15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Listrak

Listrak aide les spécialistes du marketing à exploiter la puissance des données de leurs clients pour créer des interactions individualisées et personnalisées qui génèrent des revenus, un engagement, une valeur durable et une croissance supplémentaires. Listrak a plus de dix ans d'expérience dans le marketing numérique, compte plus de 1 000 clients et travaille avec les plus grandes marques.

Qui utilise Listrak ?

Pour les spécialistes du marketing et les entreprises de toutes tailles.

Listrak Logiciel - 1
Listrak Logiciel - 2
Listrak Logiciel - 3
Listrak Logiciel - 4
Listrak Logiciel - 5

Listrak ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Listrak

Listrak

4,1 (21)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
126
Intégrations introuvables
3,7 (21)
3,7 (21)
4,1 (21)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
73
3
4,0 (11)
3,9 (11)
4,6 (11)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Listrak

Emarsys
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Marketing multicanal
Segmentation de la clientèle
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Spark Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Suivi des activités
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion de site web
Suivi des médias sociaux
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
ROUTEE
Fonctionnalités les mieux notées
MMS
Messagerie bidirectionnelle
Messagerie planifiée

Avis sur Listrak

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
3,7
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
24%
3
10%
2
10%
1
5%
Shari
Shari
Vice President, Ecommerce + Marketing (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Mode et vêtements, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Very valuable tool

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Really appreciate the Listrak team. The [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is personable , my account managers are responsive, and support is always helpful and speedy.

Avantages :

The Conductor tool to deploy emails is very user friendly. They continue to build out new functionality to add value to the email channel.

Inconvénients :

Their analytics dashboard could use a revamp. Need to visit multiple places to find similar data. Not intuitive.

Mike
VP Marketing (É.-U.)
Meubles, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

GHF & Listrak

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : The "Pro's" commentary sums it up. Both the agency and the client like the platform and will continue to use it, hopefully in a more robust way.

Avantages :

I tried to leave detailed comments in each of the previous categories, but I couldn't move forward until I wiped them out. So here, I'll say that the platform has been great to use. We have our advertising agency actually deploy our of the platform while my team provides the content. We have lead capture set up off our website. We are in the process of integrating a direct weekly feed of customer transactions for both analytics and a "thank you for your purchase" email with a video embedded from our owners. Thew reporting is great, our Listrak rep is very attentive to both the agency and us as the direct client. We've found the platform very expandable. I wish I'd known the SMS capability before I pulled the trigger with another platform ( which I'm happy with, but would rather keep all the communications under one roof). Our agency like the platform as well ( we brought it to them).

Inconvénients :

Can't think of any. In the future I hope to roll in SMS.

Michael
E-Commerce Manager (É.-U.)
Vente au détail, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Look Elsewhere - Over Promises and Under Delivers

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : Non-customer oriented company. Focused on making the next sale instead of customer needs. Once you are locked into the contract they will leave you high and dry. Don't get locked in, better companies available.

Avantages :

Can perform basic email service provider functionality

Inconvénients :

Not a lot of value is included with the Listrak license--they try to charge you a separate license and implementation fee for many basic features. Poor after purchase support and guidance. Revolving door of account managers. Features did not perform as expected.

Christine Vencil
Recruiting Manager (É.-U.)
Construction, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best marketing and email service provider platform.

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

The best Listrak’s advantages for us is that they provide us Email automation and Conductor tool to deploy emails which is very easy and user friendly. By Listrak platform we can extract some of the terrific customer’s behavior and their data to know about our customers’ needs and their future and past thinking’s about our company. It gives us a dedicated account manager which helps us to manage all the mails perfectly and we can work on it easily.

Inconvénients :

Listrak’s features like popup messages and shopping cart are not understandable until we follow the Webinar or support process. Listrak’s analytic dashboard is not good because we need to visit multiple pages when we are finding the specific same data. When we use the SMS marketing platforms the SMS functionality is lacking so, this functionality needs to be more suitable and more user friendly. When we are working on Listrak’s then we have a failure to change the designs between desktop area and mobile.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Have been using them for years

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Overall I would recommend Listrak. I have been using them as my ESP for 5 years now and have had great success building my program and campaigns.

Avantages :

I love Listrak's dedication to my company and team. They are always looking for better ways to improve the account and support my team.

Inconvénients :

Sometimes their technology is not exactly what we need. I mean that we tend to have a complicated way/process that sometimes does not jive with their system. So really its not their fault, we just have a complicated business.