

Frontdesk Anywhere

4,4 (122)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
53
2
4,5 (122)
4,4 (122)
4,5 (122)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
56
Intégrations introuvables
4,4 (222)
4,4 (222)
4,6 (222)

Alternatives à Frontdesk Anywhere

innRoad
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Traitement des paiements
Hotel Effectiveness
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Pointage
Rapports et analyses
WebRezPro
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
GraceSoft Easy InnKeeping
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Gestion des taux
Réservation en ligne
Little Hotelier
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des stocks
Gestion des stocks
ResNexus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
NewBook
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des réservations
Synchronisation multicanale
RMS Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Réservation en ligne
Support client
mycloud PMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne

Avis sur Frontdesk Anywhere

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
28%
3
7%
2
2%
1
2%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Host Team for Del Webb at Dove Mountain

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I am grateful for the technical support provided by India. She was patient and understood how to listen and help me make multiple rate adjustments from 2018-2019 and rally saved the Dove Mountain Hostess Team a lot of time. I wish all your technicians a "Happy New Year!" Enjoy the holidays with your families.

Avantages :

Front Desk Anywhere is an efficient and user friendly software. I appreciate the technical support. The more familiar one is with the software the easier it is to make adjustments. Your technicians are most appreciated for their depth of knowledge of how the software works.

Inconvénients :

I have no complaints to make. I look forward to the up-dated software.

Dorn
Reservations Manager (Cambodge)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best and very flexible

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : This system is adapted to the new technologies and productivity.

Avantages :

I could work anywhere and anytime. Help to reduce human work and more productive.

Inconvénients :

Some functions not full and delays some of hotel required to changed

Nicki
General Manager (Canada)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Has great potential

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : I was in immediate need for a new PMS system when my hard drive crashed and the current Software I was using was not being supported outside of the UK.
I decided on FDA. The sales team was helpful. I found it simple to use although I do think there is a lot of unnecessary "clicking" that goes on in order to complete certain transactions. I like that I could integrate with all of the OTA's I used and could manage the rates from one site. It did not take me long to get up and running and my staff caught on to the system quickly. Customer service responds quickly but I do feel like other reviewers that my issues are never resolved. Or they are resolved with the promise that they are "on it" or "looking into it".
I still cannot use the Work Order function. It will not let me update the status of a work order and then archive it.
I wish they had a "Today" button that would just take you back to the day you are on when you are processing future reservations.
I wish you could see your check outs for the day from the "reservation tape" view. Right now you either have to select the previous day or use the check out options. This could be solved by extending reservation out halfway through to the next day. This way you could see the check out and check in on the same day.
The reporting is terrible. Lodging Statistics Report doesn't even load. My bookkeeper can't ever reconcile as the number on the Trial Balance Report changes for the month she thought she already balanced. The last row of this report does not print out all on one sheet.
I am told there is new version of FDA but every time I have inquired about it the question virtually gets ignored. If there is....I want it. But I read in a response to another reviewer that there is one but it is only available to new customers??!!! This would be extremely disappointing. Why would you treat your new customers better than your existing ones. I'm ok with paying more for a PMS where I can utilize all of its functions.
It is also not compatible with my NEC phone system so I am losing out on telephone revenue. I can install the phone software and then flip flop between the reservation system and the phone software and add the phone revenue but things always get missed and its very time consuming and not efficient.
Ultimately I just want to be able to use all the functions. If its there and I can see it it should work. Its like providing a lamp with no bulb to my customers.

Avantages :

User friendly, customer service is friendly and quick to respond, I can integrate it with all of the OTA's and manage rates from one site.

Inconvénients :

Many functions don't work. The Work Order, Lodging Statistics Report and Trial Balance Report. If I see the report or the function it should work. Apparently updated version is not available to existing customers. Please allow for telephone integration for in room phones!!!!

Henry
Owner (É.-U.)
Matériel informatique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

So easy to use!

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Makes online booking so much easier!

Avantages :

Great with online reservations and payment processing options.

Inconvénients :

Nothing really because it is very easy to use software.

Amu
General Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great PMS

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

It is intuitive easy to use and has everything I need.

Inconvénients :

The online booking engine is perfectly fine but it could be better