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à choisir le meilleur logiciel

Description de Case IQ

Le logiciel de gestion des cas i-Sight est une plateforme en ligne de gestion de la conformité et des enquêtes éthiques, qui offre également des fonctions de reporting des données agrégées pour permettre d'évaluer et de réduire les risques. i-Sight constitue l'un des composants cruciaux d'un programme anticorruption robuste, du signalement (par le biais d'appels téléphoniques, de formulaires en ligne ou de tout autre mécanisme) aux rapports finaux. i-Sight permet aux entreprises de signaler rapidement les problèmes de subornation, de corruption et de fraude, de mener l'enquête et de les résoudre sans attendre, afin de réduire les sanctions et les amendes.

Qui utilise Case IQ ?

Notre clientèle est composée d'organisations issues d'un grand nombre de secteurs, des services financiers aux assurances et à l'infrastructure, en passant par les soins de santé, la fabrication, la vente au détail et la restauration.

Case IQ Logiciel - 1
Case IQ Logiciel - 2
Case IQ Logiciel - 3
Case IQ Logiciel - 4

Case IQ ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Case IQ

Case IQ

4,6 (11)
20 000,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
117
6
4,5 (11)
4,6 (11)
4,7 (11)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
55,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
183
245
4,3 (3 892)
4,2 (3 892)
4,3 (3 892)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Case IQ

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Reporting financier
Revenu et bilan comptable
Cority
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la conformité
Gestion des documents
Tenue des dossiers OSHA
IntellaQuest
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des tâches
Stockage de documents
QT9 QMS
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Gestion de la conformité
Saisie de documents
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
FORM OpX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Accès mobile
Planification
HSI Donesafe
Fonctionnalités les mieux notées
Apprentissage asynchrone
Certification et licences
Création de cours intégrée
A1 Tracker
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion des tâches
Règlement des réclamations

Avis sur Case IQ

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
36%
Dennis
Dennis
Technical Support Analyst (Kenya)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The best customer management software that i've used

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Nowadays every customer query or complaint is attended to promptly

Avantages :

There is live support 24/7 available to the users It is easily integrated with most software platforms such as Android, Windows Cost-effective

Inconvénients :

When the systems are down, this software also goes down and this makes the follow -up of the set complaints hard to effect

Steven
Quality Coordinator/SQF Practitioner (É.-U.)
Matières plastiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Valfilm USA i-sight Review

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We are able to more effectively communicate the progress of case resolution to the customer. This software has improved our customer relationships. Our customer appreciate our ability to keep them abreast of how our investigations and resolutions are proceeding.

Avantages :

We find the amount of information we can add to each case through the initial case opening module as well as the Files, Product and Root Cause/Corrective Action modules to be extremely helpful is resolving cases. This software easily replaced our former method of capturing information used to close complaints.

Inconvénients :

We have not found reporting to be helpful yet.

Sara
Sr Hr Compliance Specialist (É.-U.)
Produits alimentaires, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

i-Sight Case Management for HR Investigations

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Overall, I-Sight is great in concept however specific documentation standards may need to developed upon implementation to avoid issues in locating case details at a later date. If that is not possible, I would recommend users also maintain a tracking log with general category details, dates and case number for easier access to closed cases as needed.

Avantages :

This software lets you document HR incident reports including the method of notification, the parties involved (if known), investigation details including outcomes, and it lets you attach any applicable documentation related to the investigation or action taken.

Inconvénients :

Searching for previous investigation details was not the easiest task to undertake because it depended on what fields and buzz words the investigator used to identify a particular case. This made reviewing actions previously taken in similar situations extremely difficult. It also created challenges in pulling case specific details for internal audit and/or regulatory agencies.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great software

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Great experience. Software helps us with our daily maintenance of our records. We can custom run reports and get the data required to get our reporting requirements satisfied.

Avantages :

i-Sight has been customized to perfectly meet our needs to track files. Once the software was setup based on our needs, it took our staff sometime to figure out what fields to add to make the software work for us. Now that software is working to satisfy our needs, it's great. Very easy to use and understand.

Inconvénients :

Screens (in our customized software) do not have a link to go to a previous/next record. So the web browser back button needs to be used. It's a nice to have if this was a standard feature.

Manisha
Criminal intelligence officer (É.-U.)
Relations gouvernementales, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Webinars that will keep you up to date

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I was introduced to this software through a conference that Toddington International had held in March of 2019, through them I was able to gain up to date and current information on our current circumstances as well as to gain knowledge to be one step ahead in your career. These webinars are anywhere from 30-90 minutes long and I would highly suggest this software to any intelligence firm.

Avantages :

The most impactful use of this software is how current their webinars are in regards to what’s happening in the world today and how to go about doing your job with current restrictions when for example interviewing subjects over zoom/Skype, and how we need to conduct ourselves in a different manner now. If you ever need help they are always very prompt in answering any questions you may have about any of their webinars.

Inconvénients :

Aspects of the product that I wish were included are apps/ software that current criminal intelligence officers use right now such as i2 or arcGIS, and have webinars on those applications.