Invoice2go

Invoice2go

par Invoice2go

Qui utilise Invoice2go ?

Les petites entreprises et les particuliers qui ont besoin d'une solution de facturation et de paiement sur appareil mobile.

Description de Invoice2go

Envoyez des factures simples à l'aide de modèles professionnels, d'un générateur de factures, de factures et devis PDF, de paiements en ligne, d'un organiseur de factures, du suivi des reçus et des notes de frais, du suivi du temps, de la gestion du temps et du reporting commercial dans une application facile à utiliser. Créez une facture ou une estimation des coûts pour les travaux de construction, un reçu d'entreprise pour votre activité secondaire ou suivez les reçus de votre petite entreprise, le tout avec Invoice2go. Commencez votre version d'essai de 14 jours dès aujourd'hui et obtenez 50 % de réduction sur la première année !

Informations sur Invoice2go

Invoice2go

http://www.invoice2go.com/

Fondé en 2002

Prix de Invoice2go

Invoice2go n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Invoice2go est disponible à partir de 4,99 $US/mois.

À partir de

4,99 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Invoice2go - Fonctionnalités

Configurateur de produits
Devis automatisé
Gestion des catalogues
Gestion des contacts
Gestion des prix
Gestion des remises
Portail client
Stratégie de marque personnalisable
Base de données de contacts
Calculateur d'impôts
Facturation des dépenses imprévues
Facturation des projets
Facturation en ligne
Facturation récurrente et des abonnements
Facturation à l'heure
Factures personnalisables
Gestion des demandes de paiement
Paiements en ligne
Paiements mobiles
Portail de facturation
Prise en charge de plusieurs devises
Traitement des paiements
Facturation a posteriori
Facturation récurrente
Facturation récurrente de plusieurs périodes
Facturation récurrente et des abonnements
Gestion des demandes de paiement
Portail libre-service
Prise en charge de plusieurs devises
Traitement des paiements
Contrôle des dépenses
Contrôle du processus d'approbation
Gestion des flux de travail
Gestion des remboursements
Gestion des reçus
Prise en charge de plusieurs devises
Suivi du temps et des dépenses

Avis sur Invoice2go

Afficher 5 avis sur 58

Note globale
3,6/5
Facilité d'utilisation
4/5
Service client
3,3/5
Fonctionnalités
3,5/5
Rapport qualité-prix
3,4/5
David M.
Sales Director / Logistics Coordinatior
Agriculture, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/03/2020

"Ease of Use at the Touch of a Finger"

Commentaires: I have been using the software for more than 7 years and I have seen it grow and evolved. No product is ever perfect but overall I have been extremely satisfied with Invoices 2 Go and recommend it for anyone looking for simple invoicing and book keeping application for their business.

Avantages: Easy access anywhere, any time, on any devices.
Very simple to make your own template for your company.
Offers different methods of payment aside from the classic credit card trio such as Paypal and Apple Pay.
Easy to create customer and item database

Inconvénients: Entering a new item is simple but it can also be a curse. When you create a PO or an Invoice you will enter your item you have already saved in Invoices 2 Go database. However if you do a typo and confirm to add to invoice, that erroneously type item will be part of your item database. This can create confusion as to which item to select if this occurs. Suggested to the team that they add a confirmation window if an item is entered but not found in the database. This have yet been implemented.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/03/2020
David T.
President
Électronique grand public, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/01/2020

"Invoice2go"

Commentaires: It’s been great. Gives us a great tool to put together invoices and estimates on the fly using phone tablet or laptop.

Avantages: Ease of use. Available on iOS and Android.

Inconvénients: Direct integration with google calendar to input name and address on document. Little heavy on pushing their payment processing and other features.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/01/2020
Christina M.
Office Manager
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/05/2020

"Would (and probably will) Resubscribe"

Commentaires: After using Invoice2go for years, our accountant recommended switching over to Intuit Quickbooks. We will be switching back to invoice2go very soon.

Avantages: VERY user friendly for people who are not tech-savvy. Offers a lot of different features like customizing invoicing, estimates, appointment tracking, mile tracking, purchase orders, etc.

Inconvénients: Every product/service description is automatically saved. Would like to enter products and services separately only to then add to each estimate and invoice.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/05/2020
Misty V.
System admin
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/04/2020

"Invoice2 go "

Avantages: The style and layout of the whole system is extremely nice. It converts from mobile app to desktop. It allows real time updates of the data. Also restricting users access.

Inconvénients: The cost of this software and the poor communication of the staff. We are really busy as everyone and when the software renewed it had jumped in price. It is a nice software. But they are reaching too far in price. So I did not renew. And they locked all past data no access unless you renew. That's fine I keep copies. But leaves a bad taste for this company. Now using a free app which works for everything we need with out own custom db. But for others there are more reasonable companies that does not homd your data hostage.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/04/2020
Giovanni M.
photographer
Art/artisanat, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/04/2020

"Invoice2go for extremely easy invoicing"

Commentaires: Very easy to use, streamlined process, and extremely easy to get paid and organize your invoices and estimates.

Avantages: Invoice2go is an extremely easy to use software/app to create and manage invoices and estimates with.
You can create invoices very easily in a web browser or from your app.
I love that it is fully integrated with paypal payments so you can give clients a very easy way to pay (Paypal/Credit/Debit card)
Payments are processed instantly, and because payments are processed by paypal your clients have an ease of mind as it's backed up by the Paypal guarantee.

Inconvénients: I do not like that they have a variety of packages where by the cheaper packages limit the amount of invoices you can create/clients that you can have in your system. if you use the software on a regular basis for invoicing i would def. recommend to take one of the larger packages.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/04/2020