Description de Planergy

PLANERGY is a global Spend Management platform that enables mid-market businesses in all industries to manage their Business Spend confidently. It’s easy-to-use, intuitive, user interface allows for onboarding in weeks instead of months.

PLANERGY automates the entire Procure-to-Pay and AP Automation process giving immediate real-time reporting dashboards, approval automation, removing bottlenecks, controlling budget management and matching Purchase Orders, with Receiving, with AP Automation.

Qui utilise Planergy ?

Financial or Purchasing Managers in organizations with between 50 and 1000 employees, who wish to automate the processing and management of expenditure by their staff.

Planergy Logiciel - 1 Planergy Logiciel - 2 Planergy Logiciel - 3 Planergy Logiciel - 4

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Planergy

4,6 (10)
Planergy
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
72
6
4,7 (10)
4,8 (10)
4,7 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
317
13
3,8 (1 193)
3,7 (1 193)
3,6 (1 193)
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Alternatives à Planergy

NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Gestion d'entrepôt
Rédaction de chèques
Precoro
Fonctionnalités les mieux notées
Budgétisation et prévision
Gestion des bons de commande
Suivi des frais
PROACTIS
Fonctionnalités les mieux notées
Budgétisation et prévision
Gestion des flux de travail
Gestion du sourcing
Sage Intacct
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion du cycle de vie des ressources
Reporting financier
Weproc
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Tradogram
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des bons de commande
Gestion des dépenses
Raptech
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Optimisation des stocks
Zumen
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul des taxes
Historique des factures
Prise en charge de plusieurs devises
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité des fonds
Création de bons de travail
Recherche/Filtre

Avis sur Planergy

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
70%
4
20%
3
10%
Utilisateur vérifié
Freelance Writer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Everything You Need for P2P Process

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Everything is easy to use - and accessible online so there's no need to maintain hardware or install software.

Inconvénients :

No complaints, as I have been happy with everything so far. If you need fewer than 5 licenses, it may not be the best investment for you, as that's the minimum you get.

Utilisateur vérifié
Public notary associate (Serbie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinet d'avocats, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Excellent purchasing platform

5,0 l’année dernière

Commentaires : It helps us to track order status easily. It also helped our team to effectivelly track our spending against our approved budget.

Avantages :

Planergy does an excellent work to simplify the procurement process. I like the most the effortles approval flow. It is easy to use and user-friendly.

Inconvénients :

Something that Planergy could do better is search functinality. Nothing else that I can think off, there really is not anythig missing from the platform

Matt
Purchasing Agent ()
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Ok Purchasing product

3,0 il y a 8 ans

Commentaires : Pros: It is a very basic system and is not hard to teach someone how to use it. If you need a basic system just to do minimal purchase monitoring, then this system will work for you. Cons: Its very basic. You can not rely on it to monitor inventory, complex or high volume purchases ($100k+ orders), and worse of all you can not rely on it for credit memos and job spending monitoring. Customer support is very slow to respond. Overall would not recommend this system if you are a million dollar + sales business.

Camille
Purchasing Agent (Allemagne)
Construction, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Efficient, easy and reliable product

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We are able to limit department spending and set approval rules with this software.

Avantages :

I had demo of several purchase control software. I decided to use this software because we needed customized approval rules, custom field on order and this software offered the best value for money we could spend on purchasing software. Software works fine, support is efficient, there was free upgrade to new version.

Inconvénients :

I would like to have an inventory module, so that we could further manage all received items and manage warehouse.

viv
Finance Director (R.-U.)
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good web based Purchase Order system

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : We wanted a PO system that stood alone and wasn't part of our accounts package to allow us to use it on site iPads and remotely and this does it very well.

Avantages :

Web based and easy to use

Inconvénients :

Same reason that I like but if no internet then we can't use it