Description de HotSchedules

HotSchedules fournit une plateforme d'exploitation cloud, ainsi que des solutions et services de soutien pour les secteurs de la restauration, du commerce de détail et de l'hôtellerie. La suite de produits HotSchedules permet aux propriétaires et aux opérateurs de gérer des employés sur différents sites, de gérer le temps, de surveiller les performances commerciales et de gérer les opérations quotidiennes. Avec l'application mobile native HotSchedules, les employés peuvent vérifier les horaires, le début et la fin des quarts de travail et demander des congés directement sur leurs téléphones portables.

Qui utilise HotSchedules ?

Avec plus de 2 millions d'utilisateurs, la suite de logiciels HotSchedules est conçue aussi bien pour les petites entreprises de cinq employés que pour les grandes organisations et franchises internationales.

HotSchedules Logiciel - 1 HotSchedules Logiciel - 2 HotSchedules Logiciel - 3 HotSchedules Logiciel - 4 HotSchedules Logiciel - 5

HotSchedules ne vous convainc pas tout à fait ?
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HotSchedules

4,4 (442)
HotSchedules
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
77
14
4,3 (442)
4,1 (442)
4,2 (442)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
16,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
82
9
4,7 (1 820)
4,7 (1 820)
4,9 (1 820)
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Alternatives à HotSchedules

ClockShark
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Opsyte
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution planifiée
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Humanity
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des feuilles de temps
Pointage
NCR Aloha
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Saisie de commande
Traitement des paiements
Deputy
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
ScheduleBase
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Planification du personnel
Rapports et analyses
BrightPay
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Portail libre-service
Rapports de paie
ADP Workforce Now
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
Schedulefly
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Distribution planifiée
Planification du personnel

Avis sur HotSchedules

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
33%
3
9%
2
1%
1
2%
Sean
Sean
Marketing Assistant
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great for scheduling staff in the restaurant industry

5,0 il y a 10 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Eldridge
Eldridge
Operations Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Your Schedule On The Go!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster and more! Helping me as a director plan a shift before I even get to work. Especially important to plan in my business because surprises arise frequently and daily. I can also easily request time off needed through the app, call, text, or even email my staff if needed to. Hot Schedules saves me and my company time, money, and helps our business to stay productive!

Avantages :

I really enjoy the convenience of being able to view your work schedule remotely and anywhere for that matter! Set up an email or a Gmail account and it's delivered right to your inbox! Gone are the days of having to call your employer or having to drive to your place of employment to view it on paper. "Your" time is valuable and let's be honest, none of us want to go to work on our days off for any reason!

Inconvénients :

I really and truthfully speaking have nothing negative to include with Hot Schedules. It's been a great software addition to our store and team! If someone did tell me that I had to pick out one feature that I don't care for, I guess it'd be the "How was your shift?" feature that pops up when logging on. That said, it's such a minor dislike and isn't really worth mentioning.

Utilisateur vérifié
Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great tool to schedule your employees

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it is great app for managers, easy quick access to employees list, phone numbers, emails and etc.

Avantages :

I'm doing schedules for my employees weekly and this app has few great features. Coping, modifying and automatically feeling schedules are only few of them.

Inconvénients :

Constantly changing the format. Right after I'm used to one they changing it again.

Jeffrey
Service Manager (É.-U.)
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Good product

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : no issues.

Avantages :

We used this for scheduling for a 6-story, 24hr restaurant/bar concept 1 block off of the main tourist area of downtown Nashville. It worked well in pretty much all areas of concern.

Inconvénients :

We did not run into any issues of note with this software.

Darla
Owner, Operating Manager (É.-U.)
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

hotschedules review

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would like more flexibility to create template shifts and place them on days as needed, with it being ok that some days there are blank shifts left over. Rather than now, when if I make a template and want a day to be scheduled lightly, it tells the staff there's a house shift open. The template feature is practically more work than just starting from scratch each week. I hate entering the times of a shift and having it immediately autocorrect to the last half hour. For example if I want a shift to start at 1:30PM and end at 10:30PM, I have to type 1:30, click off and it will change it to 1:00, click back on to get to 1:30, and repeat to get the end time to read 10:30 instead of 10, then repeat to get PM instead of AM. I'd also like to not have to redo the schedule report generator so that it's easier to read every week, for the printed schedule we keep in the shop. All those outlines, yikes! What I do like is the messaging/staff communication parts. Requests off are clear and easy, same with shift swapping. I like being able to create blackout days for no requests off, and I like that I can easily see who wants off when and when the RO was made.

Avantages :

Requests off, availability, blackout dates, staff communication sections. The app works great for everyone.

Inconvénients :

No ease of use when making the schedule - autocorrecting number entries constantly, schedule templates aren't what I need, schedule report is difficult to read.

Réponse de l'équipe de HotSchedules

il y a 6 ans

Hi Darla! Thank you for reaching out and providing feedback for us. We're sorry you're having a hard time navigating the scheduling templates. These articles may be of use to you in better explaining the process of scheduling using custom and blank templates and auto-scheduling! https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/215565977-HS-How-to-Use-the-Autoscheduler https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/218955327-HS-New-Scheduler-Generating-Templates- https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222579107-HS-Templates-and-the-New-Scheduler If you are still having issues, please contact customer care for assistance! https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222476127-Contact-Us-Customer-Care-Support-

Ryan
Operations Manager (É.-U.)
Eau/gaz/électricité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The best in the business!!!

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Pay the money, reap the rewards, save time and be on the floor with your team where you should be!

Avantages :

RELIABILITY!!!It never goes down, support is always helpfulBest scheduler features in the gameTemplates for quick entry are great weekly startersColor coding makes my life so much easierTransparency, every stroke documented

Inconvénients :

Takes getting used to and learning as it is complex software but get hot keys down and you've got it! Make sure you have a fairly beastly computer...it's a lot of real time processing.