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à choisir le meilleur logiciel

Description de Oracle Sales

Imaginez une entreprise de ventes moderne. Collaborative et productive, même en déplacement. Au sein de laquelle les décisions sont prises en connaissance de cause et les pipelines sont remplis. Dotée des outils faciles à utiliser et à adapter.

Votre client a changé et la façon dont vous vendez doit changer en conséquence. Pour augmenter le chiffre d'affaires et optimiser l'efficacité, les ventes modernes nécessitent une productivité mobile, des ventes en collaboration et une création de pipelines agressifs.

Imaginez avoir tout cela dès maintenant avec Oracle Sales Cloud.

Qui utilise Oracle Sales ?

Oracle Sales Cloud est une solution de CRM pour les moyennes et grandes entreprises de tous les secteurs d'activité qui recherchent l'automatisation de la force de vente et des analyses approfondies.

Oracle Sales ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Oracle Sales

Oracle Sales

4,3 (62)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
12
3
4,0 (62)
4,0 (62)
4,0 (62)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
203
70
4,1 (6 384)
4,3 (6 384)
4,1 (6 384)

Alternatives à Oracle Sales

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Tableau de bord d'activités
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
SAP S/4HANA Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Grand livre général
Reporting financier
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des flux de travail
Segmentation de la clientèle
Copper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Suivi des interactions
EngageBay CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des e-mails
Suivi de l'engagement
SugarCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
Vtiger CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads

Avis sur Oracle Sales

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
34%
3
11%
2
2%
1
3%
Joely
Joely
Operations Manager (Honduras)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Externalisation/délocalisation
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Used this tool to manage customer's profiles/info in several projects I managed.

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

You could basically have all the customer's information handy and access to such information is very simple. I truly like the way it's so easy to use and configure and that I can create as many reports as I wish depending on what I need. Customer service is also great! they're fantastic assisting you with any issue you may encounter while using it.

Inconvénients :

The importing process is a bit too long for my taste if you encounter any errors along the process. However, I am aware Oracle is trying to improve the error messages so it's easier for the user to identify and fix any error.

Eric
CEO and President (É.-U.)
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

President / Principal / Solution Architect

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : I have lead and participated in the implementation of several large and small Oracle CRM On Demand implementations in various industries since 2009. My customers' experience and results have been incredible improvement in the performance of their CRM business processes due to the implementation of Oracle CRM On Demand. CRM On Demand is able to be implemented quickly "out of the box" and also can be configured to meet even the most complex of customer's unique needs. What does not come easily as standard configuration can be accomplished through customization of existing and new objects and/or web services (SOAP and REST). Workflow, integration and analytics are available to accomplish most requirements provided the requirements are well defined.

Avantages :

Mature, structured, easily configurable, customization (with more effort), integration (web services), imports and exports, reporting (Answers based on OBIEE), cloud based. Very stable with regular maintenance and staging refreshes performed relatively seamlessly by Oracle. Continuous improvements from regular releases of new versions which provide additional enhancements and features.

Inconvénients :

Expertise is required to properly configure the application to meet requirements. Some desired functionality is not as intuitive as one would expect so experienced implementation resource are necessary to assist in the implementation.

Balaji
Data Analyst LEad (É.-U.)
Produits chimiques, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Oracle Sales Review

3,0 l’année dernière

Commentaires : Overall using Oracle for a long time, felt like migrating to SAP as the new tool

Avantages :

The Oracle Sales has been the best option when we running on Oracle Finance. Felt the financial institutions have the best of the software

Inconvénients :

The ORACLE enterprise toll is not very strong when it comes to MRP, Inventory planning or Data management

Tim
Manager of Operations (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A great CRM solution for a good price

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

This software has really allowed us to improve our customer engagement, keep our systems more organized and let our team focus on other tasks because we don't have to worry about managing our CRM. This product does a lot of the heavy lifting with keeping things in a nice and neat package with a nice looking user interface and lets our team collaborate no matter where they are. They also offer training for new agents to get familiar with the program which frees up our staff.

Inconvénients :

We haven't really run into any major issues with this product as of yet. Customer support can be a little troublesome to get in touch with but once you have a dedicated account representative this goes a lot smoother.

Amy
Marketing Systems Support Coordinator (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Early adopter that is finally seeing the product that was promised.

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

Simplified UI and being able to manage what users see/do based on role is helpful to maintain the quality and ease of use.

Inconvénients :

It takes an IT guru or 3rd party implementer to help maintain all our customization and make sure each upgrade goes smoothly.