SAP Business ByDesign

Description de SAP Business ByDesign

SAP Business ByDesign est une solution d'entreprise à la demande, complète et adaptable conçue pour unifier et rationaliser les opérations commerciales de base des entreprises de taille moyenne. La solution prend en charge les services financiers, la CRM, la gestion des ressources humaines, la gestion de la chaîne d'approvisionnement, la gestion de projets, la SRM et la gestion de la conformité.

Informations sur SAP Business ByDesign

SAP

http://www.sap.com

Fondé en 1972

Présentation des tarifs de SAP Business ByDesign

SAP Business ByDesign n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de SAP Business ByDesign est disponible à partir de 155,00 $US/mois.


À partir de

155,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

SAP Business ByDesign deployment and support

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

SAP Business ByDesign - Fonctionnalités

  • Achats
  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de la formation
  • Gestion de projets
  • Gestion des commandes
  • Gestion des employés
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des stocks
  • Gestion du marketing
  • Gestion financière
  • Mesure des performances
  • Planification
  • Suivi du temps et des dépenses

Logiciels de gestion d'affaire : afficher la liste complète

  • Diagrammes de Gantt
  • Gestion des idées
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion du budget
  • Modèles personnalisables
  • Méthodes Agiles
  • Méthodes classiques
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban

Logiciels de gestion de projets : afficher la liste complète

SAP Business ByDesign - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à SAP Business ByDesign

Avis sur SAP Business ByDesign

Read all reviews

Overall rating

4,2/5

Average score

Facilité d'utilisation 3,7
Service client 3,8
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 3,9

Review software

Share your experiences with other software buyers.

Écrivez votre avis !
Shashank G.
Business System Analyst - Intern
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/07/2018

"All in One"

Commentaires: Scalable Implementations ensuring happy clients.

Avantages: 1)Great Interface, Amazing Accessibility and Document Flow from one module to another. 2)Scalable to all types of small to mid-size organizations having 1-1000 employees.
3)Easy to use and learn and has provisions with Work Centers for CRM, SCM, FICO, PMO and HRM modules.

Inconvénients: 1)Limited ability when it comes to specific module based requirements since it tends to be a generic all in one solution.
2) Has a very limited presence under the SAP Umbrella and very few people talk about it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/07/2018
Rhys S.
Sales Manager
Mode et vêtements, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/02/2020

"Extensive, all encompassing business ERP system"

Commentaires: Implementation of SAP Bydesign across our companies means we have one system across all companies so reporting can be on a local or global level. The gold partner support is excellent and ongoing system improvements good.

Avantages: Reliable cloud based adaptable ERP software that is ideal for multi-company, multi-country, multi-curency business management. Out teams accross the globe can access live data across warehouses, production, logistics, sales and finance. Enable as much or as little as required in implementation. Web services enable it to talk to other systems if needed.

Inconvénients: Occasional minor back end issues take some time to resolve if they are not business critical. The CRM module and app are not user friendly and not feature rich like some other systems avaliable. We have integrated our SAP Bydesyn with Hubspot CRM

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/02/2020
Jane S.
Finance
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 18/08/2018

"SAP by design - very cumbersome and confused"

Avantages: SAP is very good in creating tasks, has many, many modules, good cloud system, document flow, personalisation.

Inconvénients: SAP ByDeign seems to have been programmed by people with lack of accounting. VAT returns have no date or suppliers/customer names, they only show ID ref, journal red, any kind of reference except what you need to see. You are able to view these in another report after you have done VAT return!
Payment runs and customer statements are the same thing, it throughs out report which you have to accept with no view of what is in the report, assuming that everything you put in it is correct in the first place.
Very cumbersome, too many processes to do simple tasks. Very confused system!

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 18/08/2018
Sheetal S.
BSA hr systems
Ressources humaines, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/07/2020

"Simple compared to normal sap software"

Commentaires: It’s good but need to improve on performance and features.

Avantages: Easy to configure,has a lot of applications.intutive user interface.this has got good finance features.

Inconvénients: It cannot be compared with sap on premise ,way less features and has a small scope compared to it.other cloud solutions are having better performance then this.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/07/2020
Utilisateur vérifié
System Engineer
Fabrication électrique/électronique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2019

"SAP Business One for Our Organization"

Commentaires: Early, we didn't have a method to monitor the cost of production, the cost for repair and material movement. Also, there was no link between the transactions.

Avantages: This is the best ERP system which I used in my life. There are a lot of unique features in SAP. Among them, the Relationship Map and Query Generator are the best part I like to use. Via relationship, very much easy to get the idea of the transaction because it shows the links between the transaction. It easily gets the decision.

Inconvénients: In Production, there is no way to get item-wise cost for the items.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2019