15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Strategy & Research

Qualtrics Core XM est l'outil de sondage en ligne leader pour capturer, analyser et agir sur vos données. Construisez des enquêtes et sondages complexes en un clin d'œil grâce au drag-and-drop avec notre outil. Avec 100+ types de questions, des intégrations, des règles de branchement, de la logique conditionnelle, des quotas, de l'emailing, la compatbilité offline et mobile et la randomisation, vous avez toutes les fonctionnalités dont vous pouvez avoir besoin. Lancez-vous dès aujourd'hui avec l'aide de nos experts !

Qui utilise Strategy & Research ?

Des organisations de toutes les tailles cherchant une plate-forme de recherche leur permettant d'acquérir les connaissances nécessaires à un changement, à une lancée et à une croissance véritables.

Strategy & Research Logiciel - 1
Strategy & Research Logiciel - 2
Strategy & Research Logiciel - 3
Strategy & Research Logiciel - 4

Strategy & Research ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Strategy & Research

Strategy & Research

4,7 (411)
1 500,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
107
43
4,4 (411)
4,4 (411)
4,7 (411)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
12
1
3,4 (7)
3,6 (7)
4,1 (7)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Strategy & Research

Confirmit
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Snap Survey Software
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Importation et exportation de données
Logique d'évitement
Voxco Online
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Division des questions (question branching)
Logique d'évitement
Google Forms
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Créateur d'enquêtes
Rapports et analyses
Zendesk Sell
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
SurveyLegend
Fonctionnalités les mieux notées
Importation et exportation de données
Questions personnalisables
Rapports et analyses
Mode
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Rapports et analyses
Visualisation de données
SurveyMonkey
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Gestion des enquêtes et sondages
Rapports et analyses
Survey Planet
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Importation et exportation de données
e-mail marketing

Avis sur Strategy & Research

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
21%
3
2%
Megan
teacher
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

surveymokey is better, and often cheaper

4,0 il y a 3 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Qualtrics, une plateforme cloud idéale pour faciliter la recherche sur les clients

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Qualtrics est l'un des meilleurs outil pour gérer des expériences (XM). Je recommande la plateforme à toute personne qui souhaite : optimiser la recherche sur les clients, les collaborateurs, les produits et les prix.

Avantages :

J'utilise Qualtrics pour aider les entreprises à générer des données qualitatives relatives aux ventes et pour optimiser les prix des produits. L'outil me permet d'analyser des expériences clients à temps réel en toute simplicité. C'est une plateforme exceptionnelle pour faire la collecte des opinions, tester des concepts, hiérarchiser des produits, évaluer des opportunités et réaliser le reporting.

Inconvénients :

J'aime bien toutes les fonctionnalités de Qualtrics, mais j'apprécie moins les factures annuelles, le prix dentrée est quelque peu élevé de mon point de vue. Sinon, dans l'ensemble, tout est nickel.

Andrew
Andrew
Project Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Designed to Advance your metrics

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : This tools is fantastic for working with our Faculty and Researchers. They expect in-depth analysis and appreciate the power of Qualtrics. Our staff and administrative personnel have all learned to use Qualtrics and most of my co-workers find it easy to use and can adapt it to their various needs. This is a great option for anyone looking for a variety of analytics for surveying, and can be adapted to simpler projects as well.

Avantages :

The most useful part of Qualtrics is the depth of analytics you receive on your surveys, questionnaires, and other tools. In real time, as you develop your surveys you are given insights into how your data can be analyzed. It is designed to help you get the data you need back without asking unnecessary questions. The menu for building out surveys is very easy to use and the number of options and variety in types of questions gives you the ability to develop them exactly how you want. Conditional formatting is easy to implement, and there are many ways to incorporate other media into your survey/questionnaire. The surveys are built to be compatible in mobile without any additional design input as well.

Inconvénients :

At times Qualtrics is a more powerful tool than you need. I find that there are some users who adapt to Qualtrics quickly, but others simply do not need it. If you are asking straight-forward surveys and only need basic analysis, you can find easier and lower cost tools. Some people can be overwhelmed by the options and the "analysis" that come with the variety of question-types. That being said, this can be a one-size-fits-all solution, but there will be some training and trial and error involved.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Qualtrics for Best Surveying Practices

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, Qualtrics CoreXM is a great platform for surveys, application forms, and research. There are so many embedded features, such as the ability to add a signature to the form, add questions that require file uploads, and different question types. It is definitely better than Google Forms or Microsoft Forms.

Avantages :

Qualtrics has been great for creating applications and surveys to gather quantitative and qualitative data. There are so many features, so there is somewhat of a learning curve, but the time you spend in learning how to use the platform is an investment. I really appreciate that Qualtrics is customizable, and you can disseminate the forms in many ways (email, personalized links, generic links, twitter, etc.). I also appreciate that the information collected from the surveys can be exported into excel. One of the best features is that Qualtrics will send an email when a survey is completed, and it will give you periodic updates on how many responses the forms receive.

Inconvénients :

I wish there was an easier way for individuals to retake or complete their form if they pause it or fail to finish in one setting. In addition, while the support pages are helpful to read through, and you can learn a lot from them, I wish there were more videos and live events to learn how to best use the software.

Steve
Steve
User Experience Lead (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

An adequate tool for measuring customer experience

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Qualtrics offers a nice dashboard that shows all of your current projects. It is intuitive to create new projects and offers a diverse array of options for those projects. However, I find that it is not as easy to create "advanced" projects in Qualtrics as in other software.

Avantages :

Easy to configure an NPS question and link into existing studies, offers industry standard studies like SUS "out of the box." (Or our administrator made templates that look like built-in features)

Inconvénients :

It was more difficult to customize the questions in Qualtrics than in other products used to manage user surveys.

Stewart
Research Manager (É.-U.)
Études de marché, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Cadillac of Survey Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We've been using Qualtrics for over 8 years now. As a boutique market research firm, we were looking for a full-featured online survey tool that was also cost effective. We were impressed with everything Qualtrics had to offer right off the bat, and I've continued to be impressed with the innovations and improvements they've deployed over the years. Our one complaint is that the price has crept up over the years to the point that it's significantly higher than we were paying 4-5 years ago. But that being said, we have yet to find another survey software that is as fully-featured and easy to use as Qualtrics.

Avantages :

Qualtrics is very user-friendly and makes it easy to program and manage complex surveys that are mobile-friendly. We can program advanced routing and conditional logic, incorporate media into the surveys to test, and export the data into the various formats and reports we need.

Inconvénients :

The costs have increased significantly over the years, and their customer support team will not help with some advanced programing capabilities, such as incorporating javascript into the surveys (you can use javascript, but you're on your own if you encounter issues).