Pour qui ?

Specialty Trades businesses


Notes moyennes

8 avis
  • 3.5 / 5
    Note globale
  • 3.5 / 5
    Facilité d'utilisation
  • 3.5 / 5
    Service client
  • 3.5 / 5
    Fonctionnalités
  • 3.5 / 5
    Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • Version gratuite
    Non
  • Version d'essai gratuite
    Non
  • Déploiement
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation
    Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • KEY2ACT
  • https://www.key2act.com
  • Fondé en 1995

À propos de ce logiciel

KEY2ACT provides field service and construction management solutions. We empower specialty trades businesses to deliver proactive service, increase profitability, optimize operational efficiencies and drive higher customer retention. We believe organizations that embrace the power of technology and use it to their advantage in their day-to-day operations will outpace their competition. Our field service solutions include work order and contract management, quoting and a mobile application for fi


Construction / Job Cost - Fonctionnalités

  • Gestion de projets
  • Gestion des sous-traitants
  • Historical Database
  • Intégration comptable
  • Modèles personnalisables
  • Piste d'audit
  • Rapports et analyses
  • Relevé des matériaux
  • What-if Analysis
  • Budgétisation et prévision
  • Comptabilité clients
  • Comptabilité fournisseurs
  • Coût des tâches
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion des bons de commande
  • Grand livre général
  • Projections des dépassements de coûts
  • Répartitions des constructions
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Bâtiments résidentiels
  • CRM
  • Commerce
  • Demandes de renseignements et soumissions
  • Estimation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des sous-traitants
  • Intégration comptable
  • Ordres de changement
  • Rapports d'incidents
  • Sous-traitants
  • Suivi des équipements
  • Suivi du budget et coût des tâches
  • Budgétisation et prévision
  • Devis
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des factures
  • Gestion des ordres de travail
  • Nomenclatures
  • Ordres de changement
  • Reporting des dépassements de coûts
  • Suivi des coûts de production
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Suivi progression/coût

Avis les plus utiles sur Construction / Job Cost

Key2Act, formerly Wennsoft, has an ok GP based product but this is on their CRM product - which is not good

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2/5
Note globale
2 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
1 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: This unfortunately gave Dynamics CRM a bad name which is does not deserve. It truly comes down to the partner and this one and the solutions cannot be trusted.

Avantages: Key2Act used to be a great standup firm that would stand behind it's product, provide solid solutions and be visionairy. When they transitioned to Key2Act and changed ownership, it changed the culture and product dramatically.

Inconvénients: Since changing to Key2Act, we turned off the CRM based solution not only because they could not code or support it any longer but also, they completely lost interest. Gone are the phrases of being a partner and doing this together and only, how much is our budget to do anything. They have become very disappointed and from the others on the same product, have abandoned and removed it aswell.

Great software for service management

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5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: Better management of our service department.

Avantages: First and foremost, it is integrated with our Dynamics GP software which is a must for us. It also does very well all parts of service management : Service calls, Service contracts, ...

Inconvénients: Some components (such as mobile workers) can become very expensive. With the Dynamics GP integration, it is a complex solution which takes knowledgeable people to deploy and maintain.