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FileHandler Enterprise

FileHandler Enterprise

Description de FileHandler Enterprise

FileHandler Enterprise est un système intuitif d'administration des réclamations conçu pour rationaliser et automatiser les flux de travail du marché des réclamations et de la gestion des risques. Doté de nouveaux tableaux de bord, de fonctionnalités de reporting, d'outils de business intelligence et d'une sécurité améliorée, FileHandler Enterprise est la nouvelle référence du logiciel de gestion des réclamations.

Qui utilise FileHandler Enterprise ?

Transporteurs, administrateurs tiers, entités publiques et organisations auto-assurées pour l'administration des réclamations de tous les secteurs d'activité, notamment la rémunération des travailleurs, l'automobile, la responsabilité et la propriété.

FileHandler Enterprise Logiciel - 1

FileHandler Enterprise ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

FileHandler Enterprise

FileHandler Enterprise

4,7 (14)
1,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
Intégrations introuvables
4,7 (14)
4,3 (14)
4,8 (14)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,80 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
389
161
4,1 (2 604)
4,1 (2 604)
4,3 (2 604)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à FileHandler Enterprise

Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul des heures supplémentaires
Création de tableaux de bord
Workflow configurable
Cority
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la conformité
Gestion des documents
Tenue des dossiers OSHA
NavRisk
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
A1 Tracker
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion des tâches
Règlement des réclamations
TherapyPMS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des calendriers
Rapports et analyses
QT9 QMS
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Gestion de la conformité
Saisie de documents
Claim Leader
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
HSI Donesafe
Fonctionnalités les mieux notées
Apprentissage asynchrone
Certification et licences
Création de cours intégrée
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur FileHandler Enterprise

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
29%
Jennifer
Operations Supervisor (É.-U.)
Assurance, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Product offered by an Excellent Company

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Very successful program & has allowed for enhanced relationships with external parties for auditing and oversight of claims.

Avantages :

Very intuitive and user-friendly. JW has been wonderful with customizing features to suit our specific needs.

Inconvénients :

Sometimes it feels that internal testing of enhancements or customizations are not tested internally before being passed on to us.

Réponse de l'équipe de JW Software

il y a 4 ans

Thank you for the review, JW Software appreciates when our customers take time to leave a note about us! We are glad you experienced our unparalleled support services to ensure quality customer training and proficient product updates and hope to see you again with your friends!

Frank
Manager—Information Systems (É.-U.)
Assurance, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A Good Claims System With Wonderful Support

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : We moved from Riskmaster X which had a black hole of support and it was difficult to get a hold of anyone, even your sales rep. JW Software has been a 180º difference in this. We were hesitant to go with a smaller developer for future development, but that worry was for nothing. We couldn't be more pleased with how our experience with JW Software/FileHandler has been.

Avantages :

The support is the best feature. They are personable and quick to respond. You feel connected to them and they seem eager to help you make the best use of their system.

Inconvénients :

The version we are on is now considered legacy, forcing a costly upgrade to a newer version in the future. I wish it would have been a progressive upgrade included with the maintenance and support costs, as it is with Microsoft 365 or Adobe Creative Cloud.

Réponse de l'équipe de JW Software

il y a 4 ans

We take pride in giving outstanding service to every customer here at JW Software. We are happy to hear that your experience was no exception, thanks for leaving the wonderful review! It is for people like you that we do what we do! We look forward to seeing you again!

Beverly
EVP (É.-U.)
Assurance, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

FH Review

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

Software is easy to use for our employees.

Inconvénients :

Dashboard functionality was misleading. We moved to Enterprise for clients but it has taken us a year and we still don't have all of the dashboards our clients requested. Now we have to program upgrades in Legacy (for staff) and Enterprise (for clients). There is no mobile app for inured workers to access claim information. Standard workflow is archaic.

Victoria
President (Costa Rica)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

NIMBLE RESPONSIVE COMPREHENSIVE USER FRIENDLY

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I have used FH since the mid 90s JW Software has been very responsive in adapting FH to increasingly demanding regulatory requirements and has implemented changes to suit our needs

Avantages :

I was an English Major before Law School I am not tech savvy I use FH every day to assist clients with claims management, statistical analysis and budgeting It is extremely user friendly and the support staff can always help if I need support

Inconvénients :

It's hard to find a complaint My staff and I use it Clients access it We use it to do Regulatory Compliance(OFAC HCRA etc) There is a variety of reporting available in canned reports but we also use AD Hoc queries Support Staff is stellar We are moving over to Enterprise this summer and are already excited about the potential as we test!

Réponse de l'équipe de JW Software

il y a 4 ans

Thanks for taking the time to mention our exceptional support staff and leaving this great feedback! Did you know it is because of customers like you who organically evolve FileHandler Enterprise to meet the changing needs of the marketplace through user feedback and suggestions? It is for people like you that we do what we do! If you have any friends looking for Claims Processing Software, please send them our way - we will take great care of them.

Cyndy
Senior Director IT/Finance (É.-U.)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

FileHandler Enterprise - Best fit solution and amazing support staff....

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Filehandler supported our transition to paperless and allowed our users to work remotely. JW has great support staff. We have been working with JW for 20+ years.

Avantages :

Front end interface is user friendly and easy to navigate. Filehandler is scalable and customizable to fit our multi line type of business.

Inconvénients :

Report scheduler is a challenge to work with. A very important feature for us since we have various reports going out to clients and production staff. Patiently waiting for the new release.

Réponse de l'équipe de JW Software

il y a 4 ans

Everyone at JW Software loves to hear from customers like you! We are glad you experienced our unparalleled support services and user-friendly application! It is for customers like you that we do what we do!