Description de Emma

La plateforme d'e-mail marketing d'Emma permet aux équipes de toutes tailles de collaborer à la création de magnifiques campagnes entre départements ou sites, tout en offrant une expérience de marque transparente qui augmente l'engagement et génère plus de revenus à partir de l'e-mail. Sa conception de produits orientée équipe, ses intégrations puissantes et ses services professionnels primés permettent aux spécialistes du marketing de donner le meilleur d'eux-mêmes.

Qui utilise Emma ?

Conçue pour les équipes marketing des entreprises de toutes tailles, Emma propose des versions sur mesure pour les agences, les universités et les franchises.

Où peut-on déployer Emma ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Campaign Monitor
  • Situé à Indianapolis, É.-U.
  • Fondé en 2004

Assistance Emma

  • Chat

Pays disponibles

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Campaign Monitor
  • Situé à Indianapolis, É.-U.
  • Fondé en 2004

Assistance Emma

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Pays disponibles

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

Emma en vidéos et en images

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Comparez le prix du logiciel Emma avec ses alternatives

89,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
0,00 $US
Version gratuite
Essai gratuit
1 250,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
9,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Emma

  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Conformité CAN SPAM
  • E-mails optimisés pour format mobile
  • Gestion des abonnés
  • Gestion des campagnes e-mail
  • Gestion des contacts
  • Gestion des listes
  • Gestion des modèles
  • Intégrations de tiers
  • Outils de collaboration
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Rapports et analyses
  • Répondeurs automatiques
  • e-mail marketing
  • Éditeur WYSIWYG

Alternatives à Emma

Logiciel d'e-mail marketing au niveau de l'entreprise avec une prise en charge d'agence numérique primé, offrant des services de gestion de campagne et de conception.
Autopilot est un logiciel simple et visuel de marketing automation.
Tous les outils marketing, les fonctionnalités et les conseils d'experts dont vous avez besoin pour réussir, disponibles au sein d'un emplacement unique. Créez votre site web gratuit dès aujourd'hui.
User.com est un système avancé de marketing et de vente qui permet d'automatiser les communications personnalisées et de rationaliser les processus professionnels.
Plateforme de communication sur cloud, fournissant des services via l'intégration de l'API et/ou sa plateforme web.
Build sales leads with accuracy, reduce customer attrition, and engage with clients using personalized interactions. Powered by A.I.
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
La plateforme marketing n° 1 pour les PME ! Démo marketing GRATUITE
Des outils d'e-mail marketing avancés conçus pour aider les moyennes et grandes entreprises à établir des liens étroits avec leurs clients.
Découvrez Salesforce Marketing Cloud, la solution marketing leader pour accroître l'engagement avec chaque consommateur.
Ontraport est une plateforme tout-en-un conçue pour stimuler la croissance de l'entreprise. Toutes vos fonctionnalités, capacités et performances. à partir d'un seul emplacement centralisé.
Un logiciel professionnel d'e-mail marketing et de marketing automation. SaaS ou interne, également disponible comme solution de marque blanche pour les agences.

Avis sur Emma

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,2
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
43%
4
38%
3
14%
2
3%
1
2%
Jordan
Jordan
VP
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Not a huge fan for entry level work

3,0 il y a 4 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Jessica
Jessica
Designer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

I loved my experience

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : It was so easy to use and the customer service helped with any issues.

Avantages :

I loved so many things about using Emma. If I didn't like something I would be able to reach out to customer service and receive a quick response.

Inconvénients :

I didn't like how you couldn't change the background or how the templates weren't always working the way you wanted them to.

Utilisateur vérifié
Marketing Communications Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great ESP for Enterprise Level

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Great. No complaints. System works as advertised, allows us to use more advance features and integrations and the always available call in customer service is very helpful when needed.

Avantages :

I currently use this to manager multiple brands as sub-accounts under a single primary account. The interface is intuitive, once you get used to it the builder is more powerful that others out there, and I really enjoy the way segmenting works. Automation is a breeze and multivariate testing works really well and is clear to see campaign specific winners.

Inconvénients :

The only real item on my wish list would be the ability to build a segment on the review and send tab instead of actually building a segment, saving it and then going through the process of sending your campaign and selecting the segment then. Would be nice to build segments on the fly based on previous campaigns etc.

Utilisateur vérifié
Digital (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées :

Awful unsubscribe process - confusing & unclear and unlike any other software product

2,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : After moving to a (better & cheaper) provider, a message was sent cancelling our subscription (the only way you can cancel once subscribed) with no information listed in the settings on how to unsubscribe. My Emma claimed never to have received the email, and so the matetr was left. Rather than email or contact me again, MyEmma started threatening debt collectors, sent to every email address in the company. In order to close the matter as quickly as possible, 3x months of the unused service has now been paid for. Unreasonable business practices from a mediocre (at best) provider. I would strongly advise looking elsewhere.

Avantages :

The product itself is very basic compared with other tools on the market.

Inconvénients :

The inability to export data easily was the main reason we had to move away.

Hussain
Sales and Marketing Specialist (Allemagne)
Produits alimentaires, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Emma email marketing offers a great variety of templates and meets all our needs!

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : We are able to send newsletters that do not get flagged as junk. Through Emma, we can create campaigns when we have a lot of time on our hands or when our upcoming schedule is going to be tough and we can save these campaigns to be used later. We have been able to send emails to a large number of our customers and team members. We can also easily update our newsletters and emails. We have been able to remain in touch with our customers and staff. Emma is a great tool for launching email marketing campaigns. it is also more affordable as compared to many other marketing tools in the market. Moreover, it offers great customer service. The customer care team tries its best to resolve all of our queries as soon as possible. I recommend using this tool to everyone who is having a hard time in marketing.

Avantages :

Emma offers a great variety of templates and meets all our needs. Marketing campaigns can be launched with any of our desired templates. Moreover, we can also edit templates and archive them as per our requirements. Images can also be swapped from the gallery and this is a very feasible option. It is a simple software that assists in sending newsletters that are not recognized as spam. The most beautiful aspect of Emma is that you can create campaigns and save them for later use.

Inconvénients :

Emma offers very limited features when it comes to the email fonts or formats of text. The formatting appears to be very clunky at times. Their internal HTML customization is very restricted and gives us access to only specific features. The worst thing I have come across is that it is very cumbersome to set up the things on the mobile screen for example; margins and columns cannot be moved. The pre-defined email formats are not always very useful and do not always meet our requirements.

Christian
Director of Housing (É.-U.)
Enseignement supérieur, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A Helpful Tool for Mass E-Mail Communications

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Emma has been a helpful tool for our organization. We recognize that students get inundated with emails so using Emma allows us to be more strategic and create messages that are more engaging to students.

Avantages :

Even prior to COVID, we rely on regular email communications to provide our thousands of residential students with important updates and news each week. Emma makes it easy to send emails that are both rich with content and also aesthetically pleasing. The system also makes it easy to send messages and track the success of your messaging.

Inconvénients :

Generally speaking, I don't have any major issues with Emma. We did run into some issues as we were getting the system set up on our campus but much of that was the luck of the draw (or lack thereof) with how our other data systems integrate with Emma.