Listrak

Listrak

par Listrak

Qui utilise Listrak ?

Pour les spécialistes du marketing et les entreprises de toutes tailles.

Description de Listrak

Listrak aide les spécialistes du marketing à exploiter la puissance des données de leurs clients pour créer des interactions individualisées et personnalisées qui génèrent des revenus, un engagement, une valeur durable et une croissance supplémentaires. Listrak a plus de dix ans d'expérience dans le marketing numérique, compte plus de 1 000 clients et travaille avec les plus grandes marques.

Informations sur Listrak

Listrak

http://www.listrak.com

Fondé en 2000

Prix de Listrak

Listrak n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Windows)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Listrak - Fonctionnalités

Logiciels d'email marketing
Bibliothèque d'images
Campagnes de drip marketing
Conformité CAN SPAM
Contenu dynamique
E-mail découlant d'un événement
E-mails optimisés pour format mobile
Enquêtes clients
Gestion des abonnés
Gestion des listes
Gestion des modèles
Pages de renvoi et formulaires web
Rapports et analyses
Répondeurs automatiques
Tests A/B
Éditeur d'e-mail WYSIWYG
Accès mobile
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du chat interne
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
e-mail marketing
CTA personnalisables
Campagnes de drip marketing
Contenu dynamique
Lead scoring
Marketing social
Pages de renvoi et formulaires web
Sales intelligence
Search marketing
Segmentation
Suivi des visiteurs de sites web
Suivi du ROI et de l'analytique
Tests A/B
Attribution de canal
Ciblage contextuel
Coupons
Jeux concours par SMS
Marketing localisé
Messagerie texte
Notifications push
Suivi des engagements
e-mail marketing
Codes courts
Coupons mobiles
Envoi de SMS en masse
Gestion des contacts
Jeux concours par SMS
MMS
Messagerie bidirectionnelle
Messagerie planifiée
Mots-clés mobiles
Personnalisation de messages
Rapports et analyses
Sondages et votes

Avis sur Listrak

Afficher 5 avis sur 15

Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
3,7/5
Service client
4,1/5
Fonctionnalités
4/5
Rapport qualité-prix
3,8/5
Shari H.
Vice President, Ecommerce + Marketing
Mode et vêtements, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2019

"Very valuable tool"

Commentaires: Really appreciate the Listrak team. The [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is personable , my account managers are responsive, and support is always helpful and speedy.

Avantages: The Conductor tool to deploy emails is very user friendly. They continue to build out new functionality to add value to the email channel.

Inconvénients: Their analytics dashboard could use a revamp. Need to visit multiple places to find similar data. Not intuitive.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2019
Utilisateur vérifié
Director of Marketing
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/09/2018

"Have been using them for years"

Commentaires: Overall I would recommend Listrak. I have been using them as my ESP for 5 years now and have had great success building my program and campaigns.

Avantages: I love Listrak's dedication to my company and team. They are always looking for better ways to improve the account and support my team.

Inconvénients: Sometimes their technology is not exactly what we need. I mean that we tend to have a complicated way/process that sometimes does not jive with their system. So really its not their fault, we just have a complicated business.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/09/2018
Michael M.
E-Commerce Manager
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2019

"Look Elsewhere - Over Promises and Under Delivers"

Commentaires: Non-customer oriented company. Focused on making the next sale instead of customer needs. Once you are locked into the contract they will leave you high and dry. Don't get locked in, better companies available.

Avantages: Can perform basic email service provider functionality

Inconvénients: Not a lot of value is included with the Listrak license--they try to charge you a separate license and implementation fee for many basic features. Poor after purchase support and guidance. Revolving door of account managers. Features did not perform as expected.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/12/2019
Utilisateur vérifié
ecommerce manager
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/05/2019

"Definitely get Listrak if you are data-driven and analytical"

Commentaires: Listrak has been around since 1999. If that doesn't scream, "we know data" to you, I don't know what else can. As a Listrak user for over 4 years, we have been able to extract some terrific customer behavior data to get to know our customers better and tailor to their needs.

Avantages: Having a dedicated account manager to help lead you in the right direction is really great. Rep. has done the absolute best job in providing us with guidance. Listrak's support team has also been incredibly helpful in certain scenarios, too.

Inconvénients: Listrak is for sure a more premium-priced service, and while there are quite a few competitors that offer contracts that are month to month, just know that your account manager is on your side and does have the authorization to provide a bit of leeway if you're ever in a bind. That is definitely something we can appreciate.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/05/2019
Talmage E.
Digital Marketing Specialist
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/01/2018

"Worked well for my small business, had all the features I wanted and didn't limit me."

Commentaires: It can do everything I wanted to do with my marketing emails. Simple or robust.

Avantages: Listrak is a great option for companies that was to start exploring with marketing automation and email marketing. Personally, I think it's better than the common softwares that dominate the SERPs. I was able to manage our email lists with ease. It automatically keeps us CAN-SPAM compliant. They are continually improving and adding new features. Their tech support is also very personal and reachable.

Inconvénients: It can be easy to seriously irreversibly mess with your lists since you have such access. Just make sure you ask around before you make any major changes. I think their interface could be a little more comprehensive.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/01/2018