Description de Top Echelon

Le logiciel de recrutement Big Biller combine le suivi des candidatures et des fonctionnalités de CRM au sein d'une solution simple et abordable qui rationalise le processus de recrutement du sourcing jusqu'au placement en passant par la publication, la sélection et l'entretien. Chaque équipe de recrutement est unique. C'est pourquoi la personnalisation des champs, des activités, des écrans et des flux de travail est si appréciée. Son interface intuitive et ses fonctionnalités permettant un gain de temps en font l'outil idéal pour les entreprises et les équipes de recrutement dans les PME. Formation et assistance gratuites. Essayez-le gratuitement.

Qui utilise Top Echelon ?

Le logiciel de recrutement Big Biller est conçu comme une solution de suivi des candidatures et de CRM de front office pour les entreprises chargées des imprévus, du recrutement de personnel permanent et sous contrat, ainsi que de la recherche aux États-Unis et au Canada.

Top Echelon Logiciel - 1 Top Echelon Logiciel - 2 Top Echelon Logiciel - 3 Top Echelon Logiciel - 4 Top Echelon Logiciel - 5

Top Echelon ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Top Echelon

Top Echelon

4,6 (431)
Indisponible dans votre pays
75,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
2
4,5
(431)
4,5
(431)
4,6
(431)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
208
70
4,1
(6 141)
4,3
(6 141)
4,1
(6 141)

Alternatives à Top Echelon

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Gestion de la communication
Tableau de bord d'activités
Exelare
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des candidats
Publication d'offres d'emploi
Stockage des CV
Avionté
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Intégration des employés
Jobvite
Fonctionnalités les mieux notées
Profils des candidats
Publication d'offres d'emploi
Suivi des candidatures
JobAdder
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des candidats
Publication d'offres d'emploi
Suivi des candidatures
CATS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des candidats
Gestion des flux de travail
Publication d'offres d'emploi
Claris FileMaker
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Conversion de bases de données
Gestion du stockage de données
Encore
Fonctionnalités les mieux notées
Profils des candidats
Recherche de CV
Vérification des références
WinSearch
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Top Echelon

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
29%
3
5%
2
2%
1
0%
Ivonne
Ivonne
Managing Partner HR Business Solutions (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A stellar ATS Software for Recruiting Firms

5,0 l’année dernière

Commentaires : We were looking for an ATS to have complete visibility, customization, and tracking of candidates and clients in our recruiting process in the most effective and effortless ways possible.

Avantages :

The features, customization, and dashboards are excellent. BB did a great job creating software crafted by and for Recruiting Agencies. All the functionalities are centered on providing you data visibility and opportunities to manage and grow your pipelines and business. BB continuously is upgrading features. The deployment and integration are easy.

Inconvénients :

So, far I have not found anything. A cool feature to add could be integration to schedule interviews, video interviewing tools, and resume reviews with hiring leaders.

Kevin
Managing Director (É.-U.)
Recrutement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Big Biller Experience

4,0 l’année dernière

Commentaires : Very positive experience overall thus far.

Avantages :

It’s very cost effective compared to other software out there. It’s a great option if you’re looking for something clean and easy to use without all the extra bells and whistles of the more expensive platforms.

Inconvénients :

They haven’t yet rolled out the ability to tag internal team members with email or notification alerts which would be a huge value add.

Rhonda
Executive Recruiter (É.-U.)
Ressources humaines, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Couldn't do without the Pipeline Feature

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Great experience, good developers that keep making improvements

Avantages :

LOVe all the features of Top Echelon. Can't imagine doing my job successfully without it!

Inconvénients :

Sometimes it doesn't catch duplicates or you have to have exact spelling on a name

Frank
President (É.-U.)
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

New Platform is Extremely Difficult to Navigate

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : The only reason I'm still with Big Biller is, despite the awkward, and user unfriendly interface in the new platform, moving to another service is out of the question during this Covid-19 pandemic where business is down 30%. Our bandwidth, as a small company, for non revenue generating projects has to be kept to a minimum. The customer support is great but software layout and design should be intuitive and not require so many calls to support to begin with. I remain hopefully BB will work out the kinks. I pay $15,000 a year for Linkedin Recruiter so money is not the deciding factor, ease of use is. Originally Big Biller had the friendliest customer support and simple layout and that was the deciding factor. Not cost alone

Avantages :

Great customer support and easy to reach by phone or online chat.

Inconvénients :

The new version of Big biller has set me back 20 years in my productivity. I actually go out of my way to use Outlook and avoid the new BB cumbersome, user-unfriendly interfacte. The 'running man" (we call him 'burning man' icon offers no clue as to what menu lies underneath. The 'hot list' icon looks like a poop emoji and I had to have someone explain this to me. Too many lengthy menus that open, vanish, disappear, are difficult to find once they are minimized, etc. I'm advanced with computers and can design basic code and find this new platform roll out very dissapointing.

Aaron
Director (É.-U.)
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Satisfactory Software

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : It's a nice product for startup companies, but as our company grows, we wish there were easier to use features and the ability to restrict some things for our employees

Avantages :

We reviewed other software after using Big Biller for about 5 years, because there are some features that other companies have, we desired. Talk to text was one. And there are some that are less clunky.

Inconvénients :

With a growing company, you'd like to be able to have parameters on what employees can choose for titles and how to have companies appear to be more fluid. As we continue to grow and add users, we can eliminate some items that are in the database as options and we wish we could. this continues to be a growing concern for us, but seems to lack solutions currently.