AgilQuest

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par AgilQuest

Qui utilise AgilQuest ?

AgilQuest serves all markets, whether you are a small organization needing to manage a few conference rooms, or an enterprise organization with extensive needs across your entire portfolio.

Description de AgilQuest

AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud.
AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage.

Informations sur AgilQuest

AgilQuest

http://www.agilquest.com

Fondé en 1994

Prix de AgilQuest

AgilQuest est disponible à partir de 5 000,00 $US/mois. AgilQuest n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de AgilQuest ci-dessous.

À partir de

5 000,00 $US/mois

Prix

Meeting Rooms $8/asset Workspaces $3/asset *Plus implementation fees

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

AgilQuest - Fonctionnalités

Logiciels de gestion de coworking
Fonctions pour bureaux
Fonctions pour vente au détail
Gestion de l'occupation
Gestion de la conception
Gestion des changements
Planification des étagères
Planogrammes
Plans et cartes de sol
Réservation d'espace
Suivi et analyse de l'utilisation
Affichage dynamique
Emplacements multiples
Gestion des fournisseurs
Gestion des visiteurs
Rapport d'utilisation
Réservation de tiers
Réservation en ligne
Réunions internes
Traitement des paiements

Avis sur AgilQuest

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Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Service client
3/5
Fonctionnalités
3/5
Rapport qualité-prix
4/5

Director, Real Estate & Procurement

Publié le 10/08/2018
Wade M.
Director, Real Estate & Procurement
Comptabilité, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
3/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: They're a good partner. They just need to help us implement the room reservation feature, clean up customer support and improve communication.

Avantages: The mobile app, the reporting and the ability to forward calls to whichever desk you have reserved for the day.

Inconvénients: It still can't be used for our meeting rooms. Also there have been quite a few customer service issues. But the software itself works great.