Pour qui ?

North American Professional Contractors including General Contractors, Construction Managers, Specialty Sub-Contractors, Heavy-Highway and Utility Contractors, MEP Subcontractors.

Notes moyennes

58 avis
  • Note globale 4 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 4 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $200/mois
  • Prix Implementation is priced by customer based on scope of work.
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • AccuBuild
  • http://www.accu-build.com
  • Fondé en 1987

En savoir plus sur AccuBuild

MORE REVENUE, MORE PROFIT, LESS RISK...ONE SOLUTION!
AccuBuild's construction management solution is a fully-integrated cloud-based software suite designed to help contractors of any size standardize and automate financial, operational and workforce processes. The suite includes Accounting, Project Management, Document Management, Mobile Field Applications & Business Analytics. Production tracking for unit-based contractors & a subcontractor payment request portal are also available..

AccuBuild - Fonctionnalités

  • Budgétisation et prévision
  • Comptabilité clients
  • Comptabilité fournisseurs
  • Coût des tâches
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion des bons de commande
  • Grand livre général
  • Projections des dépassements de coûts
  • Répartitions des constructions
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Bâtiments résidentiels
  • CRM
  • Commerce
  • Demandes de renseignements et soumissions
  • Estimation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des sous-traitants
  • Intégration comptable
  • Ordres de changement
  • Rapports d'incidents
  • Sous-traitants
  • Suivi des équipements
  • Suivi du budget et coût des tâches

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur AccuBuild

The ONLY accounting software truly designed to work for New Home Construction Subcontractors

Traduire avec Google Translate Publié le 17/04/2018
Paul F.
President
Construction, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Good value for the price, decent user support, excellent adaptability for subcontractors, could be better in reporting, general ledger entry and paying invoices with credit cards.

Avantages: If you work in the New Home Construction marketplace and deal with "buyer options" you have to buy this package. It is the only software package that I have seen that addresses buyer options.

Inconvénients: The software is at least partially designed to work with general contractors and builders too so it has some a little trouble crossing over for subcontractors in some cases. However, overall it is the best subcontractor oriented package I have seen in the marketplace and the price is very attractive.

On the project I am assigned to we use AccuBuild on a large highway and bridge contract.

Traduire avec Google Translate Publié le 18/04/2018
Pam R.
Project Accountant
Construction, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I came from a QuickBooks environment so this software is much more detail oriented. The document routing is fantastic and also many reports you are able to drilldown to see the document.

Avantages: User friendly. Support is quick and efficient. Document routing is fantastic and cuts down on paper docs and files in the office. We are on the implementation team so we get to share ideas and requests. Being able to export information to a pdf and/or excel are a plus.

Inconvénients: Not many cons, especially with being on the implementation team. Occasionally there are hang-ups but this may be caused by our internet connection.

Lire d'autres avis