Description de Intervals

Intervals est un logiciel de gestion de tâches et de gestion du temps personnalisable conçu pour répondre aux besoins uniques des petites équipes. Comprend tout ce dont vous avez besoin pour traiter un projet dans son ensemble avec un reporting de productivité performant. Comprend des outils de budget de projet, de file d'attente de demandes de travail, de diagrammes de Gantt, de facturation, d'application mobile, etc. Idéal pour les consultants, les développeurs web, les agences de création, les agences de communication et les entreprises de services informatiques. Prenez le contrôle de vos projets et de votre temps grâce à Intervals. Version d'essai gratuite.

Qui utilise Intervals ?

Petites entreprises et services en grandes entreprises : concepteurs, développeurs web, consultants, services informatiques, éditeurs de logiciels, relations publiques, marketing, SEO, SEM et travailleurs indépendants.

Où peut-on déployer Intervals ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Linux (ordinateur), Chromebook (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • Pelago
  • Fondé en 2006
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Australie, Autriche, Brésil et 41 autres

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Pelago
  • Fondé en 2006
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Australie, Autriche, Brésil et 41 autres

Langues

anglais

Intervals en vidéos et en images

Intervals Logiciel - 1
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Comparez le prix du logiciel Intervals avec ses alternatives

Intervals

29,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
29,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
N/A
Version gratuite
Essai gratuit
0,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Intervals

  • Accès et contrôle à distance
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Application mobile
  • Base de données de contacts
  • Base de données des employés
  • CRM
  • Configuration des workflows
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Conversion d'e-mails en tâches
  • Creation de sous-tâches
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de projets
  • Gestion des affectations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des idées
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des ressources
  • Gestion des réunions
  • Gestion des tâches
  • Gestion du budget
  • Heures facturables et non facturables
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie
  • Modification et mise à jour des tâches
  • Modèles personnalisables
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Planification de projets
  • Planification et programmation de projets
  • Portail client
  • Programmation des tâches
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Reporting et suivi de projet
  • Saisie automatique du temps
  • Suivi de la conformité
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi des statuts
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi des étapes
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableau kanban
  • Tâches d'importation
  • Workflow d'approbation
  • Éditeur graphique de workflow
  • Étiquetage des tâches

Alternatives à Intervals

ProWorkflow est un logiciel de pointe très apprécié en matière de gestion de projets, de tâches et de flux de travail. Commencez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui !
Plateforme d'opérations de services la plus flexible, puissante et automatisée pour les entreprises de services, Accelo vous aide à garder le contrôle.
Collaborez sur les projets, gérez le temps, gérez les dépenses et facturez vos clients. Disponible dans le cloud, depuis n'importe quel appareil !
un outil de collaboration visuelle qui crée une perspective partagée pour votre équipe, quel que soit le projet d'une manière amusante, flexible et gratifiante. En savoir plus sur Trello
Scoro est une solution complète de gestion de projet et d'entreprise pour les services professionnels et créatifs. En savoir plus sur Scoro
BigTime s'adresse aux entreprises de services professionnels qui ont besoin d'informations approfondies sur leurs ressources, leurs bénéfices et leur productivité.
Nommée première solution de gestion de projet par Gartner. "Mavenlink est mon premier choix pour la gestion de projet" - Forbes
Logiciel de gestion du temps précis avec un composant de gestion de projet. Grand choix d'options d'estimation, de reporting et de facturation.
Workamajig : l'un des meilleurs logiciels de workflow pour le secteur créatif. Il s'agit d'une solution tout-en-un pour les agences et les équipes internes.
A Centralized Workspace for All Your Services
Zoho Sprints est un outil de gestion de projet flexible qui aide les équipes Scrum à planifier, à suivre et à être toujours prêt pour le changement. En savoir plus sur Zoho Sprints
La plateforme pour la gestion du travail d'entreprise qui aide les équipes et les entreprises à planifier, exécuter et fournir un excellent travail et les résultats souhaités.
Logiciel de gestion de projets en ligne primé comprenant des tableaux de bord de projet, des diagrammes de Gantt, des tableaux Kanban et permettant une collaboration d'équipe.

Avis sur Intervals

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
59%
4
33%
3
9%
Bill
Bill
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Finally found an integrated Project Management and Time Tracking tool for web designers!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Intervals is just so fast and flexible. For a web designer, it's hard to imagine that one couldn't benefit by using it. We've been using it for several years now. Every system has its learning curve. But this one is pretty easy! Written by designers.... for designers! They knew the territory and made it easier for the rest of us.

Avantages :

Might sound funny...but probably my favorite thing is the email queue that allows me to forward client requests directly into a project for time keeping. I use it constantly. It really helps when you're busy to "keep the flow going"! But honestly, there are so many conveniences with Intervals. And it's so fast and smooth!

Inconvénients :

I wish there were an easier way to attach sales tax to individual tasks for "non-web"projects. Right now you have to make a separate project for print projects like logos or brochures. It's easy enough to do, but we are always lookijng for "easier" :-) These print projects inevitably come along with web design if one has the skills.

Josh
Director of IT (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Intervals Tickets

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Works and functions well for what we use it for.

Avantages :

We use this software for our ticketing system and works really well minus some work arounds.

Inconvénients :

I wish it was more customizable and had the owner listed in the task list.

Rod
Australie
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Nice but needs more

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : We are are active users of this service but there are many things that it doesn't do well. We find that getting this integrated with our other systems is a challenge and that other products on the market are beginning to offer attractive features. As changing platforms means that we need to change our business practices we are not looking to move (at least in the near term) but at some point other features may attract us to other platforms. One challenge is integration with our accounting software Saasu. The ability to invoice within Intervals is OK but it isn't an accounting tool. There are many features that would be useful and I have suggested adding tags to all of the levels as a feature request in the past so that we can better identify groups of tasks or projects. Reporting isn't great and we find that we have to export the data and use other services to get the reports that we need. New features don't seem to appear that often which does make me wonder whether this service is seen more as a cash cow for the company than an actively developed service that will maintain its competitive edge over time.

Avantages :

Price point is good. It is easy to use.

Inconvénients :

Lack of features, difficulty in integration

Réponse de l'équipe de Pelago

il y a 5 ans

Thank you for taking the time to give us feedback. We understand how integrating Intervals with third-party tools can be a challenge, and it's one of the areas we are improving. We've recently launched a few more integrations, and we're currently evaluating which ones to add next. Our goal is to continue adding the features and integrations that will benefit the majority of our customers the most. We'll be taking your notes into consideration as we do so. Thank you, again, for sharing.

Utilisateur vérifié
Member (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Organisme social ou civique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The best time & project tracking system for our consulting business

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Over 20 years, we've gone from Excel-based time reports to one or two other systems in our office. They all were not that great but got the job done. Then we tried Intervals and it was like a breath of fresh air. It is an easy to use (once you get used to it and go through the training), logically laid out system, that is reliable and has good support. Our whole firm has used it for over 5 years. It has evolved nicely during that time. The company that makes it seems to be led by good people. I've introduced several other firms to it and they have been happy with it also.

Avantages :

First, we've been a user for 5+ years and Intervals has been rock-solid. No disasters, no corrupted data, etc. Second, the system is very logical in how you work with it Third, Time entry is a breeze, which makes billable time tracking across a group of 30 people much easier to do, because we get good participation from our team members Fourth, the ability to export any report to Excel, PDF, etc. is fantastic. Every app should provide consistent output format in various file formats, if that makes sense. No matter which export format you choose, it looks like it should when it is displayed, printed or emailed, etc. Fifth, I think their support is great, although we don't need to use it much given how easy it is (once you get used to it) Sixth, these guys don't rest on their laurels and instead, continually improve the software

Inconvénients :

It has needed a mobile app for a long time. We've been waiting for it for a couple years. I've heard it is coming soon, I'm guessing early 2019. We'll see. It absolutely needs one more access level for managers, project managers and executives. It kind of has two of the three, as well as a couple others, but this has been needed for a while.

Clark
CEO (É.-U.)
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

RidgeRun Engineering Review

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The tool is excellent for cross / site, global task management, time tracking and invoicing for time billed on an hourly basis. We also sell software and had to work around some issues to reflect invoices for software sales in the system. We are really looking for request tracking, estimating and resource planning in the same intuitive, simple method as the other features. Intervals folks are fantastic at customer support.. Great rating for the features that exist!

Avantages :

Simple task management and time management in a great web based tools. Intuitive, not over featured which is the plague of many tools. Good reporting, fantastic customer support

Inconvénients :

We really would like a simple customer inquiry, estimating and resource planning front-end with the same simple interface, not over featured, but covering the 80% of common requests. Invoicing should have an ability to have non-labor invoices kept out from the labor reporting. Payments made on non-labor items seem to subtract from the outstanding balance report which is what is used to determine which customers have outstanding labor items to bill. This has lead to some time against customers projects to not get billed. We have worked around it in a clunky way by creating "For billing purposes only" projects. All these extra projects take from the number of active projects which drives our license cost, but is necessary to avoid missing billing for labor spent on projects

Réponse de l'équipe de Pelago

il y a 5 ans

Thank you for the review. We appreciate you taking the time to give us feedback. We've been considering some lightweight estimating and resource planning tools, so thank you for sharing how that would be useful. we'll be sure to update our roadmap if we move forward with any of them. Meanwhile, take a look at the request queue, found under the Tasks tab, for managing customer inquiries. We've also added a lightweight resource allocation report that may help with resource planning.