Pour qui ?

Specialty Trades businesses

Notes moyennes

8 avis
  • Note globale 3.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 3.5 / 5
  • Service client 3.5 / 5
  • Fonctionnalités 3.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 3.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • KEY2ACT
  • https://www.key2act.com
  • Fondé en 1995

En savoir plus sur Construction / Job Cost

KEY2ACT provides field service and construction management solutions. We empower specialty trades businesses to deliver proactive service, increase profitability, optimize operational efficiencies and drive higher customer retention. We believe organizations that embrace the power of technology and use it to their advantage in their day-to-day operations will outpace their competition. Our field service solutions include work order and contract management, quoting and a mobile application for fi

Construction / Job Cost - Fonctionnalités

  • Analyse hypothétique
  • Correcteur grammatical
  • Devis plomberie
  • Devis système CVC
  • Devis électricité
  • Gestion de projets
  • Gestion des sous-traitants
  • Intégration comptable
  • Modèles personnalisables
  • Piste d'audit
  • Rapports et analyses
  • Relevé des matériaux
  • Budgétisation et prévision
  • Comptabilité clients
  • Comptabilité fournisseurs
  • Coût des tâches
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion des bons de commande
  • Grand livre général
  • Projections des dépassements de coûts
  • Répartitions des constructions
  • Budgétisation et prévision
  • Devis
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des factures
  • Gestion des ordres de travail
  • Nomenclatures
  • Ordres de changement
  • Reporting des dépassements de coûts
  • Suivi des coûts de production
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Suivi progression/coût
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage

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Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Construction / Job Cost

Great software for service management

Publié le 19/01/2018
Serge S.
IT Manager
Impression, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Better management of our service department.

Avantages: First and foremost, it is integrated with our Dynamics GP software which is a must for us. It also does very well all parts of service management : Service calls, Service contracts, ...

Inconvénients: Some components (such as mobile workers) can become very expensive. With the Dynamics GP integration, it is a complex solution which takes knowledgeable people to deploy and maintain.

two sides of the same coin for KEY2ACT

Publié le 29/10/2015
Mary G.
Consultant
Construction
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
3/5
Note globale
2 / 5
Facilité d'utilisation
3.5 / 5
Fonctionnalités
2.5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: KEY2ACT functionality for Job Cost Accounting and Field Service Managemernt is robust overall and it's integration with Dynamics GP is a plus.

Inconvénients: KEY2ACT Consultants are a hit or a miss. you don't know if you have a good one until it is too late. Even though the functionality is overall robust it is still limit in addressing industry specific needs. These industry specific needs often require expensive customization with the product.

Key2Act, formerly Wennsoft, has an ok GP based product but this is on their CRM product - which is not good

Publié le 23/01/2018
Kyle K.
Director of Applications
Construction, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
2/5
Note globale
2 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
1 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: This unfortunately gave Dynamics CRM a bad name which is does not deserve. It truly comes down to the partner and this one and the solutions cannot be trusted.

Avantages: Key2Act used to be a great standup firm that would stand behind it's product, provide solid solutions and be visionairy. When they transitioned to Key2Act and changed ownership, it changed the culture and product dramatically.

Inconvénients: Since changing to Key2Act, we turned off the CRM based solution not only because they could not code or support it any longer but also, they completely lost interest. Gone are the phrases of being a partner and doing this together and only, how much is our budget to do anything. They have become very disappointed and from the others on the same product, have abandoned and removed it aswell.

Integration of job cost module and MS Great Plains.

Publié le 05/11/2015
Kevin F.
Consultant
Construction
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
4/5
Note globale
3.5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4.5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Tightly integrates job modules to Great Plains as well as mobile products that are not part of the Microsoft GP package. Service packs, hot fixes and tiered support levels are fast and effective. This vendor works well with their client base.

Inconvénients: This vendor has went through a few organizational changes in the past several years.

Easy to use!

Publié le 29/10/2015
Beth R.
Business Systems Analyst
Construction
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
4.5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The software is fairly intuitive and easy to use. We have had this product for over 8 years now and the employees at KEY2ACT are like family.

Inconvénients: In most recent years, the software releases seemed to be rushed and while adding features, seemed to be to the detriment of other features. They have since been purchased by a company that has helped them to refocus the product - a major plus!

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