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à choisir le meilleur logiciel

Description de Dynamics Billing

Une solution plus efficace et moins chère pour vos besoins en matière de facturation des services publics. Si vous vous débattez avec un système de facturation obsolète développé en interne ou si vous avez le sentiment que votre fournisseur de services publics actuel vous a pris en otage, cette solution peut résoudre votre problème. accélérez votre cycle du compteur à l'encaissement, calculez rapidement les frais, générez des factures sans erreur et obtenez de meilleures informations grâce au reporting et à l'analytique. L'éditeur prend en charge la facturation des compteurs individuels et du système de facturation des services publics au prorata pour le gaz, l'eau, l'électricité, les déchets et les frais. Essayez cette solution.

Qui utilise Dynamics Billing ?

Dynamics Billing s'adresse à tous les secteurs d'activité et à toutes les exigences de facturation et de tarification : simples ou complexes.

Dynamics Billing Logiciel - 1
Dynamics Billing Logiciel - 2

Dynamics Billing ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Dynamics Billing

Dynamics Billing

4,6 (5)
1 500,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
65
5
4,6 (5)
4,4 (5)
5,0 (5)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
126
16
4,8 (30)
4,9 (30)
4,8 (30)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Dynamics Billing

SubscriptionFlow
Fonctionnalités les mieux notées
Logiciels de gestion des souscriptions
Paiements en ligne
Traitement des paiements
Expedite Commerce
Fonctionnalités les mieux notées
Calculs des prix et des coûts
Configurateur de produits
Devis
OneBill
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation récurrente
Gestion de l'impôt
Planification des commissions
Invoiced
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Facturation en ligne
Historique des factures
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Sage Intacct
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Compte de résultat
Revenu et bilan comptable
Recurly
Fonctionnalités les mieux notées
Historique des factures
Paiements en ligne
Traitement des paiements
Stax Bill
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Reporting financier
Traitement des paiements
vcita
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier

Avis sur Dynamics Billing

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
40%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

20+ Year Old Legacy System Upgrade

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We replace a 20+ year old legacy billing system with Dynamics Billing. The legacy system had many unique features that the team from Dynamics worked closely with us to meet our needs and worked to implement a solution that gave our business additional flexibility for future growth.

Avantages :

System is easy to use End users learning curve was very short Flexible Runs on a modern platform

Inconvénients :

We process millions of transaction daily and have unique billing record export requirements, back end system performance can be slow. Dynamics teams has been responsive and they are currently working with us to improve performance times. Implementation time was a little longer than anticipated.

Maelynn
Meter Reading and Billing Services Manager (É.-U.)
Équipements publics, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Dynamics Billing: User Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, our experience with Dynamics Billing has been wonderful! The customer service is fantastic and has been truly incredible during our transition. Now that we've been successfully up and running for 6 months, we are pleased with how well were able to function on our own and not rely on the company to keep us running. Our previous system made it very difficult to learn how to be independent. In Dynamics, they strive to have all users and companies be as independent as possible, which is nice because they teach you everything you need to know!

Avantages :

The transition to this software was very easy. The team was prepared to transition us and knew exactly what information we needed. The most challenging part of the transition, was actually simplifying our original product. Dynamics helped us take our original complex billing structure, and simplify it to a much more user friendly version. We went from using 15 types of ways of doing 1 thing, to now having 1 way of doing 1 things, which makes setting up a new property very very easy! By far, the simplicity of setting up a new property is my favorite thing about this product.

Inconvénients :

When getting to know a new product, there are always challenges in learning how things work and where things are. After learning the map of this product, finding what you need is fairly simple. The User Guide is a big help in navigating the system and/or customer service is fantastic if you need help navigating the system.

Roberto
Marketing Director (É.-U.)
Produits alimentaires, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Would Recommend It Every Day

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Payment processing, billing & invoicing were at times a struggle for our firm but once we started using Dynamics Billing, it has been a smooth experience, even our employees and customers enjoy our services.

Avantages :

Te features are easy to customize to fit to our company needs thus making us noticeable by potential customer

Inconvénients :

Has a learning curve but once you know how to use it, it is the simplest of all.

Terri
Billing and AR Mgr (É.-U.)
Services financiers, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Why you should use Dynamics billing

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Over all I am happy with the system as well all users

Avantages :

The ease of use and training employees. The help from Dynamics as we are always trying to change with the times and keep up with the latest.

Inconvénients :

There are small items in payment applying and copying when setting up customers but much better than other systems we reviewed

Diane
President (Saint-Martin)
Équipements publics, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Robust, customizable, expandable billing platform

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Excellent. Great company culture, open to challenges, fast response to problems.

Avantages :

Easy migration from other vendor. This software gave us the ability to customize our invoicing and differentiate ourselves from the competition.

Inconvénients :

Definitely a challenging learning curve, but worth the transition to this product.