18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de protel PMS

Logiciel hôtelier offrant une solution de gestion hôtelière tout-en-un, des petits hôtels aux grandes chaînes hôtelières internationales.

Qui utilise protel PMS ?

Des hôtels innovants, qu'ils soient grands et multisites ou petits et indépendants, qui s'appuient sur la technologie pour s'acquitter de la majeure partie de leurs tâches quotidiennes. Il existe des variantes du produit adaptées à tous.

Où peut-on déployer protel PMS ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Planet

Assistance protel PMS

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Autriche, Belgique, Canada et 14 autres

Langues

anglais

protel PMS - Prix

À partir de :

1,00 $US/mois
  • Non, pas de version gratuite

protel PMS n'est pas disponible en version gratuite. La version payante de protel PMS est disponible à partir de 1,00 $US/mois.

Plans de tarification

À propos de l'éditeur

  • Planet

Assistance protel PMS

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Autriche, Belgique, Canada et 14 autres

Langues

anglais

protel PMS en vidéos et en images

protel PMS Logiciel - 1
protel PMS Logiciel - 2
protel PMS Logiciel - 3
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Vidéo de protel PMS
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Fonctionnalités - protel PMS

  • Automatisation du marketing
  • Booking Management
  • CRM
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des employés
  • Intégration GDS et OTA
  • Notes de réservation
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses
  • Réservation en ligne
  • Réservations de groupe
  • Support client
  • Traitement des paiements

Alternatives à protel PMS

Une technologie système de gestion des propriétés entièrement intégrée pour aider les hôteliers à gérer leur activité d'hôtellerie de manière efficace et rentable.
Système de gestion immobilière tout-en-un pour les entreprises du secteur de l'hôtellerie et de la restauration afin de gagner du temps, d'augmenter les revenus et d'améliorer la satisfaction des clients.
La suite Hospitality Property Management de Newbook est une solution des plus complètes pour les fournisseurs d'hébergement dans le monde entier.
Un système de réservation en ligne et de gestion client qui fournit un suivi des sources de réservation, des réservations de groupe, un calendrier et des rappels.
Plus de 22 modules. - Accueil, point de vente, entretien ménager, réceptions, etc. Destiné à fournir des fonctionnalités 5 étoiles aux établissements de taille moyenne.
Logiciel de gestion de location saisonnière nº 1 au monde, conçu pour les entreprises de location à court terme diffusant au moins 5 annonces sur plusieurs canaux.
Le logiciel cloud de gestion hôtelière WebRezPro rationalise les opérations pour tous types de propriétés afin de gagner du temps et d'optimiser les revenus.
Solution basée sur le web, qui permet de gérer des établissements hôteliers par le biais de la distribution en ligne, de l'automatisation, du marketing, des points de vente et autres.
Logiciel facile à utiliser pour les hôtels, les auberges, les centres de villégiature et les copropriétés, les parcs de véhicules de loisirs. Moteur de réservation, gestionnaire de canaux, point de vente, CRM, assistance 24 h/24, 7 j/7 depuis 1999.

Avis sur protel PMS

Note moyenne

Note globale
3,4
Facilité d'utilisation
3,5
Service client
3,2
Fonctionnalités
3,3
Rapport qualité-prix
3,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
32%
4
23%
3
18%
2
9%
1
18%
Younis
Younis
Hotel General Manager (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

After reading all the review I thought I need to add one

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : I still think Protel is an amazing system the team is always there to help and this is the most important thing, its not the cheapest in the market I must agree, but overall I'm very happy with it.

Avantages :

People are saying customer service is abroad, it is not true the team are based in UK and they are amazing team, CSR is great, regardless when you calling there is always someone to help.

Inconvénients :

I agree on certain things new interface might take months, had this issue with ReviewPro despite being promised that they have the interface but its been over a year now and still waiting for an answer.

Charl
Director (Afrique du Sud)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Solid System

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Solid system for small to medium size properties. I say this as I only implemented on this size property.

Avantages :

Ease of implementation for onboarding new properties from a group perspective

Inconvénients :

Reports are pretty standards and sometimes difficult to customize

Karin
Business Process Analyst and Requirements Manager (Allemagne)
Hôtellerie, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

focus is on own interests, customer needs are irrelevant

3,0 il y a 12 mois

Commentaires : Protel is not a reliable partner
As an IT service provider, Protel is not interested in automating the application
The employees do their best, but customers cannot accept such a policy if they want to do business successfully

Avantages :

5 years ago we had a good contact and support good though not always quick. Since 2 years support for on premise products is declining quickly and the needs of customers are irrelevant

Inconvénients :

Protel does not keep its promises Protel leaves its on premise customers "out in the cold" Effective cooperation is blocked to the best of its ability

Réponse de l'équipe de Planet

il y a 12 mois

Dear Karin, Thank you for taking the time to write this review. We appreciate your feedback and want to ensure you our teams are committed to providing our customers with efficient and reliable services. We are sorry to read that you have been dissatisfied with the support experience and lack of automation for Protel OnPrem. Your feedback has been shared internally. We value your privacy and would kindly ask you to reach out via email at support-management@protel.net where we would be able to discuss the points you have raised further. Yours Sincerely, The Customer Experience Team

Dim
Sales Manager (Grèce)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good ,solid software with a lot of options , tons of reports and a lot of add ons.

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

Highly customisation in almost every feature of the software. Solid performance in sales, reservation and front office department . Restaurant POS operates well . Highly recommended for medium-larger hotel units who want to use the reports ...Lots of reports for revenue and not only .. Ease of use is not that good but it can be learned without much effort. Connectivity with third party software .Powerful add ons. Good costumer support Stable.

Inconvénients :

Price of the software could be more competitive . If you wish to get the proper value of the software add ons are compulsory not optional .So be ready to pay if you want the full range of "goodies" Interface bit dated , needs an update .Also the reservation module needs to show more information . In some new PC's sometimes the software crashes ( weird but unacceptable issue,)

Réponse de l'équipe de Planet

il y a 7 ans

Dear Dim, Thanks for taking the time to share your valuable experience of working with our software. I'm really pleased to hear you're getting so much out of it. As for the downsides you have mentioned, we, like any other top #hoteltech vendor, are working hard on delivering even better value. Have you seen what the new protel.I/O can do? It addresses the interface/add-on conundrum; opening up our software to engage more freely with other vendor's products. Google what our CEO Ingo Dignas said 2 weeks ago at the HITEC Dubai - I'm sure you'll like it! Again, thanks for choosing protel. -Jeremy Armes, VP Marketing, protel hotelsoftware GmbH

Geetika
Sales & Marketing Manager (Inde)
Hôtellerie, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the best PMS comes with great value for money

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

This PMS has been a life saver for the hoteliers, it has a lots of features to use and easy to use this platform. With a small training you would develop the learnings of running its all features. The tool comes with a value for money that has lot of options to discover, managing operations, distribution connectivity, reservations, managing rate & inventory, payments runs so smoothly.

Inconvénients :

Sometime exporting or importing bulk data becomes an issue where the tool stop working and does not respond.