GOFRUGAL ERP Software

GOFRUGAL ERP Software

par GOFRUGAL Technologies

Qui utilise GOFRUGAL ERP Software ?

Serving digital retailers & restaurateurs across US, UK, CA, India, Australia and over 60+ countries

Description de GOFRUGAL ERP Software

GOFRUGAL Technologies have been providing Point of Sale Software for Retail. Restaurant and Distribution businesses since 2004, in the form of complete business automation solutions paired with mobile apps and cloud solutions. Headquartered in Chennai, India, our technological footprint has grown to benefit of 25,000+ retail businesses across 50+ countries.
Our key focus is on providing a great customer experience with our digital solutions

Informations sur GOFRUGAL ERP Software

GOFRUGAL Technologies

https://www.gofrugal.com

Fondé en 2004

Prix de GOFRUGAL ERP Software

GOFRUGAL ERP Software n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de GOFRUGAL ERP Software ci-dessous.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

GOFRUGAL ERP Software - Fonctionnalités

Logiciels de caisse
Caisse pour détaillant
Caisse pour restaurants
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des remises
Gestion des retours
Intégration e-commerce
Lecture de codes-barres
Profils de compte client
Signature électronique
Carte de fidélité
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des conseils
Gestion des employés
Gestion des stocks
Gestion des tiroirs-caisses
Partage de l'addition
Vérifications distinctes
Autorisations d'accès utilisateur
Caisse pour bars
Caisse pour restaurants
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des prix
Gestion des remises
Gestion des stocks
Lecture de codes-barres
Suivi des retours
Suivi des ventes
Support de carte de fidélité
e-commerce
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des prix
Gestion des remises
Gestion des stocks
Lecture de codes-barres
Suivi des retours
Suivi des ventes
Support de carte de fidélité
e-commerce
Écran tactile
Accès mobile
Carte de fidélité
Commande en ligne
Gestion de table
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des conseils
Gestion des livraisons
Gestion des stocks
Partage de l'addition
Rapports et analyses
Vérifications distinctes
Comptabilité intégrée
Facturation
Gestion de table
Gestion des cuisines
Gestion des employés
Gestion des listes d'attente
Gestion des menus
Gestion des réservations
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Rapports et analyses
Achats
Facturation
Gestion d'entrepôt
Gestion de la chaîne logistique
Gestion de la production
Gestion des catalogues
Gestion des commandes
Gestion des expéditions
Gestion des fournisseurs
Gestion des matériaux
Gestion des produits
Gestion des retours
Gestion des stocks
Achats
Analyse nutritionnelle
Fonctions pour cafétérias
Fonctions pour établissements de soins
Gestion des recettes
Gestion des stocks
Paiements et financement en ligne
Planification des menus
Point de vente (PDV)
Repas gratuits et réduits
Suivi des plateaux
Écoles
Étude des coûts
Base de données de médicaments
Code-barres / Étiquettes
Gestion de plusieurs magasins
Gestion des formulaires
Gestion des réclamations
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Prescription électronique
Préparation magistrale
Recharges automatiques
Recharges en ligne
Signature électronique
Traitement des ordonnances
Analyse nutritionnelle
Calcul du coût de la main-d'œuvre
Coût des recettes
Gestion de la comptabilité
Gestion de la production
Gestion des clients
Gestion des recettes
Gestion des stocks
Gestion des ventes
Historique des ventes
Informations nutritionnelles et sur les ingrédients
Carte de fidélité
Gestion de la paie
Gestion des employés
Gestion des listes d'attente
Gestion des stocks
Planification des rendez-vous
Point de vente (PDV)
Profils client
Rappels de rendez-vous
e-mail marketing
Carte de fidélité
Gestion des abonnements
Gestion des clients
Gestion des employés
Gestion des rendez-vous
Gestion des stocks
Paie et commissions
Point de vente (PDV)
Réservation en ligne
Caisse pour épiceries
Carte de fidélité
Gestion de la loterie
Gestion de la vente au détail
Gestion des employés
Gestion des stocks
Gestion des traiteurs et des restaurants
Gestion du carburant
Livre des prix
Magasin unique
Point de vente de carburant
Prise en charge de plusieurs magasins

Avis sur GOFRUGAL ERP Software

Afficher 5 avis sur 42

Note globale
3.8/5
Facilité d'utilisation
4/5
Service client
3.3/5
Fonctionnalités
4/5
Rapport qualité-prix
3.8/5

RESTAURANT POS -RPOS6.5 REVIEW

Publié le 18/05/2019
Cyrus K.
CEO
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It is a perfect software to have it in your business to have a 360 degrees view of you business operations. I am satisfied and would highly recommend to my business partners.

Avantages: The software is really fantastic in the sense that i have visibility of the current stock of goods/products in my stores, stock level update, real-time sales reports & able to see the fastest/slowest moving items - all these are visible anytime anywhere on a mobile device i.e thro' Whatsnow App.
I wouldn't miss to mention the quick 24/7 support service, very efficient to mention the least. Very much satisfied with this.
Quick setup of the product - within no time, you started selling through Gofrugal Software with happy results.

Inconvénients: The company should be proactive to get feedback from its clients on the use of their product to ensure that the client utilize the system/product functionality to the fullest...... coz i found out that some crucial functionality are not being utilized reason being it is not known that they exist. With this kind of feedback, the company would be able to narrow down on areas that need training.

Suam Hardware Ltd With Gofrugal

Publié le 15/11/2018
Arcadeus L.
Systems Administrator/ICT Service Desk
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I love their efforts in constantly working on the software to make it the best of its kind. The take customers' suggestions and review and implement it if it is feasible.

Avantages: Gofrugal Software is one of the products i have loved to work with. What I do appreciate most is their dynamic nature in implementing and customizing features that suits your business. We have successfully implemented the M-PESA integration(Mobile money payment), Outlet landing cost expenses customized for branch-wise item transfers, Android application for the tablets and with a range of good report analysis. They have one of the best customer care response 24/7 for easy solution in case of any issue. With Gofrugal, you are assured of your Value for money, best report analysis for your business and quality service from their support staff.

Inconvénients: No customer reward program on the Android app but soon it will be worked on

Representng GoFrugal in Kenya and other African Countries as implementing Partners

Publié le 24/05/2019
Utilisateur vérifié
CEO
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: GoFrugal software is a complete and a comprehensive POS solution for many verticals, we have represented GoFrugal for over 5 years now and have found this software to be a 360 degrees solution, The support has been exceptional, special mention to the team whose 24x7 support has been excellent and above PAR
The most impressive part of this software is there is always newer innovations, ease of use and user friendly.
We will continue to represent GoFrugal in the future and have undertaken that we will not be representing any other POS developer as we get what our clients need

Inconvénients: Very Rare and hardly any bugs come up and these are also attended to rapidly on a 24x7 support and the development team

disappointment from the unsatisfactory level of service

Publié le 27/10/2017
Paras S.
MR
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
2/5
Note globale
3/5
Facilité d'utilisation
2/5
Fonctionnalités
1/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Stock management Locationwise

Avantages: There are a lot of things we have not been sorted out for in the system, the functions which are working fine are good to use.

Inconvénients: We would like to express our disappointment from the unsatisfactory level of service we are receiving. Unfortunately, we can't help but submit this letter of complaint hoping for a fast and adequate resolution. We always have major critical bugs that affect the previous version set up when we do an upgrade. This always forces us to carry on with tests after every update. Much ado, the online service chat platform gets offline from the direct chat services and our requests for callbacks from it have never been attended to. Here are the pending critical issues that am yet to get a solution. 1. Expense accounts ledger mismatch error- No expense entry allows saving any particular transaction generated.
(All expense services stopped and we are almost running to a week since i raised the issue)
2. Security rights login - Biometric login authentication logged in to an admin account(Recurrent issue) rather than the
normal user account.
In line with the above, we are not getting value on the M-PESA integration service, the service is long overdue on the agreed implementation period. We trust this is not the way you wish to conduct business nor the kind of email you wish to receive from your customers. We are asking you to look into the above subject matter and provide an adequate solution fast.

Great software for Very good Price

Publié le 17/05/2019
Mike K.
Manager
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: As a partner, we liked the quick installation and ease of use. User Access rights and software options easily configured. Scores of reports can be customized to suit your requirements as well almost all data fields. I liked the fact that we can train anyone to start using the software in a couple of hours. Most of our problems were solved promptly. Software is very stable.

Inconvénients: The accounting module needs some work for it to be flexible enough to be used on the international market. The features in accounting should be as flexible and robust as those in the stock module.