Description de ChiroTouch

ChiroTouch est le principal fournisseur de logiciels pour ostéopathes entièrement certifiés et conformes pour les chiropraticiens. Plus de 18 000 spécialistes ont choisi ChiroTouch pour automatiser les opérations, améliorer les soins aux patients et augmenter la rentabilité. ChiroTouch dispose de la solution pour répondre à n'importe quel besoin ou budget. Demander une DÉMO GRATUITE aujourd'hui.

Qui utilise ChiroTouch ?

Plus de 18 000 spécialistes ont choisi le dossier médical partagé entièrement intégré de ChiroTouch, logiciel de gestion de cabinet. ChiroTouch dispose d'une solution pour répondre aux besoins et au budget d'un cabinet.

ChiroTouch Logiciel - 1
ChiroTouch Logiciel - 2
ChiroTouch Logiciel - 3
ChiroTouch Logiciel - 4
ChiroTouch Logiciel - 5

ChiroTouch ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ChiroTouch

ChiroTouch

4,0 (911)
Indisponible dans votre pays
159,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
48
1
3,9 (911)
3,7 (911)
3,8 (911)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
150,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
66
17
4,5 (661)
4,5 (661)
4,5 (661)

Alternatives à ChiroTouch

AxisCare
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des plans de soins
Planification
Planification des aidants
ECLIPSE
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité pour le secteur médical
Facturation
Gestion des dossiers patients
Eclipse IDE
Fonctionnalités les mieux notées
Débogage
Développement du code
Modification du code
ChiroFusion
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité pour le secteur médical
Gestion des dossiers patients
Pour les chiropracteurs
Practice Fusion
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Prescription électronique
Jane
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous
Chiro QuickCharts
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des patients
Gestion des rendez-vous
Sunrise ITSM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des incidents
Gestion des tickets de support
SilkOne Cloud Chiropractic EHR
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité pour le secteur médical
Facturation
Gestion des réclamations

Avis sur ChiroTouch

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
3,8
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
44%
4
30%
3
13%
2
6%
1
8%
Chelsea
Chelsea
Business Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinets médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Quality, Great Service

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I have worked with ChirTouch for 5 years and I love it. I recommend it to all chiropractors I work with. Customer service is, more often than not, very helpful and they are at least attentive and quick to respond. The whole system is seamlessly integrated from online apt requests, auto population of paperwork, self check-ins, billing, it really is outstanding compared to all other chiro software I work with. The only thing that needs help is the patient statements. Instead of separating the amount due from the insurance co and the patient, it will put those two amounts together, before the insurance has paid the DOS and print a statement as if the patient owes the whole balance so with the 100s of patients we have, it is not economical to print all those statements and go through them one by one for accuracy. I have yet to figure out the best way to print accurate statements in bulk fashion and welcome help from ChiroTouch or anyone else familiar with this.

Avantages :

the intuitive nature of all basic functions, ease of use and organization

Inconvénients :

One thing only - the patient statements are too complicated when trying to do a 'mass' monthly production.

Dr. Joseph
Dr. Joseph
Chiropractor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinets médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Better than what we had, but not amazing.

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We were moving from an EHR that was not working well for the clinic.

Avantages :

The version I have is hosted at the office. I know that EHR is going to an online platform and that is the "in thing" right now. But, with the hosted version, I own the licence and once paid off, I don't have to make that 400$ a month payment to use it.

Inconvénients :

They do not guide you on how to use the software in real life practice. Yes, they teach you what the buttons do. But knowing what the dials on an airplane mean is not the same thing as flying an airplane. They only give you access to the manual for the program if you buy their maintenance package. But, the manual is very lacking on any detailed information that makes it extremely useful. It is a very cumbersome software package to start using. Also, they do not integrate with QuickBooks. I wished that I could get the finances from this program to talk with QuickBooks.

Jodi
Office Manager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

EHR software

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : It is mostly positive. It is better than the previous software we used.

Avantages :

The ease of learning the software is important to our office. The software allows all of the different departments (Physical Therapy, Passive Therapy, massage therapist and front desk to comunicate with each other.

Inconvénients :

The reports could be more detailed and allow more options. We can't add/remove any options like we can on the list management.

Réponse de l'équipe de ChiroTouch Integrated Practice Solutions

il y a 2 mois

Thank you for the review on ChiroTouch. We appreciate your feedback regarding your experience with our software. We strive to make our customers experience with ChiroTouch positive. Thank you for being a customer!

Therese
Chiropractor (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Does the job but lack of direction and training

3,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : was overall satisfied with the old system and moving to the new system, we were promised so many features that are either not available yet or not even on the radar to being implemented. we are a multiple provider office and have not been able to batch claims for almost a month now. BIG problem. Your implement training individual is super nice but we were never trained properly and almost fed to the wolves to figure it out for ourself.

Avantages :

the ability to create my own macros makes charting somewhat easier however the new system makes it more difficult to customize than the last

Inconvénients :

billing, patient management and ease of claims

Anthony
Chriopractor (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Chirotouch is a great option for chiropractors

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Overall experience has been great and tech support has been quick when needed

Avantages :

The built in hot buttons and the way that you can customize hot buttons to fit your needs

Inconvénients :

Sometime the ledger and charges will just randomly not work

Réponse de l'équipe de ChiroTouch Integrated Practice Solutions

il y a 2 mois

Thank you for your feedback. We appreciate your review on ChiroTouch! We enjoy hearing your pros and cons of our software. We hope to support you during your times of need with the software. We look forward to hearing more about your success on your ChiroTouch journey! Thank you for being a customer!

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