15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de My Clients Plus

My Clients Plus est l'un des principaux fournisseurs de logiciels de facturation et de gestion de cabinet basés sur le web destinés au secteur de la santé. Idéal pour les cabinets individuels et collectifs se concentrant sur les spécialités comportementales, d'ergothérapie, d'orthophonie, de kinésithérapie et d'autres soins de santé. Conforme à la loi HIPAA et respectant les normes du secteur des assurances. Son prix abordable et ses fonctionnalités puissantes en font tout simplement l'une des meilleures valeurs jamais proposées. Choisissez parmi plus de 200 modèles de notes thérapeutiques conçus par des professionnels comme vous.

Qui utilise My Clients Plus ?

Prestataires de soins de santé spécialisés dans la santé mentale, la kinésithérapie, l'ergothérapie, la kinésithérapie et le massage.

My Clients Plus Logiciel - 1
My Clients Plus Logiciel - 2
My Clients Plus Logiciel - 3
My Clients Plus Logiciel - 4
My Clients Plus Logiciel - 5

My Clients Plus ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

My Clients Plus

My Clients Plus

4,7 (204)
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
79
Intégrations introuvables
4,6 (204)
4,7 (204)
4,8 (204)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
105
3
4,7 (916)
4,6 (916)
4,8 (916)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à My Clients Plus

TherapyNotes, LLC
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Pour la santé comportementale/mentale
SimplePractice
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous
EpicCare
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Graphiques
Portail client
EPIC
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Piste d'audit
Traitement des prêts
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des médecins
Planification des patients
Qualifacts Insync
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
TherapyPMS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des calendriers
Rapports et analyses
Power Diary
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
MedEZ
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur My Clients Plus

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
84%
4
9%
3
4%
2
1%
1
1%
Elizabeth
Elizabeth
Psychiatrist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Psychologie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My Clients Plus is worth a look

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

If you are a psychiatrist and have been disappointed by EPIC, please look at my clients plus. You can format your own templates and use them easily. The data is stored offsite, so you don't need to worry about fires or floods destroying your computer and on-site backups.

Inconvénients :

I didn't like that there was not an electronic prescription piece available with mcp. I had to investigate and use a different product.

Tracey
owner/therapist (É.-U.)
Psychologie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

owner/therapist

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : i've left for other systems and always come back to mcp

Avantages :

ease of use - intuitive. The ability to customize the coding and fields.

Inconvénients :

reporting - i would like a custom report

Tracy
Office Manager (É.-U.)
Psychologie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Advise on being user friendly

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : I do really love the ease of the system. I have used it for the past 6 years. I would just like to see some changes for it to help us grow as a business. I love the customer support we receive. [SENSITIVE CONTENT] usually helps me and she is the best.

Avantages :

This product is easy to use and the customer support I get from [SENSITIVE CONTENT] is amazing. However there are a few features needed to better the portal. I love the ease of use and support.

Inconvénients :

Some of the Cons of this software are... Invoicing is not so user friendly. I should be able to do a date range and print up all invoices at once with all dates of service showing for date range not just a total. I should not have to go in and manually do all 200 of each providers client invoices. Also no ease of access for applying rebilled payments and updates. It is not easy to update a corrected claim and chop out the previous portion so that the client understands why it was billed out twice. Also when a clients payment is taken through instamed it should show up right in their account on MC+. We have to run the payment on Instamed and then have to apply through MC+.

Matt
Matt
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My Clients Plus is best product on the market.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : My company has been associated with My Clients Plus for the past 11 years and services over 180 practices across the nation. During that period of time, we've had the opportunity to change software vendors that offered incentives and benefits that MCP didn't offer at that time. However, we never made a change because of the ability to MCP improve their product in order to improve on what their competitors offered.
What stands out and is most important about work with MCP is the consistently high level of client service they provide. Nothing is too great or too small to deal with. The company has available, knowledgeable, friendly and helpful employees who go above and beyond any other software vendor I've ever worked with.
This aspect of a relationship should not be overlooked because when it comes down to it, the various software vendors all have similar features. When you need someone or something addressed immediately, MCP has always stepped-up and resolved it in a minimal amount of time. I can't say enough about how wonderful it is to work with this company. Give them a shot, you will not be disappointed!

Avantages :

The learning curve, the ease of use and most importantly the service the company provides it's users.

Inconvénients :

There is nothing I can think of. Any time there has been a concern, MCP does whatever it takes to resolve the issue as quickly as possible.

Kim
Kim
Owner/Clinician (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use, very affordable, perfect for a solo or small practice.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Easy to use, affordable, provides everything you need to run a small practice from a calendar to electronic claims to notes.

Avantages :

It is very easy to use especially the billing portion which seems to be set up with a therapist in mind and not an accountant or billing specialist. One click on the EOB and everything is filled in on the claim for the insurance portion. If needing a secondary filing, that is just one click also. I like the color coding for different types of appts. and a To Do list. The layout has been recently updated and looks nice and easy to navigate.

Inconvénients :

I wish there was an easier way to correct a mistake. At times I have messed on and needed to correct a claim or payment but to do this you have to delete the service and then start all over. Progress notes could use some improvement such as clicking on a session to complete a progress notes populates that progress note with information from the session such as date and time of session as well as session code. Also wish it had a report for missing progress notes.