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à choisir le meilleur logiciel
PhonEX ONE
Description de PhonEX ONE
PhonEX ONE est une solution web complète pour la comptabilisation des appels, la gestion et le contrôle de vos dépenses en télécommunications et de la productivité. Indépendante de la plateforme PBX, elle est évolutive et offre une croissance et une capacité illimitées aux environnements multisites, multilingues et multidevises. PhonEX ONE réduit les coûts opérationnels en fournissant aux grandes entreprises l'outil idéal pour surveiller l'activité du réseau et la bande passante. Effectuez des rapports sur les tendances et les statistiques d'utilisation et optimisez et attribuez efficacement les ressources du réseau.
Qui utilise PhonEX ONE ?
Les grandes entreprises qui construisent des réseaux téléphoniques complexes pour les organisations et recherchent un outil de visibilité et d'analyse.
PhonEX ONE ne vous convainc pas tout à fait ?
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PhonEX ONE
Avis sur PhonEX ONE
Téléphone
Commentaires : Peu satisfaisant
Avantages :
Aide à la téléphonie et d'avoir plusieurs contacts
Inconvénients :
Un peu difficile d'accès mauvais service client
Call Accounting made easy.
Commentaires : Absolutely amazing. It provides us with everything we require and with it's automation we don't have to constantly log in to check usage or reports. THIS HELPED US SAVE MORE THAN 50% OF OUR CALL COSTS. THANK YOU!!
Avantages :
The features that PhonEX ONE has is amazing. It is fully integrated with my Active Directory, and almost every single thing in PhonEX ONE one can automate. It has a very advanced, probably the best I've every seen, reporting and Budget management features.
Inconvénients :
The install took longer than I though but considering we implemented over 6500 licenses, it seems fair.
Fantastic billing solution
Commentaires :
- Quick views and reports
- Quick customization of reports via queries
- Granular customization via the queries
- Budget allocation is done very easily
- Analysis via the existing reports and queries is also very important and helpful
- I could go on till tomorrow. The software is the best period!!
Avantages :
- Ease of use of the menus and widgets - Customizable reports on the queries - The existing reports are very granular as well - Changing of tarrifs and being able to back date is also very useful
Inconvénients :
- On Cisco CME there is rigidity in use of the PIN codes. - Apart from that I cannot think of anything else that I have encountered
nice. callcenter for cisco
Commentaires : easy gui builder
Avantages :
modern gui design for cisco call center ccx real time and historical reports. the gui support HTML 5 and we hope support smartphone and tablet
Inconvénients :
team and skill DataBase is to short for analitic agent or team or skill or calls. we need to zoom is enabled for every DATABASE for analitice