Learning Stream

par JTC Technologies

Qui utilise Learning Stream ?

Fournisseurs de nombreux ateliers, formations, cours et autres programmes tout au long de l'année qui rencontrent des problèmes uniques en matière de gestion des inscriptions, nécessitant une solution agile.

Description de Learning Stream

Ne payez plus d'abonnement. Learning Stream est un robuste système de gestion des inscriptions pour l'enseignement et la formation et il est facile à budgétiser. Vous payez simplement un forfait. Cet outil riche en fonctionnalités simplifie la connexion entre vous et vos apprenants en ciblant vos besoins complexes en matière de gestion des inscriptions. Avec l'assistance de l'équipe de spécialistes du service client, il permet de résoudre les problèmes d'inscription uniques et réels auxquels sont quotidiennement confrontés les professionnels de la formation.

Informations sur Learning Stream

JTC Technologies

http://www.LearningStream.com

Fondé en 2002

Prix de Learning Stream

Learning Stream n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Learning Stream est disponible à partir de 4 788,00 $US.

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À partir de

4 788,00 $US

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Learning Stream - Fonctionnalités

Logiciels d'inscription
Enquêtes et feedback
Entrée en libre-service
Formulaires personnalisables
Gestion des badges
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Gestion du marketing
Inscription d'événements
Inscription de cours
Inscription de groupes
Inscription en ligne
Inscription sur place
Suivi des participants
Traitement des paiements
Traitement des remboursements
Confirmation d'inscription
Enquêtes et feedback
Gestion des calendriers
Gestion des listes d'attente
Gestion des promotions
Gestion du marketing
Inscription de groupes
Inscription en ligne
Inscription sur place
Rappels
Suivi des participants
Traitement des paiements
Chat en temps réel
Enregistrement de session
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Intégration de LMS (LTI)
Lever la main
Partage des fichiers
Rapports et analyses
Salles de pause
Sondages et votes
Suivi des présences
Tableau blanc interactif
Billetterie
Budgétisation
Conférences/Conventions
Enquêtes et feedback
Gamification
Gestion des badges
Gestion des bénévoles
Gestion des expositions et des fournisseurs
Gestion des parrainages
Gestion des réservations groupées de chambres
Mariages et fêtes
Promotion sur les médias sociaux

Avis sur Learning Stream

Afficher 5 avis sur 81

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,3/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Rebecca R.
Business Manager
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2018

"Learning Stream has been a great fit for our agency; exceptional customer service!"

Commentaires: As a non profit agency this software provides a low cost solution to online purchasing of our low cost training.

Avantages: Learning Stream's flexibility is by far one of its biggest pros. We have been thrilled with the mobile responsiveness as many of our clients don't have any other access.

Inconvénients: Due to the amount of flexibility within the program it can be a little difficult to learn initially but their customer service by far makes up for it!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2018
Jim F.
DIrector of Operations
Événementiel, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2019

"Good Online Registrar (Could Great With a Little Work!)"

Commentaires: Learning Stream provides a cost-effective online interface for online registration acquisition and data management. A first-time online registration service customer might face a significant learning curve to make the software fully operational. The e-mail help & support team is very effective, though I dislike having to contact them for often simple tasks that should be self-resolvable with a decent online support module. With a re-build to the back-end client interface, this would be a top-notch online registrar service.

Avantages: The form-builder is fairly straight-forward an easy to work with. Manipulation of form-builder hues and such to generally match the appearance of your existing website is easy. Interfacing billing with our Merchant Account provider was not an issue. In the end, the software accomplishes the intended goal of successful event registration and billing, though we do feel “lost” when using it a lot more often than I desire. The overall cost of use is the most attractive feature of this software.

Inconvénients: The back-end of the software is extremely "clunky" and difficult to work with in most all respects. The client messaging module is outdated and unable to even provide a true proof of your message appearance before being sent. Many features are unintentionally “hidden” and difficult to find. The overall GUI needs serious reconstruction. Data reporting for each form item/question is available, though no filtering of data is offered, you must take data outside of the software (Excel, etc.) for filtering. One of the most significant issues is the lack of a quality (self-initiated) help & support module. The existing help feature is poorly designed and rarely actually provides a customer solution. After an initial telephone consultation for software set-up, all help & support is by e-mail messaging. Problem issues are typically solved in a relatively short order, but there is not a live support desk to turn to. A good online help & support module would be, well, very helpful!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2019
Karen D.
Early Learning MultiMedia Manager
E-learning, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/07/2020

"Responsive Customer Service"

Commentaires: An excellent software and product.

Avantages: Learning Stream is customizable and with little hassle. The customer service is fast and incredibly helpful.

Inconvénients: There is actually very little that I dislike about Learning Stream after exploring other similar software.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/07/2020
Allison W.
Office Manager
Gestion de l'enseignement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/10/2019

"Learning Stream"

Commentaires: We moved away from learning stream to use another program because it wasn't solving any problems for us.

Avantages: This program was the first one of it's kind that I had used when I started my role with GLS. It was easy to learn and understand.

Inconvénients: There was not enough automated features and a lot of things had to be done/followed up on manually.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/10/2019
Connor P.
Executive Director
Enseignement supérieur, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/12/2019

"The backbone of how we do business."

Commentaires: Fantastic, the customer service is really good.

Avantages: Its value. Without this software, we simply couldn't do business. It easy to use and easy to customize.

Inconvénients: It's hard to understand all of its capabilities. It can cost money to have changes or improvements made to fit your business's needs.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/12/2019