Pour qui ?

USA based Healthcare Practices, Billing Service Bureaus, Independent Practice Associations (IPA), MSO, Hospitalist, Ambulance/EMS Agencies and Billing Companies, Clearinghouses, Public Health Clinics

Notes moyennes

13 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $135/mois
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • iTech Workshop
  • http://www.itechws.com
  • Fondé en 1998

En savoir plus sur expEDIum Medical Billing

A secure, SaaS based Medical Billing, RCM Software that helps doctors to increase the collection, receive faster payment with improved automation.Features like Seamless Insurance Eligibility Verification (IEV), appointment scheduling, claims scrubbing, auto Posting, public health clinic make the software efficient and easy to use. expEDIum SDK is available with several APIs to integrate EMR software seamlessly with expEDIum Medical Billing / RCM software.

expEDIum Medical Billing - Fonctionnalités

  • Avis de versement
  • Customizable Dashboard
  • Devis
  • Gestion de cabinet
  • Gestion des demandes de paiement
  • Gestion des réclamations
  • Historique des factures
  • Saisie de codes et de frais
  • Suivi de la conformité
  • Traitement des paiements
  • Vérifications d'admissibilité des patients
  • Conforme HIPAA
  • Dossier médical informatisé et partagé
  • Dossiers patients
  • Facturation des patients
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stocks
  • Inscription de patients
  • Planification des médecins
  • Planification des patients
  • Portail des patients
  • Prescription électronique
  • Prise en charge de plusieurs bureaux
  • Prise en charge de plusieurs médecins
  • Vérification de l'admissibilité à l'assurance

Avis les plus utiles sur expEDIum Medical Billing

We love expEDIum Medical Billing!

Traduire avec Google Translate Publié le 07/07/2016
Jessica E.
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are a small behavioral health provider in Georgia and have had difficulty finding a billing solution that provides prompt payment by insurance companies and an integrated billing solution for an affordable rate. We have never had claims paid so consistently since using the expEdium billing solution and claims portal! iTech consistently responds to our questions and training needs, no matter what time of day or evening. I have truly never received such excellent service! I give iTech permission to provide my contact information to anyone interested in using their services.

Avantages: Prompt payment by insurance companies, exceptional service from expedium staff who is responsive to questions and training needs as well as monitoring of claims.

Inconvénients: No cons- this software is amazing but even better is the service we get from expedium staff with iTech.

Outstanding Company

Traduire avec Google Translate Publié le 01/11/2018
Charlie H.
Owner
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Our experience over a five year period has been outstanding. We were initially concerned about taking the leap to a cloud based solution with support being so far away, however I am pleased to report that in 5 years there has never been an issue and we have experienced 100% up-time in all that time. Company response time to questions has been timely and effective.

Avantages: Feature rich and able to meet a full range of scenarios

Inconvénients: We do not have any complaints. We found that all employees learned the system rapidly

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