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à choisir le meilleur logiciel

Description de IMPAK

IMPAK est une application web 100 % basée sur le cloud et la seule RWA (Responsive Web Application) sur le marché actuel pour le secteur de la gestion des installations. Avec plus de 30 programmes différents, IMPAK couvre tous les aspects des opérations et de la maintenance quotidiennes, avec une mise en page et un flux du programme extrêmement conviviaux. Au cours des 20 dernières années, IMPAK est devenu le logiciel préféré des gestionnaires d'installations et des ingénieurs pour gérer leurs activités quotidiennes. IMPAK, ça fonctionne tout simplement.

Qui utilise IMPAK ?

Gestion de biens et d'installations commerciaux

IMPAK ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

IMPAK

IMPAK

5,0 (7)
5,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
Intégrations introuvables
4,7 (7)
4,9 (7)
5,0 (7)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
45,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
181
23
4,6 (1 340)
4,5 (1 340)
4,7 (1 340)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à IMPAK

UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
BigChange
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification
Planification en temps réel
Corrigo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
FMX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Création de bons de travail
Gestion des ordres de travail
eWorkOrders CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Aladdin
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Gestion des techniciens
Historique des services
Fracttal
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Planification et programmation de projets
Infraspeak
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive

Avis sur IMPAK

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Mary
Mary
Sr. Accounting Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

All emcompasing tool for Property Management functions

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Have used for 12 years and the overall growth during that time has been incredible. Originally used mainly as work order tracking for our team, has really grown into so much more and a valuable resource for tracking many items.

Avantages :

Houses everything in one place, from tenant contacts, COI's, Equipment Inventory and Building Inspection reports. Ease of sending out tenant memos, as well as providing score cards for work orders completed. The wealth of information has grown greatly over the years.

Inconvénients :

Updates/upgrades to the software and not always conveyed to the end users. And some features are really useful and have proven to be valuable tools, just wish had known they were there sooner.

Réponse de l'équipe de IMPAK

il y a 6 ans

Thank your for your great review! We're working diligently to update the IMPAK online user guides more promptly once a new feature becomes available. We'll also increase the frequency of our email communications to help keep our customers better informed! We always offer ongoing, free training and consultation for our customers!

Michael
SVP Director of Building Operations (É.-U.)
Immobilier commercial, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Impak Review

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We have been using Impak for about 15 years and they continue to improve the system and how we use it. As we have grown the have grown the system to grow with us.

Avantages :

The thing I like the most is it's simplicity. It can be a very powerful tool for Building Management groups and yet it is very easy to implement. I also like the fact that it can be customized to fit our needs and they are not shoehorning us into their program.

Inconvénients :

I would like to see more reporting options.

Angie
Property Manager (É.-U.)
Immobilier commercial, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

IMPAK - Survey

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Over all IMPAK is a valuable application to have. I have been using IMPAK for many many years.

Avantages :

It's pretty user friendly. Tenants can easily enter and monitor their requests. As I user I find it pretty user friendly in terms of entering and editing work orders. Sending mass communication to the tenants is easy.

Inconvénients :

Finding reports and running reports can be confusing and often times takes longer to navigate that I would prefer. I wish the property dashboard would link to the information it is referring to. For example it shows how many open work orders there are for the property, I wish I could click on that for direct access to those work orders. I also wish that it would save the sent broadcast emails that have been sent in the past.

Robin A.
Senior Property Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

IMPAK at Bergman

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Keeping in touch with our tenants, ensuring that work orders are answered timely and in a professional manner. Help desk has been great as we went from the older system to the newer version

Avantages :

The updates have increased the capabilities of this program - though we haven't even scratched the surface of what we can do.

Inconvénients :

It took our Building Managers a little more time to maneuver their way around the tasks and entries to update/comment

Clay
Senior Vice President of Operations (É.-U.)
Immobilier commercial, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

IMPAK Value

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : The staff is so efficient, knowledagble and responds quickly when a issue arises. It is amazing with the size of staff how responsive they are.

Avantages :

Ease of use, always expanding modules at no extra cost, mobile tech.

Inconvénients :

There are none that I have found. The first generation of the mobile application was not the best, but they have solved that now!

Lyle
Chief Engineer, Manager (É.-U.)
Eau/gaz/électricité, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Pros and Cons

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Has all the categories necessary for real estate management.

Inconvénients :

to many clicks when making work request and closing out work orders. Would like to be able to choose how many boxes need to be filled. Would like to be able to move files in by click and drag.

Holly
Senior Property Manager (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very good work order system

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Ease of use, reports capabilities, tracking

Inconvénients :

Re-Assigning technicians to work orders.