Description de YourMembership

YourMembership permet aux associations, aux organismes à but non lucratif et à d'autres organisations associatives d'offrir plus de valeur à leurs membres tout en rationalisant les processus administratifs. Conçu spécialement pour les PME, ce logiciel cloud de gestion des abonnements propose une solution complète qui inclut : gestion des membres, gestion des événements, e-commerce, paiements, e-mail marketing, communauté en ligne, tableaux de bord avancés, etc.

Qui utilise YourMembership ?

YourMembership est destiné aux organisation associatives de petite à moyenne envergure.

Où peut-on déployer YourMembership ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • par Community Brands
  • Situé à Tysons Corner, É.-U.
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • par Community Brands
  • Situé à Tysons Corner, É.-U.
  • Fondé en 2017
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

YourMembership en vidéos et en images

Vidéo de YourMembership
YourMembership Logiciel - 1 - aperçu
YourMembership Logiciel - 2 - aperçu
YourMembership Logiciel - 3 - aperçu

Comparez le prix du logiciel YourMembership avec ses alternatives

À partir de

N/A
238,00 $US/mois
48,00 $US/mois
249,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Fonctionnalités - YourMembership

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de contacts
  • Billetterie des événements
  • CRM
  • Calendrier des événements
  • Champs personnalisables
  • Communautés de membres
  • Comptabilité
  • Comptes de membre
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la communication
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des chapitres
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des comités
  • Gestion des contacts
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des factures
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des élections
  • Gestion des événements
  • Gestion financière
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Personnalisation
  • Planification des événements
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
  • Publication d'offres d'emploi
  • Rappels par e-mail
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Répertoire de membres
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion d'association : afficher la liste complète

  • API
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données de membres
  • Calendrier des événements
  • Champs personnalisables
  • Communication avec les membres
  • Comptes de membre
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la communication
  • Gestion de site web
  • Gestion des applications
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des factures
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des présences
  • Gestion des événements
  • Importation et exportation de données
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Partage des fichiers
  • Planification des cours
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
  • Rappels
  • Rappels par e-mail
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des présences
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion des abonnements : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Enquêtes et feedback
  • Fonctions pour organ. à but non lucratif
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la reconnaissance
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des affectations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des événements
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Personnalisation
  • Planification
  • Planification des événements
  • Portail libre-service
  • Rappels
  • Rapports de synthèse
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Recrutement de bénévoles
  • Répertoire de membres
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des présences
  • Suivi du temps
  • Tableau de bord d'activités

Logiciels de gestion des bénévoles : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de contacts
  • Base de données de membres
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Fonction de glisser-déposer
  • Fonctions pour organ. à but non lucratif
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des comités
  • Gestion des contacts
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des médias sociaux
  • Gestion des présences
  • Gestion des reçus
  • Gestion des subventions
  • Gestion des événements
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification des événements
  • Rappels
  • Rappels par e-mail
  • Rapports ad hoc
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels pour ONG (organisation non gouvernementale) : afficher la liste complète

Alternatives à YourMembership

Plus d'alternatives à YourMembership

Avis sur YourMembership

Lire les 142 avis

Note moyenne

Note globale
3,8
Facilité d'utilisation
3,7
Service client
4,1
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Silvia M.
Silvia M.
Membership Coordinator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The best of both worlds!

5 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : My experience with YM has been pleasant. Anytime I have a question there are many resources to navigate through prior to calling into customer support. Often I find things out on my own but whenever I have had a question the YM team answers quickly. I have been using YM since 2016 and have seen many improvements. I've used older templates/versions of YM and all have been user-friendly.

Avantages :

YM offers both a website platform and membership database all in one. I had been using YM for three years before a potential switch and was able to see how other sites didn't have the membership database. We decided to stay with YM and I even recommended it to my new organization...been utilizing YM daily for the last five years!

Inconvénients :

A feature that can be updated is radio buttons, for check out (invoicing). This can be helpful come dues renewal time to allow donations to be automatically applied (radio button).

Réponse de l'équipe de Community Brands

il y a 2 semaines

Silvia, thank you for the review! As an all-in-one solution for small staffs, we are glad to hear that your team has found success in managing your association's website and membership through YM.

Tim T.
IT Consultant (R.-U.)
Institutions religieuses, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best All-Encompassing Member Solution for Organizations Without an IT Department?

4 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : YM has allowed us to:
a) unify all our different country operations on to a single software base;
b) replace a range of on-premises systems with a single cloud solution; and
c) meet the modern expectations of our members and customers without having to have an IT Department.

Avantages :

We selected YM because it covers all the bases needed by a non-profit member organization (website, member management, donation management, groups, events and online store) in one comprehensive package. More than that - and this is the clincher - it is designed for organizations with little or no internal IT capability. You don't need a server, special equipment, or even to know programming in order to deploy and configure the solution. It is a true cloud solution, with everyone always on the same latest version - so support is excellent and enhancements always ongoing.

Inconvénients :

When you buy a system like YM you need to be aware that: a) you won't be getting 'best in class' in each specific area of functionality (i.e. there are better web stores than the one in YM, better event management solutions than the one in YM, etc.) - but I don't think you will find a better solution across all areas; and b) this is not custom software, YM aren't going to change the software just to suit your business (rather you need to bend your business to suit the software) - having said that, YM is incredibly configurable (including the entire look and feel of the web front-end) so this isn't at all a major issue.

Réponse de l'équipe de Community Brands

la semaine dernière

Tim, thank you for the review! As an all-in-one solution for small staffs, we are glad to hear that your team has found success in managing all aspects of your association with YM.

Wendy V.
Executive Director (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

YM just "OK"

3 le mois dernier Nouveau

Commentaires : "Just OK" - will be looking for other AMS systems. Customer service very slow.

Avantages :

YM handles basic processes adequately. Multiple features.

Inconvénients :

Doesn't always "play well" with others. Email portion inadequate. Metrics ability lacking.

Réponse de l'équipe de Community Brands

le mois dernier

Wendy, thank you for sharing this experience that your staff has had. YourMembership prides ourselves on helping you put your members first and because of this we put our customers first. Please check out the resource and training library we have for YM Clients: https://support.yourmembership.com/hc/en-us/articles/203158890

Andy S.
Immediate Past President - SCMA (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Switching to YM Was a Leap In Improving our Backend Admin and Supporting Our Members

4 il y a 6 mois

Commentaires : It has been excellent. First, we spent about 3 months meeting weekly with a YM rep ([SENSITIVE CONTENT]) to learn the system and to format our website main page. She was great to work with, very patient with us, and answered all of our questions to ensure we had a successful launch. The options and products that YM offers actually helped us to move away from some of the outsourcing that we previously had to do for some of these processes. This also helped to reduce cycle time for processes and allow our admin to spend more time on other tasks vs spending large amounts of time of fixing issues. The support system is good. It is easy to search for a topic when you can not remember how to do something are trying to do something for the first time. The write-ups or videos they have are good or you can always call and talk to someone! Most importantly, our members are way more pleased with their experience when navigating through the website for information or events than they were with our old website with our previous vendor.

Avantages :

Transitioning to the YM was a lot of work but easier than I thought. A lot of work from our end in learning YM but our members found the transition to be easy and they appreciated the ease of use when logging in or when navigating the website. Easy to set up custom pages for events and for general information for our website. We can easily do more things ourselves because of the ease and flexibility of the software such as: event pages, member information, calendar of events, marketing emails, various member levels/categories, customizing certain aspects of the website, and making changes in all of these areas.

Inconvénients :

Some aspects of the website are not flexible to change but it is not anything that is a show stopper. Ex: There is a place on the website that allows for a scrolling list of new members. But it will only list the names by first initial and last name. We wanted to list the name by first name and last name. Not a big deal but it would be a nice option to have.

Réponse de l'équipe de Community Brands

il y a 6 mois

Andy, thank you so much for the review! We are so happy to hear that switching to YM has helped your staff to spend their time where it matters (on your members and organization!) and not on frustrating and time-consuming issues. We are so glad that your new website has helped to improve your members' experience with your organization.

Karen C.
Treasurer (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

YourMembership

5 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

Dues and Membership management is easy to use when tracking payments and invoices, as well as member status. As Treasurer, I use this quite frequently to verify payments and research membership questions sent to me by the municipalities and members of our organization

Inconvénients :

Would like to see a better search for members purchase history. At times it is hard and time consuming to try and find invoices that they state they have paid especially when they do not have the invoice number with them.

Réponse de l'équipe de Community Brands

le mois dernier

Karen, thank you so much for taking the time to share your positive experience using YourMembership! Our team strives to help small staff associations like yours to achieve your goals and mission! We are glad to hear your team can successfully manage memberships and dues in YM.