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à choisir le meilleur logiciel

Description de LiquidPlanner

LiquidPlanner donne aux équipes un meilleur moyen de planifier et d'exécuter les travaux. Les équipes de plus de 2 000 organisations utilisent cette technologie de gestion de projet et de planification en ligne pour se concentrer sur le travail qui importe, prendre des décisions en fonction des données et livrer les projets à l'heure.

Qui utilise LiquidPlanner ?

Les équipes de fabrication et de technologie qui veulent suivre le temps, gérer les ressources, collaborer, planifier plusieurs projets, gérer les portefeuilles de projets et télécharger des documents de manière centralisée.

LiquidPlanner Logiciel - 1
LiquidPlanner Logiciel - 2
LiquidPlanner Logiciel - 3
LiquidPlanner Logiciel - 4
LiquidPlanner Logiciel - 5

LiquidPlanner ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LiquidPlanner

LiquidPlanner

4,3 (667)
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
90
2
3,9 (667)
4,0 (667)
4,4 (667)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
10,99 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
236
92
4,4 (12 672)
4,4 (12 672)
4,3 (12 672)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à LiquidPlanner

Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Gestion des évaluations de la performance
Planification et programmation de projets
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Affichage de page unique
Création de tableaux de bord
Workflow configurable
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Replicon
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Gestion des tâches
Suivi du temps en ligne
Cognition Cockpit
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Jama Connect
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle des sources
Contrôles/Permissions d'accès
Traçabilité
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Avaza
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Programmation des tâches
Hydra
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur LiquidPlanner

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
45%
4
43%
3
10%
2
1%
1
1%
Brandon
Brandon
VP and GM (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Happy Customer

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The product itself is great and we rarely need assistance from the LP team to get the most out of the platform. Our reporting and ability to manage multiple projects has greatly improved since implementing LiquidPlanner into our operations.

Avantages :

The ability to dynamically update your entire portfolio based resource availability or task completion helps our small team set the right expectation and understand the impact each project produces across our customer base.

Inconvénients :

Its built for enterprise integration, so in our industry the lack of integration into our CRM systems was limited.

Oluwadamilola
Operations Manager (Bénin)
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

An In-Depth Review of LiquidPlanner

5,0 l’année dernière

Commentaires : Overall, LiquidPlanner is a great tool for managing projects. It has an intuitive user interface and powerful features that help users plan, track, and manage projects with ease. The cost can be a bit steep for some, but it is definitely worth it for those who need a comprehensive project management solution.

Avantages :

LiquidPlanner is an incredibly powerful project management tool that helps users plan and manage projects with ease. It provides an intuitive user interface to help users easily navigate through the software, allowing them to quickly understand the process and get started. With LiquidPlanner, users can easily manage tasks and resources, track progress, collaborate with team members, and make sure that deadlines are met.

Inconvénients :

While LiquidPlanner is a great tool, there are a few drawbacks. The cost of the software can be quite expensive for a small business, and the learning curve can be quite steep for new users. Additionally, the customer support could be improved, as sometimes it can take a while for them to respond to inquiries.

DENNIS KUBAI
Head of Operations (Lituanie)
Services financiers, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Project Tracking Evolved,Time and Expenses Management Simplified

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Harnessing an excellent and robust cloud project management and related activities.
Task scheduling and rescheduling.
Team collaboration and productivity optimisation.

Avantages :

Ease of tracking project's progress,time and expense. Multi-project management and monitoring. Online project budgeting and planning. Tasks scheduling, planning, editing and updating. Online proofing and file sharing. Internal team communication via BIM persistent thread chats.

Inconvénients :

LiquidPlanner software over delivers all in its performance, I crown it.

Jason
Sr Director, Ops (Canada)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

[LiquidPlanner Classic] Decent product, feels dated

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, LiquidPlanner does very well in a very limited capacity. However, as our company grows, we are beginning to feel that we have outgrown the platform.

Avantages :

We use LiquidPlanner to track ongoing tasks and client budgets/burn rates. In this regards, it is easy to set up clients, projects, and tasks, and from there, to log our efforts to those tasks.

Inconvénients :

Given that prioritization works by the 'higher' a task is in the list, the greater priority it is given, prioritization has been difficult as we list projects alphabetically. That means that all tasks in project "A" will be prioritized over project "Z". We've had to create separate packages for prioritization, which leads to a lot of overhead.We have a lot of 'retainer' type clients, who have monthly budgets. We need to track ongoing work, as well as remaing budgets. In order to calculate how much is remaining in some of our reports, we have had to create tasks with assigned roles (such as "Sr Consultant" or "Jr Consultant") to 'hold' time on accounts for specific skills sets, and then, on a daily basis, go and update those 'holding' tasks. We have validated with LP support and they felt this was the easiest approach, but again, leads to a lot of overhead.The platform has not really changed since I have been using it (the last 6 years). A new version of LiquidPlanner is rolling out, but would require a full migration in order to benefit from new features. We have seen some other platforms that appear to offer significant upgrades in certain areas.

Ronald
Project Officer (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Evolving Exceptional Online Project Tracking

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Prioritizing task in order of their urgency. Tasks editing and updating. Collaboration of tasks and project. Cloud invoicing and billing. Time ,expense (budgeting) and activity tracking. Impressive architecture and web-user-interface as well as GUI design.

Inconvénients :

Considering its Incredibility, nothing to regret.