Notes moyennes

6 avis
  • Note globale 2.1 / 5
  • Facilité d'utilisation 2.4 / 5
  • Service client 1.3 / 5
  • Fonctionnalités 2.8 / 5
  • Rapport qualité-prix 1.8 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Non
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Silverware POS
  • http://www.silverwarepos.com
  • Fondé en 1992

En savoir plus sur Silverware

Logiciel d'hospitalité et de caisse pour restaurants basé sur Windows qui automatise le service de table, la planification du travail, les réservations, etc.

Silverware - Fonctionnalités

  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Intégration e-commerce
  • Lecture de codes-barres
  • Profils de compte client
  • Signature électronique
  • Accès mobile
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Gestion de table
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des conseils
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des stocks
  • Partage de l'addition
  • Rapports et analyses
  • Vérifications distinctes
  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses
  • Compatible avec le bitcoin
  • Facturation récurrente
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Impression de reçus
  • Intégration des services de traitement des paiements
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Prise en charge des cartes de crédit
  • Saisie de signature
  • Transactions ACH
  • Transactions aux points de vente

Avis les plus utiles sur Silverware

terrible customer support

Publié le 23/05/2017
James B.
owner
Restaurants, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
1/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
2 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Inconvénients: Silverware has good equipment but a questionable support system. Nothing is their problem, and if the update they do can't fix the problem they still charge you for their failed service. All they want is for you to take out an inflated service contract that still doesn't cover everything that can & will go wrong. Do not give them your credit card for support over the phone, if there is a problem & they can't fix their solution is to take the money out of your credit card & therefore FU. Great business model. I TRIED TO TALK TO THE PRESIDENT OF THE COMPANY but his son wouldn't have him call me. I made a big mistake buying Silverware. Never again.

Goonprogram

Publié le 30/05/2019
Utilisateur vérifié
Waiter
Hôtellerie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: In the program there are lots functions that you can use for restaurant or other businesses. Simple to read.

Inconvénients: Program doesn’t work properly, as it has many bags, and eats lots of internet traffic.

Sounds good, way to difficult to change prices add or subtract items. Customer support LOL in que

Publié le 25/06/2018
Lee D.
Owner operator
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
1 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I learned what POS system I don't want

Avantages: No very much, it is all in black if that helps I personally wish I had chosen a different system. It is very difficult to learn. Customer support is a joke and training is aweful. No book you must go on line and download it and print it up You would think a Manuel should be included

Inconvénients: Not user friendly very difficult to learn and not user friendly the lust goes on and on it is one of the biggest mistakes I have made when it comes to a PIS system.

Worst POS ever (Don't mean Point of Sale)

Publié le 13/07/2018
Ryan M.
Owner/ President
Restaurants, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
1/5
Note globale
1 / 5
Facilité d'utilisation
1 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
1 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: I wouldn't use this system if they gave it to me free of charge for life!

Avantages: Can't say there are any. Its not up and working enough to see the up side. Not user friendly charges and discounts don't work like they're suppose to and the techs know less about it then I do.

Inconvénients: We've had this system for just over a year and I'm spending 22k on a new system just to get rid of it and be done. I called tech support last month 47 times for issues alone. When you do call its not uncommon to wast 40 mins just to reach a tech. Most of the time they say they can't do anything until business hours. Our system has stopped taking credit cards twice for a week at a time. It doesn't work offline like its suppose to. We have total system crashes multiple times a day. They are rude when you want them to do something about it. STAY AWAY!! Promise best decision you could make!

The wort Support I have ever received from ANY company in my life

Publié le 25/10/2017
Mark K.
Owner5
Restaurants, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
1/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
1 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: This company is so so frustrating that my investment after 3 years I am throwing in the garbage!

Avantages: when it works it works good, after the new updates happened and they could not update my system every thing went crazy, they kept telling me to call the call center and they can never fix it, they refuse to send a tech on site.

Inconvénients: Cant get an on site visit for any problems, call center is in Canada and even if they can't fix the problems they charge you for wasting your time.

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